Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00145722/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP OBUWIA SŁUŻBOWEGO DLA PRACOWNIKÓW TPN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/tpnzakopane,m,402093,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP OBUWIA SŁUŻBOWEGO DLA PRACOWNIKÓW TPN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9400ee38-cc58-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377080
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00072779/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 ZAKUP OBUWIA SŁUŻBOWEGO DLA PRACOWNIKÓW TPN
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145722/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/295,303.1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Obuwie MĘSKIE ponad kostkę DO MUNDURU POLOWEGO – ilość 64 (+/- 6 szt.)Buty przeznaczone do aktywności górskiej z cholewką ponad kostkę przeznaczone do poruszania się w terenie mieszanym. Cholewka wykonana z lekkiego materiału z wodoszczelną membraną zapewniającą jednocześnie wysoki poziom oddychalności. Wyposażone w wymienne wkładki o właściwościach antybakteryjnych, zapewniające efektywne odprowadzenie wilgoci. Podeszwa zapewniająca odpowiednią amortyzację poprzez zastosowanie w śródpodeszwie pianki EVA o dwóch gęstościach. Wyposażone w ochronny otok z tworzywa zabezpieczającego cholewkę przed uszkodzeniami. Waga max 420g dla rozmiaru męskie 42. Kolorystyka: stonowana zieleń z dopuszczalnymi wstawkami koloru czarnego, szarego lub innego stonowanego.
Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary do weryfikacji:
ROZMIARY MĘSKIE 5,5 6 6,5 7 7,5 8 8,5 9 9,5 10 10,5 11 RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 1 1 2 3 6 20 9 7 8 2 4 1 64
1.5. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
1.6. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP
1.7. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 34440,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. obuwie DAMSKIE ponad kostkę DO MUNDURU POLOWEGO – ilość 16 (+/- 4 szt.)Buty przeznaczone do aktywności górskiej z cholewką ponad kostkę przeznaczone do poruszania się w terenie mieszanym. Cholewka wykonana z lekkiego materiału z wodoszczelną membraną zapewniającą jednocześnie wysoki poziom oddychalności. Wyposażone w wymienne wkładki o właściwościach antybakteryjnych, zapewniające efektywne odprowadzenie wilgoci. Podeszwa zapewniająca odpowiednią amortyzację poprzez zastosowanie w śródpodeszwie pianki EVA o dwóch gęstościach. Wyposażone w ochronny otok z tworzywa zabezpieczającego cholewkę przed uszkodzeniami. Waga max 370g dla rozmiaru damskie. Kolorystyka: stonowana zieleń z dopuszczalnymi wstawkami koloru czarnego, szarego lub innego stonowanego.
Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary do weryfikacji:
ROZMIARY DAMSKIE 3 3,5 4 4,5 5 5,5 6 6,5 7 7,5 8 RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 1 2 2 4 5 1 1 16
1.5. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
1.6. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP
1.7. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 9840,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3. PÓŁBUTY MĘSKIE DO MUNDURU POLOWEGO – ilość 51 (+/- 4)Buty przeznaczone do aktywności górskiej z cholewką do kostki (krótkie). Wyposażone w bieżnik w podeszwie umożliwiający poruszanie się w zróżnicowanym podłożu zarówno stromym skalnym jak również grząskim (błotnistym), czy też śnieżnym. Cholewka zabezpieczoną wodoszczelną membraną zapewniająca jednocześnie wysoki poziom oddychalności. Podeszwa zapewniająca odpowiednią amortyzację poprzez zastosowanie w śródpodeszwie pianki EVA. Kształt buta przylegający, łatwo dopasowujący się do stóp zapobiega przesuwaniu się na stopach podczas trawersowania stromych stoków. Wyposażone w samozaciskowy system sznurowania zabezpieczony kieszonka w języku umożliwiającą schowanie sznurowadeł. Przód buta (nosek) zabezpieczony osłoną zapewniającą ochronę przed uderzeniami. Waga buta max 320g przy rozmiarze męskie 42; 42,5. Kolorystyka: stonowana zieleń z dopuszczalnymi wstawkami koloru czarnego, szarego lub innego stonowanego.
Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary do weryfikacji:
ROZMIARY MĘSKIE 5,5 6 6,5 7 7,5 8 8,5 9 9,5 10 10,5 11 RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 1 1 2 3 6 15 5 6 7 2 3 51
1.5. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
1.6. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP
1.7. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 18942,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.4. PÓŁBUTY DAMSKIE DO MUNDURU POLOWEGO – ilość 13 (+/- 2)Buty przeznaczone do aktywności górskiej z cholewką do kostki (krótkie). Wyposażone w bieżnik w podeszwie umożliwiający poruszanie się w zróżnicowanym podłożu zarówno stromym skalnym jak również grząskim (błotnistym), czy też śnieżnym. Cholewka zabezpieczoną wodoszczelną membraną zapewniająca jednocześnie wysoki poziom oddychalności. Podeszwa zapewniająca odpowiednią amortyzację poprzez zastosowanie w śródpodeszwie pianki EVA. Kształt buta przylegający, łatwo dopasowujący się do stóp zapobiega przesuwaniu się na stopach podczas trawersowania stromych stoków. Wyposażone w samozaciskowy system sznurowania zabezpieczony kieszonka w języku umożliwiającą schowanie sznurowadeł. Przód buta (nosek) zabezpieczony osłoną zapewniającą ochronę przed uderzeniami. Waga buta max 320g przy rozmiarze męskie 42; 42,5. Kolorystyka: stonowana zieleń / szare z dopuszczalnymi wstawkami koloru czarnego, szarego lub innego stonowanego.
Wstępne zapotrzebowanie na rozmiary do weryfikacji:
ROZMIARY DAMSKIE 3 3,5 4 4,5 5 5,5 6 6,5 7 7,5 8 RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 1 1 1 2 2 5 1 13
1.5. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
1.6. Do każdego produktu Wykonawca ma dołączyć kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów. W przypadku nie załączenia kart do oferty zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia zgodnie z PZP
1.7. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 5166,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31330,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31330,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31330,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31330,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7832,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7832,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7832,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Walkabout Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272522063
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7832,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25058,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25058,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25058,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polar Sport Krystyna Radwańska spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762460306
7.3.3) Ulica: Ul. Sienna 15
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-041
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLAR SPORT KRYSTYNA RADWAŃSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
POLAR SPORT KRYSTYNA RADWAŃSKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25058,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6387,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6387,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6387,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polar Sport Krystyna Radwańska spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762460306
7.3.3) Ulica: Ul. Sienna 15
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-041
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLAR SPORT KRYSTYNA RADWAŃSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
POLAR SPORT KRYSTYNA RADWAŃSKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6387,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Doposażenie pojazdu p.poż MUVO w sprzęt do zamiatania dróg wewnętrznych, placów , chodników w TPN
- Termomodernizacja budynku TPN na Hali Gąsienicowej
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika i butli
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem, ul. Partyzantów 1/5, część wysoka i niska - IV etap
- Opracowanie dokumentacji wykonawczej, w skład której wchodzi: projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, in. opracowania
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia BHP dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Strzyżów 2025.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Białowieża w 2025 r
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz umundurowania dla pracowników Roztoczańskiego Parku Narodowego w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa odzieży i obuwia: roboczego, ochronnego, sportowego, środków higieny osobistej oraz pozostałego wyposażenia - 7/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.