eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolańczykWykonanie oraz dostawa 10 sztuk szkoleniowych łodzi żaglowych oraz 1 sztuki łodzi żaglowej kabinowej (2 części).



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie oraz dostawa 10 sztuk szkoleniowych łodzi żaglowych oraz 1 sztuki łodzi żaglowej kabinowej (2 części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZPC SKÓRKA spółka jawna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367335029

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Równa 19

1.5.2.) Miejscowość: Polańczyk

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-610

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zajazd@carynska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://carynska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e242f4eb-2f97-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego - spółka jawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oraz dostawa 10 sztuk szkoleniowych łodzi żaglowych oraz 1 sztuki łodzi żaglowej kabinowej (2 części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e242f4eb-2f97-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zwiększenie przychodów z działalności dzięki rewitalizacji Przystani Caryńska”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333943

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części I jest wykonanie oraz dostawa 10 sztuk szkoleniowych łodzi żaglowych, których parametry techniczne zostały wskazane poniżej:

Charakterystyka :
• typ jachtu: ket,
• typ ożaglowania: ket rozprzowy,
• kadłub płaskodenny z płaskim uciętym dziobem,
• żagiel - grot rozprzowy pow. 3,5 - 3,7 m²,
• maszt wolno stojący,
• miecz szybrowy,
• długość 225-235 cm,
• szerokość 108-114 cm,
• waga maks. 35 kg.
• bloczki w tali 2 szt. i dodatkowo jeden kabestanowy,
• wózek aluminiowy, koła o średnicy minimalnej 30 cm, materiał aluminium, zaczep na dziób,
• materiał steru i miecza: sklejka, rumpel aluminium lub stal nierdzewna.
• wimpel - plastikowa strzałka w kolorze czerwonym lub bordowym,
• zabezpieczenie w postaci obejmy na maszt, zabezpieczającej przed wypadnięciem podczas wywrotki.
• guma zabezpieczająca miecz przed wypadnięciem podczas wywrotki,
• łodzie nowe: rok produkcji 2023 r.

Łodzie powinny być kompletne i umożliwiające żeglowanie dostarczonym zestawem.
Każda łódź winna być przystosowana do żeglowania w klasie Optimist.

Wykonawca zobligowany będzie do montażu wszystkich elementów składowych każdej łodzi oraz złożenia ich w kompletny zestaw – gotowy do żeglowania, w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia. Następnie Zamawiający zweryfikuje ich kompletność oraz prawidłowość funkcjonowania.

Miejsce dostawy: miejscowość Polańczyk (woj. podkarpackie, powiat leski, gmina Solina).

UWAGA! Wszelkie koszty dostawy (ewentualnego montażu na miejscu dostawy) spoczywają na Wykonawcy i winien on je wliczyć w cenę za pełną realizację zamówienia.

Minimalny okres gwarancji: 24 miesiące. Gwarancja obejmuje wszystkie elementy, na które składa się przedmiot zamówienia. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, za co oferta otrzyma dodatkowe punkty, w ramach jednego z kryteriów oceny ofert. Zadeklarowany okres gwarancji będzie wiążący i obligatoryjny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34520000-8 - Łodzie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34522000-2 - Łodzie rekreacyjne i sportowe

34522100-3 - Łodzie żaglowe

4.5.5.) Wartość części: 66117,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części II jest wykonanie oraz dostawa 1 sztuki łodzi żaglowej kabinowej., której parametry techniczne zostały wskazane poniżej:
• łódź nowa: rok produkcji min. 2023 r.
• wykonanie: z laminatu poliestrowo – szklanego,
• długość: min. 7 m.; max. 8,2 m
• szerokość: min. 2,4 m.; max. 2,8 m
• wysokość w kabinie min. 1.70 m
• wysokość masztu: maksymalnie 10 m
• powierzchnia żagli podstawowych (fok i grot) maks. 35 m², Roler foka, sztywny sztag, Lazy Jack,
• ilość osób 6-8
• waga: 2100-2600 kg
• kategoria projektowa ‘’C”
• bez silnika.

Wyposażenie pokładu:
- Osprzęt podstawowy - standard, komplet do żeglowania
- Knagi cumownicze 4 szt., kabestany, podwójne stopery i bloczki kierunkowe, knagi na osłonie suwklapy, wózki szotowe, słupki i kosze relingowe,
- Pantograf do umocowania silnika, urządzenie sterowe, listwa odbojowa, forluk, okna boczne, sztorcklapa.

Zabudowa kabiny:
- meble: sklejka dąb;
- komplet materacy,
- kabina WC,
- kambuz z kuchenką min. dwupalnikową,
- lodówka,
- instalacja elektryczna, wodna i gazowa standard,
- oświetlenie kabiny - min. 3 lampy typu LED,
- akumulator,
- rozdzielnia elektryczna 12/230V.

Wykonawca zobligowany będzie do montażu wszystkich elementów składowych łodzi oraz złożenia ich w kompletny zestaw – gotowy do żeglowania, w miejscu dostawy przedmiotu zamówienia. Następnie Zamawiający zweryfikuje ich kompletność oraz prawidłowość funkcjonowania.

Miejsce dostawy: miejscowość Polańczyk (woj. podkarpackie, powiat leski, gmina Solina).

UWAGA! Wszelkie koszty dostawy (ewentualnego montażu na miejscu dostawy) spoczywają na Wykonawcy i winien on je wliczyć w cenę za pełną realizację zamówienia.

Minimalny okres gwarancji: 24 miesiące. Gwarancja obejmuje wszystkie elementy, na które składa się przedmiot zamówienia. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, za co oferta otrzyma dodatkowe punkty, w ramach jednego z kryteriów oceny ofert. Zadeklarowany okres gwarancji będzie wiążący i obligatoryjny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34520000-8 - Łodzie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34522000-2 - Łodzie rekreacyjne i sportowe

34522100-3 - Łodzie żaglowe

4.5.5.) Wartość części: 148020,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wobec części I złożono wyłącznie jedną ofertę, jednak podlegała ona odrzuceniu, a co za tym idzie postępowanie dla cz. I zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELBRANŻOWE MOTOPLAST JERZY STASICZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008160973

7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 59a

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. II:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta była jedyną złożoną w przedmiotowym postępowaniu, a co za tym idzie uzyskała najwięcej punktów w ocenie ofert dla cz. II postępowania. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, przez co cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć na jego sfinansowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.