eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczercówRozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Szczerców



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Szczerców

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczerców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647919

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Szczerców

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-420

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 6318059

1.5.8.) Numer faksu: 6318079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@szczercow.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczercow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=83f19ac2-bb66-4c79-b19e-7ba26c253e4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Szczerców

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8da2c27-020e-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.3.7013.6.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4978781,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia dla części 1 zamówienia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Stanisławów Pierwszy oraz rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Leśnej w Szczercowie.
a) Rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Stanisławów Pierwszy,
- dobudowa 1 reaktora biologicznego Qśr.d=23m3 wraz z armaturą w obrębie reaktora,
- rurociągi międzyobiektowe z armaturą,
- chodniki między reaktorami,
- wymiana dmuchaw,
- wymiana pomp w pompowni głównej,
b) Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Leśnej w Szczercowie,
-sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 200 mm, L=613,50m;
-metoda bezwykopowa: rury osłonowe 300, L=24,0m - 2 szt.;
-sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE o średnicy 110 mm, L=83,80m;
-odgałęzienia kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy 160mm, L=179,6m - 23 szt.;
-metoda bezwykopowa: rury osłonowe ?250, L=104,9m - 17 szt.; - studnie rewizyjne betonowe o średnicy 1000mm - 24 szt.; - studnia rozprężna kanalizacji sanitarnej o średnicy 1000m - 1 szt.
-trójniki 200/160 - 2 szt.
-przepompownia ścieków z polimerobetonu z dwoma pompami zatapialnymi - 1 kpl.;
-szafa sterownicza z układem zdalnego monitoringu, zasilaniem elektroenergetycznym i złączem kablowo pomiarowym dla przepompowni ścieków - 1 kpl.; - oznakowanie trasy kanalizacji taśma ostrzegawczą; - próba szczelności.
Roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacja projektową, sztuką budowlaną, technologią wykonywania robót budowlanych, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zakresem robót przedstawionym przez Inwestora. Wszelkie odstępstwa od przyjętej technologii i zastosowaniu wyrobów budowlanych są możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu z Inwestorem i Projektantem.
Oferent jest zobowiązany porównać przedstawiony zakres robót, technologie i obmiar robót z dokumentacją projektową celem sporządzenia prawidłowej oferty. Dla wykonania zadania należy zastosować wyroby budowlane o najwyższej jakości i posiadające odpowiednie dokumenty uprawniające wyroby budowlane do wbudowania.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót. Przekazany przedmiar robót traktuje się jako dokument informacyjny, ułatwiający Wykonawcy wycenę. Wykonawca może z niego skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Za ustalenie ilości robót oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.
3. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Wszystkie stosowane technologie, materiały i wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również muszą posiadać aktualne aprobaty i świadectwa dopuszczenia, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014, poz. 883 j.t ).
4. Wykonawca zobowiązany jest do m.in.:
- zapewnienia kompletnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia
- dokumentacji powykonawczej obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i projektanta,
- dostarczenie oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami,
- oznaczenia i zabezpieczenia instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych,
5. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt,
6. Zamawiający wymaga aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej. W celu udokumentowania odbycia wizji Wykonawca lub osoba upoważniona przez niego po dokonaniu wizji winien złożyć podpis potwierdzający odbycie wizji na protokole sporządzonym przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego pok. 15. Jest to warunek konieczny. Oferta, która zostanie złożona bez dokonania wizji (tj. braku potwierdzenia na protokole Zamawiającego) zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1937709 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia dla części 2 zamówienia jest rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Brzezie oraz rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wschodniej w Szczercowie wraz z rozbudową drogi gminnej nr 101109E.
a) Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Brzezie
-sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 200 mm, L=442,50m;
-odgałęzienia kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy 160mm, L=26,50 - 10 szt.;
-studnie rewizyjne z tworzywa o średnicy 600mm - 5 szt.; - studnie rewizyjne z tworzywa o średnicy 1000mm - 8 szt.;
-metoda bezwykopowa: rury osłonowe stalowe 323, L=13,5m - 3 szt.;
-oznakowanie trasy kanalizacji taśma ostrzegawczą; - próba szczelności.
b) Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wschodniej w Szczercowie,
-odcinek sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej od węzła nr SR do przepompowni PS1 z rur PE o średnicy 110 mm i długości 45,0 m;
-przepompownia ścieków z polimerobetonu o średnicy D=2,0m z dwoma pompami zatapialnymi;
-szafa sterownicza z układem zdalnego monitoringu, zasilaniem elektroenergetycznym i złączem kablowopomiarowym dla przepompowni ścieków;
-odcinek sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej od węzła P do węzła 8, 3 - 9, 1 - SR z rur PVC o średnicy 200mm i długości 118,1 m;
-studnie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z tworzywa o średnicy 400mm - 4 szt.;
-studnie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej betonowe o średnicy 1000mm - 4 szt.;
-trójniki dla odgałęzień (przyłączy) - 1 szt.;
-odgałęzienia / przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 160 mm i długości całkowitej 50,2 m - 10 szt.
c) Rozbudowa drogi gminnej nr 101109E - ul. Wschodniej w Szczercowie
Rozbudowa drogi gminnej o szerokości jezdni 4,5 m wraz z budową kanału technologicznego , zjazdami na odcinku 158 metrów oraz przebudową energetyczną linii kablowej 0,4kV.
Roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacja projektową, sztuką budowlaną, technologią wykonywania robót budowlanych, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zakresem robót przedstawionym przez Inwestora. Wszelkie odstępstwa od przyjętej technologii i zastosowaniu wyrobów budowlanych są możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu z Inwestorem i Projektantem.
Oferent jest zobowiązany porównać przedstawiony zakres robót, technologie i obmiar robót z dokumentacją projektową celem sporządzenia prawidłowej oferty. Dla wykonania zadania należy zastosować wyroby budowlane o najwyższej jakości i posiadające odpowiednie dokumenty uprawniające wyroby budowlane do wbudowania.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót. Przekazany przedmiar robót traktuje się jako dokument informacyjny, ułatwiający Wykonawcy wycenę. Wykonawca może z niego skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Za ustalenie ilości robót oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.
3. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Wszystkie stosowane technologie, materiały i wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również muszą posiadać aktualne aprobaty i świadectwa dopuszczenia, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014, poz. 883 j.t ).
4. Wykonawca zobowiązany jest do m.in.:
- zapewnienia kompletnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia
- dokumentacji powykonawczej obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i projektanta,
- dostarczenie oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami,
- oznaczenia i zabezpieczenia instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych,
5. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt,
6. Zamawiający wymaga aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej. W celu udokumentowania odbycia wizji Wykonawca lub osoba upoważniona przez niego po dokonaniu wizji winien złożyć podpis potwierdzający odbycie wizji na protokole sporządzonym przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego pok. 15. Jest to warunek konieczny. Oferta, która zostanie złożona bez dokonania wizji (tj. braku potwierdzenia na protokole Zamawiającego) zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 1596702 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia dla części 3 zamówienia jest rozbudowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ul. Łąkowej oraz ul. Północnej.
a) Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Łąkowej w Szczercowie,
-sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 200 mm, L=162,50m;
-odgałęzienia kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy 160mm, L=25,20 - 7 szt.;
-studnie rewizyjne betonowe o średnicy 1000mm - 6 szt.; - studnia rozprężna kanalizacji sanitarnej o średnicy 1000m - 1 szt. - oznakowanie trasy kanalizacji taśma ostrzegawczą; - próba szczelności.
b) Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Północnej w Szczercowie,
-sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 200 mm, L=456,90m; - sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE o średnicy 110 mm, L=76,35m;
-odgałęzienia kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy 160mm, L=87,40 - 37 szt.;
-studnie rewizyjne z tworzywa o średnicy 400mm - 24 szt.;
-studnie rewizyjne betonowe o średnicy 1000mm - 15 szt.; - studnia rozprężna kanalizacji sanitarnej o średnicy 1200m - 1 szt.
-przepompownia ścieków z polimerobetonu o średnicy D=2,0m z dwoma pompami zatapialnymi - 1 kpl.; - szafa sterownicza z układem zdalnego monitoringu, zasilaniem elektroenergetycznym i złączem kablowo pomiarowym dla przepompowni ścieków - 1 kpl.; - oznakowanie trasy kanalizacji taśma ostrzegawczą; - próba szczelności.
c) Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Łąkowej w Szczercowie,
- sieć wodociągowa z rur PE o śr. 110 mm- L= 171,20 m
- odgałęzienia w pasie drogowym z rur PE śr. 40 mm- szt 10 L=32,5 m
d) Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Północnej w Szczercowie,
- sieć wodociągowa z rur PE o śr. 110 mm- L= 474,10 m
- odgałęzienia w pasie drogowym z rur PE śr. 40 mm- szt 37 L= 107,90 m
Roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacja projektową, sztuką budowlaną, technologią wykonywania robót budowlanych, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zakresem robót przedstawionym przez Inwestora. Wszelkie odstępstwa od przyjętej technologii i zastosowaniu wyrobów budowlanych są możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu z Inwestorem i Projektantem.
Oferent jest zobowiązany porównać przedstawiony zakres robót, technologie i obmiar robót z dokumentacją projektową celem sporządzenia prawidłowej oferty. Dla wykonania zadania należy zastosować wyroby budowlane o najwyższej jakości i posiadające odpowiednie dokumenty uprawniające wyroby budowlane do wbudowania.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót. Przekazany przedmiar robót traktuje się jako dokument informacyjny, ułatwiający Wykonawcy wycenę. Wykonawca może z niego skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Za ustalenie ilości robót oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.
3. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Wszystkie stosowane technologie, materiały i wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również muszą posiadać aktualne aprobaty i świadectwa dopuszczenia, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014, poz. 883 j.t ).
4. Wykonawca zobowiązany jest do m.in.:
- zapewnienia kompletnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia
- dokumentacji powykonawczej obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i projektanta,
- dostarczenie oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami,
- oznaczenia i zabezpieczenia instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych,
5. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt,
6. Zamawiający wymaga aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej. W celu udokumentowania odbycia wizji Wykonawca lub osoba upoważniona przez niego po dokonaniu wizji winien złożyć podpis potwierdzający odbycie wizji na protokole sporządzonym przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego pok. 15. Jest to warunek konieczny. Oferta, która zostanie złożona bez dokonania wizji (tj. braku potwierdzenia na protokole Zamawiającego) zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1444369 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2018528,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2018528,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2018528,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "SANEL" Zaniewicz Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7690500728

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2018528 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1469867,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2434893,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1469867,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "SANEL" Zaniewicz Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7690500728

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1469867 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1189410 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1739087,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1189410 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "SANEL" Zaniewicz Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7690500728

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1189410 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.