eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Męcinka › "Budowa sieci wodociągowej dn125 oraz sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN200 oraz tłocznej wraz z przepompownią w Nowej Męcince dz. nr 1026 i dz. nr 184/6 obręb Męcinka"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa sieci wodociągowej dn125 oraz sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN200 oraz tłocznej wraz z przepompownią w Nowej Męcince dz. nr 1026 i dz. nr 184/6 obręb Męcinka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Męcinka 11

1.5.2.) Miejscowość: Męcinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sieci wodociągowej dn125 oraz sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN200 oraz tłocznej wraz z przepompownią w Nowej Męcince dz. nr 1026 i dz. nr 184/6 obręb Męcinka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1209dcff-2f9a-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076092/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Męcinka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1209dcff-2f9a-11ef-86d2-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej z adresu joanna.zelent@mecinka.pl lub jarek@mecinka.pl Wykonawcy będą komunikować się z Zamawiającym za pośrednictwem platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl (wówczas wymaga się od Wykonawców każdorazowego wskazywania adresu poczty elektronicznej Wykonawcy) , lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres : ug@mecinka.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu z dnia 30 grudnia 2020r. Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ( Dz.U. z 2020r. poz. 2452), więcej informacji - SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GP.271.8.2024.JZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Budowa sieci wodociągowej dn125 oraz sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN200 oraz tłocznej wraz z przepompownią w Nowej Męcince dz. nr 1026 i dz. nr 184/6 obręb Męcinka”
Realizacja przedmiotu zamówienia na działkach nr 1026 i nr 184/6 obręb Męcinka.
1) Podstawowy zakres robót obejmuje w szczególności:
a) sieć wodociągową,
b) kanalizację sanitarną.
Rozruch przepompowni ścieków za pomocą dostarczonego przez Zamawiającego agregatu prądotwórczego (obecnie Zamawiający wystąpił o warunki przyłączenia do sieci energoelektrycznej).
2) Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określa poniżej wymieniona dokumentacja:
a) projekt zagospodarowania terenu pn.: „Sieć wodociągowa dn125 oraz sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN200 oraz tłocznej wraz z przepompownią w Męcince w rejonie dz. nr 1026” wykonany przez JUSTPRO Justyna Bielak Pomocne 61, 59-424 Męcinka, dnia 20.02.2024 r.;
b) projekt techniczny pn.: „Sieć wodociągowa dn125 oraz sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN200 oraz tłocznej wraz z przepompownią w Męcince w rejonie dz. nr 1026” wykonany przez JUSTPRO Justyna Bielak Pomocne 61, 59-424 Męcinka, dnia 20.02.2024 r.;
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych pn.: „Budowa sieci wodociągowej dn125 oraz sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN200 oraz tłocznej wraz z przepompownią w Męcince w rejonie dz. nr 1026” wykonana przez Justyna Bielak Pomocne 61, 59-424 Męcinka, luty 2024 r. ;
d) przedmiar robót pn.: „Sieć wodociągowa dn125 oraz sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN200 oraz tłocznej wraz z przepompownią w Męcince w rejonie dz. nr 1026” wykonany przez JUSTPRO Justyna Bielak Pomocne 61, 59-424 Męcinka, sporządził kalkulacje: Maciej Podgórniak, dnia 22.02.2024 r.
3) W przypadku rozbieżności dokumentacji, o której mowa w ust. 2) wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów:
a) projekt zagospodarowania terenu oraz projekt budowlany;
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) przedmiar robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w powyższej dokumentacji. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji.
4) Wykonawca zobowiązuje się wykonać powierzone mu roboty zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, w tym opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania o odbioru robót budowlanych, projekcie zagospodarowania terenu, projekcie technicznym, przedmiarze robót, harmonogramie rzeczowo- finansowym, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Prawa budowlanego, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami oraz zaleceniami Inspektora Nadzoru wyznaczonego ze strony Zamawiającego.
5) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji umowy. Szczegóły dotyczące zatrudnienia na podstawie stosunku pracy określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy tj. we wzorze umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym -
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej -
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
-w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa/ przebudowa/ rozbudowa sieci wodociągowej lub sieci kanalizacyjnej o długości minimum 200 m (jedna robota);
oraz
-będzie dysponował na czas realizacji zamówienia co najmniej:
1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.