Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00307558/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pakosław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Pakosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655478332
1.5.8.) Numer faksu: 655478332
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pakoslaw@pakoslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakoslaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap IV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66734c83-062a-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024168/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa dróg gminnych na terenie Gminy Pakosław - etap IV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307558
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGRB.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 319781,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap IVPrzedmiotem zamówienia jest budowa istniejącej gruntowej drogi gminnej zlokalizowanej na działkach ewidencyjnych nr 82, 89 oraz 106 obręb Ostrobudki, na długości około 323 m. W ramach inwestycji przewiduje się utwardzenie jezdni o szerokości 3,00-4,00 m nawierzchnią z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3-5 cm oraz na podbudowie zasadniczej z betonu klasy C8/10 o grubości 25 cm. Jezdnia zostanie ograniczona opornikiem betonowym o wymiarach 12x25 cm koloru szarego, na ławie betonowej z betonu klasy C12/15. Po lewej stronie jezdnia zostanie ograniczona krawężnikiem betonowym najazdowym o wymiarach 15x22 cm koloru szarego, na ławie betonowej z betonu klasy C12/15. Przy krawężniku zostanie wykonany ściek dwurzędowy z kostki brukowej betonowej typu cegła o grubości 8 cm, koloru szarego. Pobocza utwardzone zostaną kruszywem granitowym 0-31,5 mm o grubości 10 cm. Odwodnienie odbywać się będzie poprzez wpusty uliczne podłączone przykanalikami do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Częściowo wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone przez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów drogowych oraz w tereny nieutwardzone działki. Całość wód opadowych zostanie zagospodarowana w granicach działki pasa drogowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 312911,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad budową dróg gminnych w Gminie PakosławZakres nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności nadzór nad robotami budowlanymi, polegającymi na budowie istniejącej gruntowej drogi gminnej zlokalizowanej na działkach ewidencyjnych nr 82, 89 oraz 106 obręb Ostrobudki, na długości około 323 m. W ramach inwestycji przewiduje się utwardzenie jezdni o szerokości 3,00-4,00 m nawierzchnią z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3-5 cm oraz na podbudowie zasadniczej z betonu klasy C8/10 o grubości 25 cm. Jezdnia zostanie ograniczona opornikiem betonowym o wymiarach 12x25 cm koloru szarego, na ławie betonowej z betonu klasy C12/15. Po lewej stronie jezdnia zostanie ograniczona krawężnikiem betonowym najazdowym o wymiarach 15x22 cm koloru szarego, na ławie betonowej z betonu klasy C12/15. Przy krawężniku zostanie wykonany ściek dwurzędowy z kostki brukowej betonowej typu cegła o grubości 8 cm, koloru szarego. Pobocza utwardzone zostaną kruszywem granitowym 0-31,5 mm o grubości 10 cm. Odwodnienie odbywać się będzie poprzez wpusty uliczne podłączone przykanalikami do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Częściowo wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone przez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów drogowych oraz w tereny nieutwardzone działki. Całość wód opadowych zostanie zagospodarowana w granicach działki pasa drogowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 6869,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384881,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470967,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384881,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adrian Siecla AS-KOP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991964356
7.3.3) Ulica: Garncarska 43
7.3.4) Miejscowość: Jutrosin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-930
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384881,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8449,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8449,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8449,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jakub Starczewski STARPROJEKT
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tomasz Bem BEM Projekt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961878876
7.3.4) Miejscowość: Krobia
7.3.5) Kod pocztowy: 63-840
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STARBEM JAKUB STARCZEWSKI, TOMASZ BEM S.C.
jakie przetargi wygrała firma
STARBEM JAKUB STARCZEWSKI, TOMASZ BEM S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8449,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Nadzór inwestorski nad Przebudową (modernizacją) i rozbudową oczyszczalni ścieków w Skałowie oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Kostrzyn
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.