eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskPrzebudowa drogi gminnej wewnętrznej 10/1.KDW wraz z przebudową zjazdu zwykłego z drogi powiatowej nr 1132G w Jezierzycach.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej 10/1.KDW wraz z przebudową zjazdu zwykłego z drogi powiatowej nr 1132G w Jezierzycach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Redzikowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartoszl@gminaredzikowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaredzikowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_redzikowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej 10/1.KDW wraz z przebudową zjazdu zwykłego z drogi powiatowej nr 1132G w Jezierzycach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7157464-141d-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051278/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa drogi w Jezierzycach w kierunku DINO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328128

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. W zakresie zadania zostaną wykonane następujące prace:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej wewnętrznej 10/1.KDW wraz z przebudową zjazdu zwykłego z drogi powiatowej nr 1132G w Jezierzycach.

W celu wykonania powyższego zadania będą realizowane następujące prace:

- roboty rozbiórkowe (nawierzchniowe) – UWAGA!!! materiał z frezowania nawierzchni należy przetransportować do siedziby ZGK Jezierzyce, materiał rozbiórkowy wskazany przez inspektora nadzoru inwestorskiego należy złożyć na palety i przetransportować do siedziby ZGK Jezierzyce, pozostały materiał Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie,
- roboty rozbiórkowe torów kolejowych - materiał z rozbiórki torów kolejowych należy złożyć na placu składowym w siedzibie ZGK Jezierzyce
- roboty rozbiórkowe murków oporowych i budynku – kiosku o konstrukcji murowanej – materiał z rozbiórki należy złożyć na placu składowym w siedzibie ZGK Jezierzyce
- połączenie drogi wewnętrznej z drogą powiatową 1132G w postaci zjazdu zwykłego – nawierzchnia z betonu asfaltowego,
- budowa drogi wewnętrznej z betonu asfaltowego szerokości 6 m na odcinku od zjazdu z drogi powiatowej do zjazdu do sklepu DINO częściowo ograniczonej krawężnikiem i opornikiem betonowym,
- budowa drogi wewnętrznej z betonu asfaltowego szerokości 5,5-6,0 m,
- wykonanie jednostronnego pobocza szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 (C90/30) mm o gr. 20 cm po zagęszczeniu – Zamawiający nie dopuszcza zamiany kruszywa na inne,
- wykonanie dwóch zatok postojowych dla pojazdów ciężarowych o nawierzchni z betonu asfaltowego,
- budowa parkingu dla pojazdów osobowych wydzielonego poza jezdnią główną –nawierzchnia parkingu z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm (miejsca parkingowe kolor czarny, jezdnia manewrowa kolor szary),
- budowa zjazdów do nieruchomości przyległych – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm – kolor kostki czarny / szary,
- budowa chodników z przejściami dla pieszych zarówno przez drogę gminną jak i powiatową, budowa dojść do furtek – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - kolor szary,
- wykonanie nawierzchni z płytek polimerobetonowych z fakturą ostrzegawczą (z wypustkami) o wymiarach 30x30x8 mm na podsypce cementowo – piaskowej,
- wykonanie nawierzchni z płytek polimerobetonowych z fakturą naprowadzającą (ryflowana) o wymiarach 30x30x8 mm na podsypce cementowo – piaskowej,
- budowa sieci elektroenergetycznej 0,4 kV oświetleniowej – oświetlenie drogowe wraz z latarniami drogowymi w technologii LED (słupy stalowe h=6m z wysięgnikami łukowymi h=1m a=1,5 m) i posadowieniem szafki sterowniczej,
- wykonanie latarni doświetlających w miejscach przejść dla pieszych (słupy kompozytowe o wysokości h=4 m z oprawami montowanymi bezpośrednio na słupach,
- przebudowa sieci elektroenergetycznej 0,4 kV oświetleniowej – usunięcie kolizji,
- budowa kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej,
- humusowanie gr. min. 30 cm wraz z nasadzeniem krzewów iglastych okrywowych i obsypanie powierzchni kamieniem ozdobnym,
- wykonanie trawników – humusowanie gr. 5 cm wraz z obsianiem nasionami traw
- wykonanie narzutu z kamienia ozdobnego z otoczaków Ø 25-40 mm (przy parkingu) – grubość warstwy 10 cm,
- wykonanie stałej organizacji ruchu,


* Zamawiający nie przewiduje wykonanie odcinka próbnego
Płatność za wykonane roboty – w roku 2024 Zamawiający dysponuje środkami w wysokości 580.000,00 zł brutto. Pozostała kwota będzie wypłacona w roku 2025.

Do zadań Wykonawcy należy również:
- Zgłoszenie rozpoczęcie prac budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Powiecie Słupskim (PINB),
- zakup i rejestracja dziennika budowy,
- Wykonawca dostarczy w formie cyfrowej (na płycie CD) dokumentację zdjęciową z robót ulegających zakryciu oraz zanikających przed ich wykonaniem oraz po wykonaniu wszystkich robót. Zdjęcia powinny być oznaczone znacznikami: daty, czasu.
- wykonanie i zarejestrowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – 5 egz.,
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego przyjęcia bez sprzeciwu zawiadomienia o zakończeniu budowy / robót budowlanych w PINB,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1721567,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1812758,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1721567,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krężel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393041105

7.3.4) Miejscowość: Kobylnica

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1721567,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.