eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa stropów do budynku A i B ul. Włókiennicza 1,



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa stropów do budynku A i B ul. Włókiennicza 1,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100124868

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Sady 19

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 94-102

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 42 27-23-450

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 42 27-23-451

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaklad@lzuk.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lzuk.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5765b40-2166-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa stropów do budynku A i B ul. Włókiennicza 1,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5765b40-2166-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024897/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa stropów do budynku A i B ul. Włókiennicza 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00349365

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W dniu 18 maja 2024 roku Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez prowadzenia negocjacji na Dostawa stropów do budynku A i B ul. Włókiennicza 1, - nr referencyjny 1.2.4/2024. W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający niniejsze postępowanie unieważnił na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp. Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3e547276-1516-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1.2.10/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów prefabrykowanego systemu stropowego dla realizacji remontu
kamienicy mieszkalnej położonej w Łodzi, ul. Włókiennicza 1 - elementów stropu gęstożebrowego w systemie
RECTOBETON (lub równoważnym).
2. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca musi uzasadnić dokonany przez siebie, na podstawie
załączonych rysunków dobór elementów konstrukcyjnych dla poszczególnych kondygnacji, lecz z uwzględnieniem długości
belek podanych w zestawieniach tabelarycznych. W takim przypadku Zamawiający zastrzega, że na zastosowanie produktu
równoważnego, po przeanalizowaniu uzasadnienia przedstawionego przez Wykonawcę, zgodę wyrazić musi projektant.
3. Zamawiający obejmuje niniejszym postępowaniem dostawę elementów konstrukcyjnych stropów gęstożebrowych dla
budynku frontowego „A” i ponad jednym pomieszczeniem parteru w budynku „B”.
4. Zamawiający informuje, że w terminie późniejszym nabywać będzie konstrukcyjne elementy stropów dla pozostałej części
budynku „B”.
5. Rodzaje i długości sprężonych belek stropowych zostały określone w zał. do SWZ pn. Zestawienie elementów stropu, z
zastrzeżeniem, że Zamawiający zamawia część belek o długości zweryfikowanej pomiarami (dłuższych w stosunku do
projektu), co skutkować może zmianą rodzaju zbrojenia, koniecznego dla zapewnienia parametrów wytrzymałościowych i
użytkowych. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia i dokonania właściwego doboru zbrojenia dla podanej długości
belki.
6. Łączna ilość belek: 480 szt.
7. Rodzaje i ilości pustaków stropowych zostały określone w zał. do SWZ pn.Zestawienie elementów stropu.
8. Łączna ilość pustaków o obniżonej wysokości (12 cm) dla wykonstruowania wieńców ukrytych: 574 szt
9. Łączna ilość pustaków o normalnej wysokości (20 cm) : 5425 szt
10. Wymiany (prefabrykaty zbrojarskie) zostały określone w zał. do SWZ pn. Zestawienie elementów stropu.
11. Łączna ilość prefabrykowanego zbrojenia wymianów: 12 szt
12. Siatki zbrojeniowe 500 MPa, 5-20x20 również wchodzą w zakres zamówienia- ilość 1200m2.
13. Pręty zbrojeniowe (proste jako dozbrojenie ogniowe i zagięte jako zbrojenie podporowe) nie są objęte zamówieniem.
14. Szczegółowy i uzupełniający powyższe informacje opis zawiera dokumentacja zamieszczona jako załączniki do SWZ.
15. Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości elementów nie mają charakteru ścisłego-wskazaną ilość Zamawiający
oszacował na podstawie dokumentacji projektowej, która dotyczy robót budowlanych prowadzonych i zaplanowanych do
prowadzenia na terenie nieruchomości w Łodzi ul. Włókiennicza. Wobec tego Zamawiający wskazuje, że zamówienie może nie zostać zrealizowane w pełnym ilościowym zakresie w stosunku do opisanego powyżej przedmiotu zamówienia, o ok
30% wskazanych wartości ilościowych.
16. MIEJSCE I SPOSÓB DOSTAWY
a) Miejscem dostawy jest plac budowy: Łódź, ul. Włókiennicza 1.
b) Dostawy odbywać się będą partiami.
- pierwsza partia zawierać będzie belki sprężone i pustaki dla wykonania stropu ponad parterem budynku frontowego
- druga partia zawierać będzie belki sprężone i pustaki dla wykonania stropu ponad pierwszym piętrem budynku frontowego
i ponad parterem jednego pomieszczenia w budynku oficyny
- trzecia partia zawierać będzie belki sprężone i pustaki dla wykonania stropu ponad drugim piętrem budynku frontowego.
c) TERMIN DOSTAWY
- Dostawy będą dokonywane uzgodnionymi w jednostkowych zleceniach częściami w terminach ustalonych przez strony
każdorazowo, przy czym maksymalny termin dostawy uzgodnionej części wynosi 21 dni od dnia otrzymania zlecenia.
- Uzgodnienie jednostkowej dostawy części przedmiotu zamówienia będzie zawierało także każdorazowe ustalenie rodzaju i
ilości ładunku jednego samochodu ciężarowego dostarczającego elementy na budowę.
- Realizacja dostawy w uzgodnionej części na plac budowy (ul. Włókiennicza 1 w Łodzi) musi odbywać się pojazdem dwu
lub trzyosiowym, z żurawikiem HDS. Wszelkie czynności załadunku i rozładunku wykonuje Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112400-2 - Dach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. CENTRO-BUD K.W.M.A. Niewiarowscy Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7322041304

7.3.3) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 128

7.3.4) Miejscowość: Ozorków

7.3.5) Kod pocztowy: 95-035

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204956,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.