eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokWymiana stolarki w lokalach użytkowych, w lokalach i budynkach mieszkalnych będących w zasobach zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na trzy zadania.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki w lokalach użytkowych, w lokalach i budynkach mieszkalnych będących w zasobach zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na trzy zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki w lokalach użytkowych, w lokalach i budynkach mieszkalnych będących w zasobach zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na trzy zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c7f80e3-28f4-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015095/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w gminnych lokalach użytkowych.

1.1.36 Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w gminnych lokalach i budynkach mieszkalnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330645/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TR.263.45.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154941,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1: Wymiana stolarki w lokalach użytkowych będących w zasobach zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Stolarka drzwiowa:
- Piłsudskiego 26 m 2U,
- Sienkiewicza 22 lok. 1/3,
- Bohaterów Getta 5 lok. 3U,
- Sienkiewicza 28 sklep TOP MARKET,
- Sienkiewicza 5 lok. 4U,
- Lipowa 20 lok. 1U.
Stolarka okienna PCV:
- Boh. Getta 5 lok. 3U,
- Węglowa 8 bud. 10.
Stolarka musi spełniać wymagania obowiązujących warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (standard WT2021).
W skład usługi wchodzą n/w czynności:
- ustalenie z najemcami terminu pomiaru i wymiany stolarki,
- dokonanie pomiarów rzeczywistych wymiarów stolarki zgodnie z Prawem Budowlanym i Warunkami technicznymi dla w/w budynków, uzgodnienie z Zamawiającym lub najemcą kierunku otwierania,
- przed zamontowaniem Wykonawca ma obowiązek przedstawienia, profili z jakich zostanie wykonana stolarka, sposób szklenia do akceptacji przez Zamawiającego,
- ostrożny demontaż stolarki i krat,
- montaż stolarki obejmuje zamocowanie jej w otworach na kotwy lub dyble i uszczelnienie pianką, odtworzenie pierwotnego stanu ścian i ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, naprawę ścian i posadzek po demontażu i montażu stolarki, uzupełnienie tynków, szpachlowanie i pomalowanie na kolor biały naprawionych powierzchni,
- montaż i uszczelnienie parapetów,
- wywóz i utylizacja zdemontowanej stolarki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4.1, do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.5.5.) Wartość części: 68915,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2. Wymiana stolarki w lokalach i budynkach mieszkalnych będących w zasobach zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Stolarka drzwiowa:
- Barszczańska 5 kl. VI,
- Barszczańska 5 kl. VII,
- Klepacka 6 kl. II,
- Klepacka 6 kl. III,
- Klepacka 6 kl. IV,
- Klepacka 4 klatka IV,
- Barszczańska 3 klatka IV,
- Św. Proroka Eliasza 3 m 38,
- Barszczańska 4 m 3,
- Barszczańska 5 m 74,
- Barszczańska 3 m 8,
- Wierzbowa 9 m 26,
- Barszczańska 10 m 30,
- Barszczańska 2 m 31,
- Barszczańska 2 m 7,
- Klepacka 2D m 40,
- Jesienna 2A do klatki schodowej,
- Pietkiewicza 10 Klatka X.
Stolarka okienna PCV:
- Pułaskiego 85 m 2.
Stolarka musi spełniać wymagania obowiązujących warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (standard WT2021).
W skład usługi wchodzą n/w czynności:
- ustalenie z najemcami terminu pomiaru i wymiany stolarki,
- dokonanie pomiarów rzeczywistych wymiarów stolarki zgodnie z Prawem Budowlanym i Warunkami technicznymi dla w/w budynków, uzgodnienie z Zamawiającym lub najemcą kierunku otwierania,
- przed zamontowaniem Wykonawca ma obowiązek przedstawienia, profili z jakich zostanie wykonana stolarka, sposób szklenia do akceptacji przez Zamawiającego,
- ostrożny demontaż stolarki,
- montaż stolarki obejmuje zamocowanie jej w otworach na kotwy lub dyble i uszczelnienie pianką, odtworzenie pierwotnego stanu ścian i ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, naprawę ścian i posadzek po demontażu i montażu stolarki, uzupełnienie tynków, szpachlowanie i pomalowanie na kolor biały naprawionych powierzchni,
- wywóz i utylizacja zdemontowanej stolarki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4.2 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.5.5.) Wartość części: 59513,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3. Wymiana okien dachowych w lokalach mieszkalnych będących w zasobach zarządzanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku.
Wymiana okien dachowych w lokalach mieszkalnych:
- Barszczańska 1 m 110,
- Barszczańska 1 m 111,
- Barszczańska 1 m 21.
Stolarka musi spełniać wymagania obowiązujących warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (standard WT2021).
W skład usługi wchodzą n/w czynności:
- ustalenie z najemcami terminu pomiaru i wymiany stolarki,
- dokonanie pomiarów rzeczywistych wymiarów stolarki zgodnie z Prawem Budowlanym i Warunkami technicznymi dla w/w budynków, uzgodnienie
z Zamawiającym lub najemcą kierunku otwierania,
- przed zamontowaniem Wykonawca ma obowiązek przedstawienia, profili z jakich zostanie wykonana stolarka, sposób szklenia do akceptacji przez Zamawiającego,
- ostrożny demontaż stolarki,
- montaż stolarki obejmuje zamocowanie jej w otworach na kotwy lub dyble
i uszczelnienie pianką, odtworzenie pierwotnego stanu ścian i ościeży zewnętrznych
i wewnętrznych, naprawę ścian po demontażu i montażu stolarki, uzupełnienie tynków, szpachlowanie i pomalowanie na kolor biały naprawionych powierzchni,
- obróbka blacharska z blachy ocynk, powlekanej
- wywóz i utylizacja zdemontowanej stolarki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4.3 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.5.5.) Wartość części: 26512,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98691,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98691,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98691,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOLBIT M. KULIKOWSKI, G. DUCHNOWSKI SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422236489

7.3.3) Ulica: ul. Zambrowska 54

7.3.4) Miejscowość: Kleosin

7.3.5) Kod pocztowy: 16-001

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98691,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70550,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70550,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70550,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOLBIT M. KULIKOWSKI, G. DUCHNOWSKI SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422236489

7.3.3) Ulica: ul. Zambrowska 54

7.3.4) Miejscowość: Kleosin

7.3.5) Kod pocztowy: 16-001

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70550,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie zadania nr 3 nie wpłynęła żadna oferta w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj.: do dnia 19.09.2022 r. do godziny 11:00.
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) unieważniam postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie nr 1 i 2:
Czas remontu jednego obiektu określony zostanie w protokole typowania robót i liczony będzie od daty przekazania go Wykonawcy.
Data zakończenia robót przez Wykonawcę jest tożsama z data podpisania protokołu końcowego.
Zgłoszenie zakończenia robót powinno wyprzedzać co najmniej o 3 dni termin wykonania przedmiotu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.