eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardDostawa robotów wraz z wyposażeniem na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego w Stargardzie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa robotów wraz z wyposażeniem na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego w Stargardzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stargardzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skarbowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 091 480 48 02

1.5.8.) Numer faksu: 091 480 48 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiatstargardzki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstargardzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa robotów wraz z wyposażeniem na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego w Stargardzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b647a6d-0eac-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051517/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa robotów wraz z wyposażeniem na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego w Stargardzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322565

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.7.2024.WJ1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 121951,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot i zakres zamówienia:
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i zainstalowanie 2 szt. robotów 6 osiowych niebędących robotami współpracującymi wraz z oprogramowaniem oraz oprzyrządowaniem dodatkowym, zgodnym z wymaganiami Centralnej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie dla zawodu technik robotyk.
Robot umieszczony na płycie montażowej/roboczej. Robot z możliwością wielokrotnego montażu i demontażu, bez strat w parametrach i funkcjonalności.
Zamawiający wymaga dostawy robotów tego samego modelu, o takich samych parametrach technicznych, rok produkcji - nie wcześniejszy niż IV kwartał 2023 r.
2) Urządzenie musi być nowe, nieużytkowane, wolne od wad prawnych i fizycznych.
3) Zakres zamówienia obejmuje:
a) dostawę zaoferowanego Sprzętu (w tym w razie potrzeby również dokonanie jego zgłoszenia właściwemu organowi celnemu, w celu wprowadzenia i korzystania na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej) do Centrum Kształcenia Zawodowego z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Pierwszej Brygady 35;
b) przygotowanie do eksploatacji dostarczonego Sprzętu, polegające minimum na:
- przeprowadzeniu w miejscu dostarczenia Sprzętu instalacji (w tym, w razie konieczności: spasowanie, zestawienie, podłączenie, wykonanie konfiguracji, w tym konfiguracji informatycznej) poszczególnych elementów składających się na Sprzęt,
- przeprowadzeniu pierwszego próbnego uruchomienia Sprzętu na okoliczność potwierdzenia poprawności jego działania (pracy) oraz wstępnego szkolenia stanowiskowego, którego celem jest zaznajomienie Zamawiającego z podstawową obsługą oraz z metodami bezpiecznej pracy i zagrożeniami pracy z robotem;
c) zapewnienie pełnej, bezterminowej licencji uprawniającej Zamawiającego do legalnego korzystania z oprogramowania/ programów komputerowych, które jako części składowe lub przynależności, wchodzą w zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ oraz w Załączniku Nr 1 do SWZ -opis parametrów, minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych Sprzętu oraz opis wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42997300-4 - Roboty przemysłowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144195,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144195,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144195,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASTOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 676 01 05 127

7.3.3) Ulica: ul. Smoleńsk 29

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-112

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144195,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.