eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaDostawa sprzętu medycznego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jerzego Waszyngtona 4/8

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.maruszczyk@ujd.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu medycznego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29fd18c9-368f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053651/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.62 Dostawa sprzętu medycznego dla WNŚPiT

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347640

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.51.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22750,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Drobny sprzęt medyczny.
1. Zakres przedmiotowy i ilościowy przedmiotu zamówienia, określenie wymagań dotyczących parametrów, cech, funkcjonalności zostały zawarte w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna.
2. Dostarczany sprzęt/wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, bez wcześniejszej eksploatacji, kompletne a po uruchomieniu będzie gotowe do pracy, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
3. Wymagania określone w załączniku numer 1 do SWZ należy traktować jako minimalny poziom wymagań, cech i funkcjonalności, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować sprzęt/wyposażenie o wyższych parametrach niż określone w Specyfikacji technicznej.
4. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i wniesienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej – załącznik numer 1 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
7. Miejsce realizacji dostawy: teren Częstochowy. Zamawiający wskaże dokładny adres i miejsce dostawy na etapie realizacji umowy.
8.Termin realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot umowy w terminie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy,
9. Okres gwarancji. Zamawiający wymaga 12-miesięcznej gwarancji na każdy przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 11959,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Analizator komponentów składu ciała z oprogramowaniem – 1 sztuka.
1. Zakres przedmiotowy i ilościowy przedmiotu zamówienia, określenie wymagań dotyczących parametrów, cech, funkcjonalności zostały zawarte w załączniku numer 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna.
2. Dostarczany sprzęt/wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, bez wcześniejszej eksploatacji, kompletne a po uruchomieniu będzie gotowe do pracy, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
3. Wymagania określone w załączniku numer 1 do SWZ należy traktować jako minimalny poziom wymagań, cech i funkcjonalności, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować sprzęt/wyposażenie o wyższych parametrach niż określone w Specyfikacji technicznej.
4. W zakres zamówienia wchodzi dostawa i wniesienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający dopuszcza stosowanie ofert równoważnych, w przypadkach określonych w Specyfikacji technicznej – załącznik numer 1 do SWZ. Wykonawca oferując rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wyraźnie określić je w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, przez dołączenie do oferty w szczególności stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.
7. Miejsce realizacji dostawy: teren Częstochowy. Zamawiający wskaże dokładny adres i miejsce dostawy na etapie realizacji umowy.
8.Termin realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot umowy w terminie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy,
9. Okres gwarancji. Zamawiający wymaga 12-miesięcznej gwarancji na każdy przedmiot zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 10791,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku badania ofert Zamawiający ustalił, iż wszystkie oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych jako niezgodne z warunkami zamówienia. W związku z powyższym , postępowanie w zakresie zadania numer 1 zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13273,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13273,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13273,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDKONSULTING TANITA POLSKA Sara Wylegalska-Jankowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792339030

7.3.3) Ulica: Jana Ludygi-Laskowskiego

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-407

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13273,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.