Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00312409/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
- 2022/BZP 00328277/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Białymstoku - etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050623392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 3
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-062
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmpspbk@straz.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-bialystok
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/kmpsp-bialystok/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Białymstoku - etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9484518-1ed4-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00301680/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Białymstoku - Etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312409/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.1.2022.RS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 15024298,43 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2747545,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Białymstoku - etap I” przy ul. Plażowej (działka nr 1245/22).
Wykonawca w ramach wykonania niniejszego zamówienia wykona roboty budowlane określone w przedmiarze robót - stan surowy otwarty budynku.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z pozwoleniem na budowę wydanym przez Prezydenta Miasta Białegostoku Decyzja nr 430/2022, znak sprawy: DUA-XIV.6740.178.2022.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w: dokumentacji projektowej (Projekt Wykonawczy Architektura - Załącznik nr 7 do SWZ i Projekt Wykonawczy Konstrukcja - Załącznik nr 8 do SWZ), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 9 do SWZ), Przedmiarze robót (Załącznik nr 10 do SWZ), SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących (Załącznik nr 5 do SWZ).
4. Zamawiający nie dopuszczał możliwości podziału zamówienia na części z następujących powodów: roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane w obrębie jednej działki nr 1245/22 i dotyczą wykonania robót w jednym budynku (boty budowlane określone w przedmiarze robót - stan surowy otwarty budynku) i stanowią niepodzielną całość ze względu na zapewnienie wymagań organizacyjnych. Ewentualny podział zamówienia na części i realizacji różnych części zamówienia w obrębie jednej budowy przez różnych wykonawców mogłaby spowodować nadmierne trudności organizacyjne związane z koordynowaniem działań różnych wykonawców. Podział zamówienia na części mógłby zagrozić prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia m. in. ze względu na trudności z ustaleniem zakresu odpowiedzialności poszczególnych Wykonawców oraz spowodować wydłużenie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2897925,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3834065,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2897925,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKABO MARCIN GRANASZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661490595
7.3.3) Ulica: WYSPIAŃSKIEGO 17
7.3.4) Miejscowość: Łapy
7.3.5) Kod pocztowy: 15-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2897925,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku
- Naprawa drogi wojewódzkiej Nr 671 w km od 0 + 553 do 14 + 660.
- Dostawę artykułów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.33.2025
- "Świadczenie specjalistycznej usługi pedagogicznej w ramach stanowiska Pedagoga"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ BUDOWY BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY ULICY MARCZUKOWSKIEJ W BIAŁYMSTOKU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- "Remont budynku nr 13 na terenie JW w Białymstoku - etap I opracowanie dokumentacji"
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.