Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00330147/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu do przewozu osób z niepełnosprawnością
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DWIKOZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 15
1.5.2.) Miejscowość: Dwikozy
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-620
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 831 14 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.dominik@dwikozy.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwikozy.bip.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dwikozy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu do przewozu osób z niepełnosprawnością2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36fc6d82-2d20-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076784/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup autobusu do przewozu osób z niepełnosprawnością
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330147
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.11.2023.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 390000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup autobusu do przewozu osób z niepełnosprawnością”.
2. Autobus wraz z wyposażeniem ma być fabrycznie nowy i wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
3. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami i parametrami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SWZ).
4. Pojazd zabudowany i wyposażony musi spełniać wymagania:
a) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (Dz. U. z 2022 r. poz. 998), wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy,
5. Wyceniony w formularzu ofertowym autobus wraz z wyposażeniem musi posiadać parametry nie gorsze niż te wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
6. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia o gorszych parametrach i warunkach niż te wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, oferta będzie podlegać odrzuceniu, jako niespełniająca warunków SWZ.
7. Wykonawca w dniu podpisania protokołu odbioru zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu komplet dokumentacji niezbędnej do rejestracji pojazdu jako „samochód specjalny”, wynikającej z ustawy Prawo o ruch drogowym.
8. Odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się w siedzibie Zamawiającego.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 535542,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 577977,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 577977,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 7011020346
7.3.3) Ulica: ul. Żurawia 43 lok. 201
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-680
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 577977,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Zakup w formie leasingu operacyjnego używanego autobusu międzymiastowego niskowejściowego
- DOSTAWA autokaru turystycznego przystosowanego do przewozu: 35 osób w nadwoziu zabudowanym wg. wskazanych wymagań technicznych, dla ZSCKR w Sandomierzu.
- Zakup używanego autobusu na potrzeby publicznego transportu zbiorowego dla Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o.
- Zakup autobusu do przewozu pasażerów
- Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Łubnice
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.