Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00269291/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
- 2022/BZP 00297116/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie uzbrojenia terenu niezbędne do funkcjonowania inkubatora (droga i sieci) ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stoszowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stoszowice 97
1.5.2.) Miejscowość: Stoszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-213
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 8164511
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 8164511
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stoszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stoszowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://stoszowice.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w zakresie uzbrojenia terenu niezbędne do funkcjonowania inkubatora (droga i sieci) ...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9d522ec-08b5-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009491/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Uzbrojenie terenu w niezbędne do funkcjonowania inkubatora (droga i sieci)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269291/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w zakresie uzbrojenia terenu niezbędne do funkcjonowania inkubatora (droga i sieci) w ramach projektu Budowa inkubatora przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Strefie Aktywności Gospodarczej w Stoszowicach. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.CPV 45000000-7.
3.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg,
45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych,
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
45232420-2 Roboty w zakresie ścieków,
45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków,
45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli,
45231220-3 Roboty budowlane w zakresie gazociągów.
3.3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zadanie to jest traktowane jako jedna całość. Podzielenie zadania jest niezasadne pod względem ekonomicznym, technicznym oraz organizacyjnym i mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zadania. Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza kręgu potencjalnych wykonawców.
3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3.6. Wymagania dla Wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, zgodnie z art. 95 PZP:
3.5.1. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące roboty budowalne związane z budową sieci były zatrudnione wyłącznie na podstawie umowy o pracę.
3.5.2. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział w realizacji zamówienia.
3.5.3. Lista osób biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład osobowy pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji.
3.7. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca odbył wizję lokalną zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp.
3.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 10 do SWZ w tym dokumentacja projektowa:
- projekty budowlane,
- projekty wykonawcze,
- STWiORB,
- przedmiary robót
- Decyzja nr 48/2021, pozwolenie na budowę drogi gminnej w strefie aktywności gospodarczej,
- Decyzja nr I- D – 121/21, pozwolenie na budowę skrzyżowania drogi gminnej w strefie aktywności gospodarczej z drogą wojewódzką nr 385,
- Decyzja nr 110/2020, pozwolenie na budowę sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ogólnospławnej z lokalną oczyszczalnią ścieków RLM300
- Decyzja nr O-665/16, pozwolenie na budowę sieci gazowej.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby prace budowlane rozpocząć od budowy sieci gazowej. Dla budowy sieci gazowej został założony dziennik budowy nr 442 - grudzień 2019r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.