eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StoszowiceRoboty budowlane w zakresie uzbrojenia terenu niezbędne do funkcjonowania inkubatora (droga i sieci) ...



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie uzbrojenia terenu niezbędne do funkcjonowania inkubatora (droga i sieci) ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stoszowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718455

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stoszowice 97

1.5.2.) Miejscowość: Stoszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-213

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 8164511

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 8164511

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stoszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stoszowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stoszowice.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w zakresie uzbrojenia terenu niezbędne do funkcjonowania inkubatora (droga i sieci) ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9d522ec-08b5-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009491/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Uzbrojenie terenu w niezbędne do funkcjonowania inkubatora (droga i sieci)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269291/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Roboty budowlane w zakresie uzbrojenia terenu niezbędne do funkcjonowania inkubatora (droga i sieci) w ramach projektu Budowa inkubatora przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Strefie Aktywności Gospodarczej w Stoszowicach. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.CPV 45000000-7.
3.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg,
45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych,
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
45232420-2 Roboty w zakresie ścieków,
45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków,
45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli,
45231220-3 Roboty budowlane w zakresie gazociągów.
3.3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zadanie to jest traktowane jako jedna całość. Podzielenie zadania jest niezasadne pod względem ekonomicznym, technicznym oraz organizacyjnym i mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zadania. Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza kręgu potencjalnych wykonawców.
3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3.6. Wymagania dla Wykonawcy lub podwykonawcy dotyczące zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, zgodnie z art. 95 PZP:
3.5.1. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące roboty budowalne związane z budową sieci były zatrudnione wyłącznie na podstawie umowy o pracę.
3.5.2. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział w realizacji zamówienia.
3.5.3. Lista osób biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład osobowy pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji.
3.7. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca odbył wizję lokalną zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp.
3.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 10 do SWZ w tym dokumentacja projektowa:
- projekty budowlane,
- projekty wykonawcze,
- STWiORB,
- przedmiary robót
- Decyzja nr 48/2021, pozwolenie na budowę drogi gminnej w strefie aktywności gospodarczej,
- Decyzja nr I- D – 121/21, pozwolenie na budowę skrzyżowania drogi gminnej w strefie aktywności gospodarczej z drogą wojewódzką nr 385,
- Decyzja nr 110/2020, pozwolenie na budowę sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, ogólnospławnej z lokalną oczyszczalnią ścieków RLM300
- Decyzja nr O-665/16, pozwolenie na budowę sieci gazowej.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby prace budowlane rozpocząć od budowy sieci gazowej. Dla budowy sieci gazowej został założony dziennik budowy nr 442 - grudzień 2019r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.