eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ProchowiceRemont i przebudowa istniejącego budynku usługowego wraz z zewnętrzną kanalizacją deszczową przy ul. Kochanowskiego 8a w Prochowicach - II ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa istniejącego budynku usługowego wraz z zewnętrzną kanalizacją deszczową przy ul. Kochanowskiego 8a w Prochowicach - II ogłoszenie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prochowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Prochowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-230

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.rogos@prochowice.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.prochowice.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.prochowice.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa istniejącego budynku usługowego wraz z zewnętrzną kanalizacją deszczową przy ul. Kochanowskiego 8a w Prochowicach - II ogłoszenie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-806a42dd-ecd9-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056443/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont i przebudowa istniejacego budynku usługowego wraz z zewnętrzną kanalizacją deszczową przy ul. Kochanowskiego 8A w Prochowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263460

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa istniejącego budynku usługowego, zlokalizowanego w Prochowicach przy ulicy Kochanowskiego 8A. W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się galeria handlowa z parkingiem ogólnodostępnym. Główne wejście do budynku - od strony ulicy Kochanowskiego. Przyłącza dostępne w ulicy Kochanowskiego. Teren działki płaski .
Zamierzony sposób użytkowania oraz program użytkowy obiektu budowlanego: Budynek jest obecnie nieużytkowany. Przyjęto założenie, że zasadnicza bryła budynku pozostanie bez zmian, a nieużytkowane obecnie pomieszczenia zostaną przystosowane do nowej funkcji w głównej mierze biurowej.
Budynek zostanie również przystosowany dla osób niepełnosprawnych poprzez wyposażenie w dźwig osobowy, lokalizację w budynku toalety dla osób niepełnosprawnych oraz likwidację barier architektonicznych.
PIWNICA Piwnica ma nienormatywną wysokość. Nie zakłada się ingerencji w ściany piwnicy. Pomieszczenia zostaną przystosowane do funkcji pomocniczej.
PARTER Obecnie parter nieużytkowany przystosowany zostanie do funkcji biurowej. Lokalizuję się tutaj salę ślubów z poczekalnią i zapleczem, oraz toaletę ogólnodostępną. Zakłada się wyburzenie części ścian w celu otwarcia przestrzeni, lokalizację szybu windowego oraz toalety dla niepełnosprawnych i zaplecza socjalnego. Zdecydowano się na wykonanie dodatkowego wejścia do budynku bezpośrednio z parkingu, co umożliwi łatwiejszą komunikację osób korzystających z sąsiedzkiej galerii handlowej. Lokalizacja windy w bezpośrednim sąsiedztwie klatki schodowej zapewni dostępność budynku dla osób niepełnosprawnych
PIĘTRO Obecnie piętro nieużytkowane przystosowane zostanie do funkcji biurowej. Lokalizuje się tutaj toaletę oraz zaplecze socjalne dla pracowników oraz cztery pomieszczenia biurowe.
PODDASZE Na poddaszu lokalizuje się pomieszczenie biurowe oraz salę konferencyjną z zapleczem socjalnym oraz toaletą, pom. Pomocnicze, oraz kotłownię gazową.

Zakres przebudowy i remontu :
Remont i przebudowa budynku ma na celu nadanie nowej funkcji obiektowi, w którym będą świadczone usługi społeczne m.in. zlokalizowany zostanie w nim Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej oraz sala ślubów Urzędu Stanu Cywilnego. Obiekt będzie dostosowany dla osób niepełnosprawnych. W ramach inwestycji wykonany zostanie remont :
1. elewacji północnej i wschodniej w tym m.in. docieplenie ścian, wykonanie zabezpieczeń spękań murów, odtworzenie tynków strukturalnych, naprawa istniejących tynków, wykonanie czyszczenia elewacyjnej cegły klinkierowej, odtworzenie okien, odtworzenie gzymsów oraz innych detali architektonicznych, renowacja parapetów zewnętrznych z cegły klinkierowej, wymiana stolarki okiennej, renowacja drzwi wejściowych i balkonowych, wymiana rynien i rur spustowych;
2. elewacji południowej i zachodniej w tym m.in. docieplenie ściany i wykonanie nowych tynków mineralnych, wykonanie wyburzeń oraz przemurowań pod nowe otwory okienne i drzwiowe, montaż nowej stolarki okiennej, montaż nowych drzwi zewnętrznych;
3. piwnic w tym m.in. skucie wszystkie tynków i osuszenie ścian;
4. dachu, w tym m.in. wykonanie nowej konstrukcja więźby dachowej i pokrycia dachu wraz z montażem stopni dachowych, ław kominiarskich, płotków śniegowych;
5. wykonanie nowych stropów;
6. udrożnienie i odtworzenie wentylacji grawitacyjnej;
7. odkopanie fundamentów zaizolowane izolacją przeciwwilgociową;
8. rozebranie schodów wewnętrznych i wykonanie żelbetowych.
9. wyposażenie obiektu w windę niezbędną dla obsługi beneficjentów Ośrodka Pomocy Społecznej;
Podstawowe założenia do kalkulacji podano w przedmiarach robót, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca Zał. Nr 6a do SWZ tj.: dokumentacja projektowa pn. „Remont i przebudowa istniejącego budynku usługowego” w tym: projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę, projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Wszystkie roboty budowlane opisane dokumentacją stanowiącą SWZ Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, obowiązującymi norami i przepisami prawa, na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącej Zał. nr 1 do SWZ.
Dokumentacja budowlana dotycząca zamówienia:
Projekt budowlany wraz z decyzją pozwolenia na budowę – Decyzja nr 957/21 Starosty Legnickiego z dnia 22 grudnia 2021r. pn. „Remont i przebudowa istniejącego budynku usługowego” oraz pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz robót budowalnych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków – Decyzja Nr 524/2021 Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu z dnia 24 czerwca 2021r,
1) Projekt architektoniczno-budowlany,
2) Projekt techniczny,
UWAGA!
Projekt techniczny stanowi uzupełnienie projektu architektonicznego budowlanego zatwierdzonego przez urząd. Rozwiązania przedstawione w niniejszym opracowaniu należy rozpatrywać łącznie z częścią PAB. Część architektoniczna jako zaktualizowana po opracowaniu projektu technicznego pozostałych branż zawiera najbardziej aktualne rysunki oraz część opisową wymaganą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.
Załączony projekt techniczny został opracowany w związku ze zmianą sposobu użytkowania obiektu – pod potrzeby MGOPS oraz Sali Ślubów.
3) Projekt zagospodarowania terenu,
4) Przedmiary robót,
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
6) Załączniki formalne.

UWAGA : w przedmiarze robót budowlanych poz. 232.d.11 – 237.d.11, przedmiarze robót elektrycznych poz. 56d.4 – 58d.4 oraz wykończenie ścian, sufitów i posadzek dotyczą elementów wykończenia, których wizualizacje są zawarte w projekcie wnętrz stanowiącym zał. Nr 6b do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania w cenie oferty i do wykonania wskazanych pozycji oraz pozycji wykończeniowych ścian, sufitów i posadzek zgodnie z projektem wnętrz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45452100-1 - Piaskowanie fasady budynków

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4239997,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4704503,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4239997,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Architektoniczno-Budowlana Restauracji Zabytków ARCHITEKTON

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390330815

7.3.3) Ulica: Rynek 4a

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4239997,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.