Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00319737/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00330551/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa szpitalnego systemu parkingowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010657175
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żywiecka 19
1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital-kolejowy.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-kolejowy.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb3ca427-0ecb-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa szpitalnego systemu parkingowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb3ca427-0ecb-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058171/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Obsługa szpitalnego systemu parkingowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319737
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/271/7/DT/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa szpitalnego systemu parkingowego 7 dni w tygodniu.- w godzinach min. od 7:30 do 18:30, max. od 6:00 – 20:00
2. W ramach ww. usługi Wykonawca będzie zarządzał 92 miejscami parkingowymi (łączna powierzchnia parkingów to 1 917 m2). Szczegółowe zasady obsługi systemu parkingowego zostały opisane w Załączniku nr 7 do SWZ. W szczególności Wykonawca będzie weryfikował wnoszenie opłat jednorazowych przez kierowców za pomocą systemu parkingowego. Regulamin Parkingu, cennik są dostępne na stronie internetowej Szpitala.
3. Wykonawca może korzystać z pomieszczenia Portierni, do której dostęp w okresie wykonywania zamówienia będzie miał również Zamawiający. Wykonawca nie jest uprawniony do jakiejkolwiek zmiany substancji budynku, dokonywania nakładów itp. W przypadku zastrzeżeń co do sposobu korzystania z pomieszczenia Portierni przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do zmiany sposobu korzystania. Po bezskutecznym upływie terminu wyznaczonego przez Zamawiającego, dostęp Wykonawcy do pomieszczenia Portierni będzie ograniczony bądź uniemożliwiony. Wykonawcy nie przysługują wówczas jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a usługi będą wykonywane bez dostępu do pomieszczenia Portierni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymaganym terminie tj. do dnia 24 maja 2024 r. do godz. 9:00 nie złożono ofert.Zamawiający unieważnił w całości postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie pojazdów z dróg i przechowywanie na parkingu strzeżonym na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym
- Automatyczny System Parkingowy (II)
- "Świadczenie usługi prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów na podst. art. 50a i 130a ustawy Pord w roku 2025, z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne."
- SZPiFP-119-24 Przechowywanie (parkowanie) pojazdów oraz części i podzespołów samochodowych
- "Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe Centrum Przetwarzania Danych wraz z obsługą i utrzymaniem".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.