eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilkowiceObsługa szpitalnego systemu parkingowego



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa szpitalnego systemu parkingowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010657175

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żywiecka 19

1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital-kolejowy.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-kolejowy.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb3ca427-0ecb-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa szpitalnego systemu parkingowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb3ca427-0ecb-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058171/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Obsługa szpitalnego systemu parkingowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319737

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/271/7/DT/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa szpitalnego systemu parkingowego 7 dni w tygodniu.- w godzinach min. od 7:30 do 18:30, max. od 6:00 – 20:00
2. W ramach ww. usługi Wykonawca będzie zarządzał 92 miejscami parkingowymi (łączna powierzchnia parkingów to 1 917 m2). Szczegółowe zasady obsługi systemu parkingowego zostały opisane w Załączniku nr 7 do SWZ. W szczególności Wykonawca będzie weryfikował wnoszenie opłat jednorazowych przez kierowców za pomocą systemu parkingowego. Regulamin Parkingu, cennik są dostępne na stronie internetowej Szpitala.
3. Wykonawca może korzystać z pomieszczenia Portierni, do której dostęp w okresie wykonywania zamówienia będzie miał również Zamawiający. Wykonawca nie jest uprawniony do jakiejkolwiek zmiany substancji budynku, dokonywania nakładów itp. W przypadku zastrzeżeń co do sposobu korzystania z pomieszczenia Portierni przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do zmiany sposobu korzystania. Po bezskutecznym upływie terminu wyznaczonego przez Zamawiającego, dostęp Wykonawcy do pomieszczenia Portierni będzie ograniczony bądź uniemożliwiony. Wykonawcy nie przysługują wówczas jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a usługi będą wykonywane bez dostępu do pomieszczenia Portierni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wymaganym terminie tj. do dnia 24 maja 2024 r. do godz. 9:00 nie złożono ofert.

Zamawiający unieważnił w całości postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.