eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemont instalacji C.O. oraz roboty ogólnobudowlane w celu dostosowania obiektu do zaleceń Państwowej Straży Pożarnej w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Szamocinie ul. Szkolna 11.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont instalacji C.O. oraz roboty ogólnobudowlane w celu dostosowania obiektu do zaleceń Państwowej Straży Pożarnej w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Szamocinie ul. Szkolna 11.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZE HUFCE PRACY WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036945

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 211

1.4.2.) Miejscowość: Poznań

1.4.3.) Kod pocztowy: 61-485

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wielkopolska@ohp.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wielkopolska.ohp.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytucja rynku pracy realizująca zadania na rzecz młodzieży

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377387

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00356612/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Zamawiający, w prowadzonym postępowaniu, wymaga wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości zamówienia brutto określonego w ofercie.1. Oferta
musi być przygotowana w języku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej, POD RYGOREM NIEWAŻNOŚCI, a do
danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo – graficzne lub multimedialne stosuje się: .txt, .rtf, .pdf, .odt, ods, .doc,
.docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .csv.
2. Dokumenty załączane do oferty należy sporządzić wg zaleceń i załączników określonych w SWZ (w szczególności
według przykładów i wzorów) i zawierać informacje oraz dane zawarte w tych załącznikach.
6.1. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w niniejszym SWZ, należy składać w oryginale w postaci dokumentu
elektronicznego lub w postaci elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonego za zgodność z oryginałem.
6.2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub
sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca,
w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
6.3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, o którym mowa w punkcie
6.1. powyżej następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3. Formularz oferty oraz wszystkie załączniki do oferty powinny być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy (firmy) tych podwykonawców (o ile
są mu znane na tym etapie).Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.10.2022 r. o godzinie 9:10, poprzez odszyfrowanie ofert wczytanych na Platformie. UWAGA:
W przypadku awarii systemu, powodującej brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
1.1. Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

Po zmianie:
Zamawiający, w prowadzonym postępowaniu, wymaga wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości zamówienia brutto określonego w ofercie.1. Oferta
musi być przygotowana w języku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej, POD RYGOREM NIEWAŻNOŚCI, a do
danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo – graficzne lub multimedialne stosuje się: .txt, .rtf, .pdf, .odt, ods, .doc,
.docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .csv.
2. Dokumenty załączane do oferty należy sporządzić wg zaleceń i załączników określonych w SWZ (w szczególności
według przykładów i wzorów) i zawierać informacje oraz dane zawarte w tych załącznikach.
6.1. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w niniejszym SWZ, należy składać w oryginale w postaci dokumentu
elektronicznego lub w postaci elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonego za zgodność z oryginałem.
6.2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub
sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca,
w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
6.3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, o którym mowa w punkcie
6.1. powyżej następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
3. Formularz oferty oraz wszystkie załączniki do oferty powinny być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy (firmy) tych podwykonawców (o ile
są mu znane na tym etapie).Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.10.2022 r. o godzinie 12:10, poprzez odszyfrowanie ofert wczytanych na Platformie. UWAGA:
W przypadku awarii systemu, powodującej brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
1.1. Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-10-05 09:00

Po zmianie:
2022-10-07 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-10-05 09:10

Po zmianie:
2022-10-07 12:10

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-11-03

Po zmianie:
2022-11-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.