Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388467/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00475632/01 - Wynik z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup aparatów telefonii komórkowej dla sądów apelacji poznańskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004818424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trójpole 21
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-693
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi2@poznan.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://poznan.sa.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup aparatów telefonii komórkowej dla sądów apelacji poznańskiej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a138d6c3-2d43-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252254/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup aparatów do telefonii komórkowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a138d6c3-2d43-11ef-86d2-4e696a6d8c253.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje dotyczące przedmiotowego postępowania, w tym w szczególności zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą zamieszczane na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów znajdują się w pkt. 9 SWZ.
Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.), informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i/lub Dyrektor Sądu Apelacyjnego w Poznaniu, z siedzibą w Poznaniu, ul. Trójpole 21, kod pocztowy 61-693, adres e-mail: sekretariat@poznan.sa.gov.pl, tel. 61/ 827 45 80, każdy z nich w zakresie własnych kompetencji i realizowanych zadań, wg regulacji zawartych w Ustawie z dnia 27 lipca 2001r., - prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U. 2019, poz. 52, tj. ze zm.)
2. Administratorzy Danych Sądu Apelacyjnego w Poznaniu, wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych wg właściwości, do pełnienia funkcji w zakresie ochrony danych, z wyjątkiem obszaru sprawowania wymiaru sprawiedliwości i wykonywania zadań z zakresu ochrony prawnej. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Sądzie Apelacyjnym w Poznaniu, możliwy jest pisemnie na adres korespondencyjny : ul. Trójpole 21, 61-693 Poznań, na adres e-mail: iod@poznan.sa.gov.pl, lub telefonicznie : tel. 61/ 827 45 71.
Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatów do telefonii komórkowej dla sądów apelacji poznańskiej wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części.
Część 1 - Aparat do telefonii komórkowej typ 1 - standardowy – w ilości szt. 75 i dodatkowo z opcji – 37 szt., okres gwarancji – 2 lata;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
Ilości urządzeń dostarczanych w ramach zamówienia do poszczególnych lokalizacji w rozbiciu na poszczególne części wraz z adresami dostaw wskazano w Liście dostaw stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1) Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, a Wykonawca wyraża na powyższe zgodę. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie opcji będą realne potrzeby jednostek sądownictwa oraz zagwarantowane środki finansowe.2) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako opcja jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w zakresie opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego
3) Zamawiający może skorzystać z opcji jednokrotnie lub wielokrotnie, na rzecz jednej lub kilku jednostek sądownictwa w zakresie:
a) część nr 1 - Aparat do telefonii komórkowej typ 1 - standardowy – w ilości szt. 37;
b) część nr 2: Aparat do telefonii komórkowej typ 2 - ponadstandardowy – ilości szt. 30;
c) część nr 3: Aparat do telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy – w ilości szt. 14;
d) część nr 4: Aparat do telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy – w ilości szt. 7.
4) Dostawa urządzeń w ramach opcji będzie realizowana do jednostek sądownictwa z terenu apelacji poznańskiej, przy czym Zamawiający wskaże ilość i miejsce dostaw.
5) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji zgodnie z zawartą umową, jednakże nie później niż do dnia 30 listopada 2024 roku. Po upływie ww. terminu opcja wygasa.
6) Zasady dotyczące realizacji przedmiotu umowy objętego opcją, jak i zmiany umowy w zakresie realizacji opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem pkt. 7 i 8. Cena jednostkowa podczas realizacji opcji będzie taka sama jak przy realizacji zamówienia podstawowego.
7) Termin dostawy przedmiotu zamówienia w ramach opcji – zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym na formularzu ofertowym w terminie: maksymalnie do 30 dni kalendarzowych*.
*termin dostawy na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w ofercie.
Termin dostawy liczony będzie od powiadomienia Wykonawcy o uruchomieniu opcji przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 8.
8) Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy o realizacji opcji – wzór powiadomienia stanowi Złącznik nr 5 do wzoru umowy, drogą mailową na adres Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Obsługa serwisowa
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatów do telefonii komórkowej dla sądów apelacji poznańskiej wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części.
2) Część 2 - Aparat do telefonii komórkowej typ 2 - ponadstandardowy – w ilości szt. 61 i dodatkowo z opcji 30 szt., okres gwarancji – 2 lata;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
Ilości urządzeń dostarczanych w ramach zamówienia do poszczególnych lokalizacji w rozbiciu na poszczególne części wraz z adresami dostaw wskazano w Liście dostaw stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.1) Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, a Wykonawca wyraża na powyższe zgodę. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie opcji będą realne potrzeby jednostek sądownictwa oraz zagwarantowane środki finansowe.
2) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako opcja jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w zakresie opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego
3) Zamawiający może skorzystać z opcji jednokrotnie lub wielokrotnie, na rzecz jednej lub kilku jednostek sądownictwa w zakresie:
a) część nr 1 - Aparat do telefonii komórkowej typ 1 - standardowy – w ilości szt. 37;
b) część nr 2: Aparat do telefonii komórkowej typ 2 - ponadstandardowy – ilości szt. 30;
c) część nr 3: Aparat do telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy – w ilości szt. 14;
d) część nr 4: Aparat do telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy – w ilości szt. 7.
4) Dostawa urządzeń w ramach opcji będzie realizowana do jednostek sądownictwa z terenu apelacji poznańskiej, przy czym Zamawiający wskaże ilość i miejsce dostaw.
5) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji zgodnie z zawartą umową, jednakże nie później niż do dnia 30 listopada 2024 roku. Po upływie ww. terminu opcja wygasa.
6) Zasady dotyczące realizacji przedmiotu umowy objętego opcją, jak i zmiany umowy w zakresie realizacji opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem pkt. 7 i 8. Cena jednostkowa podczas realizacji opcji będzie taka sama jak przy realizacji zamówienia podstawowego.
7) Termin dostawy przedmiotu zamówienia w ramach opcji – zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym na formularzu ofertowym w terminie: maksymalnie do 30 dni kalendarzowych*.
*termin dostawy na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w ofercie.
Termin dostawy liczony będzie od powiadomienia Wykonawcy o uruchomieniu opcji przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 8.
8) Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy o realizacji opcji – wzór powiadomienia stanowi Złącznik nr 5 do wzoru umowy, drogą mailową na adres Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Obsługa serwisowa
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatów do telefonii komórkowej dla sądów apelacji poznańskiej wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części.
3) Część 3 - Aparat do telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy – w ilości szt. 29 i dodatkowo z opcji 14 szt. – okres gwarancji – 2 lata;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
Ilości urządzeń dostarczanych w ramach zamówienia do poszczególnych lokalizacji w rozbiciu na poszczególne części wraz z adresami dostaw wskazano w Liście dostaw stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.1) Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, a Wykonawca wyraża na powyższe zgodę. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie opcji będą realne potrzeby jednostek sądownictwa oraz zagwarantowane środki finansowe.
2) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako opcja jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w zakresie opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego
3) Zamawiający może skorzystać z opcji jednokrotnie lub wielokrotnie, na rzecz jednej lub kilku jednostek sądownictwa w zakresie:
a) część nr 1 - Aparat do telefonii komórkowej typ 1 - standardowy – w ilości szt. 37;
b) część nr 2: Aparat do telefonii komórkowej typ 2 - ponadstandardowy – ilości szt. 30;
c) część nr 3: Aparat do telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy – w ilości szt. 14;
d) część nr 4: Aparat do telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy – w ilości szt. 7.
4) Dostawa urządzeń w ramach opcji będzie realizowana do jednostek sądownictwa z terenu apelacji poznańskiej, przy czym Zamawiający wskaże ilość i miejsce dostaw.
5) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji zgodnie z zawartą umową, jednakże nie później niż do dnia 30 listopada 2024 roku. Po upływie ww. terminu opcja wygasa.
6) Zasady dotyczące realizacji przedmiotu umowy objętego opcją, jak i zmiany umowy w zakresie realizacji opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem pkt. 7 i 8. Cena jednostkowa podczas realizacji opcji będzie taka sama jak przy realizacji zamówienia podstawowego.
7) Termin dostawy przedmiotu zamówienia w ramach opcji – zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym na formularzu ofertowym w terminie: maksymalnie do 30 dni kalendarzowych*.
*termin dostawy na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w ofercie.
Termin dostawy liczony będzie od powiadomienia Wykonawcy o uruchomieniu opcji przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 8.
8) Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy o realizacji opcji – wzór powiadomienia stanowi Złącznik nr 5 do wzoru umowy, drogą mailową na adres Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Obsługa serwisowa
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatów do telefonii komórkowej dla sądów apelacji poznańskiej wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części.
4) Część 4 - Aparat do telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy – w ilości szt. 15 i dodatkowo z opcji 7 szt. - okres gwarancji – 2 lata.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
Ilości urządzeń dostarczanych w ramach zamówienia do poszczególnych lokalizacji w rozbiciu na poszczególne części wraz z adresami dostaw wskazano w Liście dostaw stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.1) Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji, a Wykonawca wyraża na powyższe zgodę. Podstawą uruchomienia zamówienia w zakresie opcji będą realne potrzeby jednostek sądownictwa oraz zagwarantowane środki finansowe.
2) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako opcja jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w zakresie opcji nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego
3) Zamawiający może skorzystać z opcji jednokrotnie lub wielokrotnie, na rzecz jednej lub kilku jednostek sądownictwa w zakresie:
a) część nr 1 - Aparat do telefonii komórkowej typ 1 - standardowy – w ilości szt. 37;
b) część nr 2: Aparat do telefonii komórkowej typ 2 - ponadstandardowy – ilości szt. 30;
c) część nr 3: Aparat do telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy – w ilości szt. 14;
d) część nr 4: Aparat do telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy – w ilości szt. 7.
4) Dostawa urządzeń w ramach opcji będzie realizowana do jednostek sądownictwa z terenu apelacji poznańskiej, przy czym Zamawiający wskaże ilość i miejsce dostaw.
5) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji zgodnie z zawartą umową, jednakże nie później niż do dnia 30 listopada 2024 roku. Po upływie ww. terminu opcja wygasa.
6) Zasady dotyczące realizacji przedmiotu umowy objętego opcją, jak i zmiany umowy w zakresie realizacji opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem pkt. 7 i 8. Cena jednostkowa podczas realizacji opcji będzie taka sama jak przy realizacji zamówienia podstawowego.
7) Termin dostawy przedmiotu zamówienia w ramach opcji – zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym na formularzu ofertowym w terminie: maksymalnie do 30 dni kalendarzowych*.
*termin dostawy na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w ofercie.
Termin dostawy liczony będzie od powiadomienia Wykonawcy o uruchomieniu opcji przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 8.
8) Zamawiający zobowiązuje się do powiadomienia Wykonawcy o realizacji opcji – wzór powiadomienia stanowi Złącznik nr 5 do wzoru umowy, drogą mailową na adres Wykonawcy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Obsługa serwisowa
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:- Dot. części 1 (Aparat do telefonii komórkowej typ 1 - standardowy)
wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę telefonów komórkowych lub sprzętu komputerowego (komputery lub laptopy lub serwery) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto;
- Dot. części 2 (Aparat do telefonii komórkowej typ 2 - ponadstandardowy)
wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę telefonów komórkowych lub sprzętu komputerowego (komputery lub laptopy lub serwery) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto;
- Dot. części 3 (Aparat do telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy)
wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę telefonów komórkowych lub sprzętu komputerowego (komputery lub laptopy lub serwery) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto;
- Dot. części 4 (Aparat do telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy)
wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę telefonów komórkowych lub sprzętu komputerowego (komputery lub laptopy lub serwery) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto;.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z p. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia zostanie przekazany Wykonawcy wraz z wezwaniem;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp,
art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835);
wzór oświadczenia zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwaniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy w zakresie każdej części.
Wykaz dostaw musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 7 SWZ.
Wzór wykazu dostaw zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwaniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
5.1 Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą nw. przedmiotowych środków dowodowych:- Dot. części 1 (Aparat do telefonii komórkowej typ 1 - standardowy)
1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany model telefonu spełnia wymagania minimalne.
2. Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia
3. Oświadczenie Wykonawcy o wyposażeniu oferowanego telefonu w system operacyjny, który na dzień składania oferty jest aktualizowany przez producenta telefonu.
- Dot. części 2 (Aparat do telefonii komórkowej typ 2 - ponadstandardowy)
1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany model telefonu spełnia wymagania minimalne.
2. Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia.
3. Oświadczenie Wykonawcy o wyposażeniu oferowanego telefonu w system operacyjny, który na dzień składania oferty jest aktualizowany przez producenta telefonu.
- Dot. części 3 (Aparat do telefonii komórkowej typ 3 – wielofunkcyjny standardowy)
1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany model telefonu spełnia wymagania minimalne.
2. Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia
3. Oświadczenie Wykonawcy o wyposażeniu oferowanego telefonu w system operacyjny, który na dzień składania oferty jest aktualizowany przez producenta telefonu.
- Dot. części 4 (Aparat do telefonii komórkowej typ 4 – wielofunkcyjny ponadstandardowy)
1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany model telefonu spełnia wymagania minimalne.
2. Deklaracja zgodności CE oferowanego urządzenia.
3. Oświadczenie Wykonawcy o wyposażeniu oferowanego telefonu w system operacyjny, który na dzień składania oferty jest aktualizowany przez producenta telefonu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
5.2 Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożoneprzedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Interaktywny Formularz ofertowy, Formularz cenowy, wypełniony OPZ, pełnomocnictwo, zobowiązanie podmiotu trzeciegoSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-01 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-01 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Najem długoterminowy trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
- Dokumentacja - tablice informacji pasażerskiej - Rondo Kaponiera - Dworzec Zachodni - trasa tramwajowa Franowo (skrócona nazwa postępowania)
- AD/ZP/18/25 Sukcesywna dostawa wody niegazowanej w baniakach 18,9 litra w okresie 12 miesięcy i usługa udostępnienia dystrybutorów do wody na okres 24 miesięcy .
- 55292 Jarocin "Modernizacja budynku nr 4-stołówka wojskowa".Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, pozwoleń ,uzgodnień i decyzji administracyjnych.
- Adaptacja pomieszczeń po Banku Krwi dla Apteki - Punktu Wydań Programów Lekowych w Budynku Głównym Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Poznaniu przy ul. Przybyszewskiego 49
- Dostawa systemu oczyszczania ran metodą podciśnienia typu Vacum dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.