Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00334652/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
- 2024/BZP 00345158/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00345777/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli i wyposażenie mieszkania treningowego w związku z projektem pn.: „Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370004853
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 58
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134320459
1.5.8.) Numer faksu: 134320459
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@moprkrosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://moprkrosno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71169d61-1773-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli i wyposażenie mieszkania treningowego w związku z projektem pn.: „Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71169d61-1773-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.261.4.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 121945,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa mebli oraz wyposażenia do lokalu mieszkalnego przeznaczonego na mieszkanie treningowe
w Krośnie w związku z realizacją przez Gminę Miasto Krosno/Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Krośnie projektu pn.: „Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej” wdrażanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021- 2027, Priorytet 7 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.19 Integracja Społeczna, nr FEPK.07.19-IP.01-0001/23"
4.1.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do dostawy, wniesienia, montażu i rozstawienia poszczególnych mebli oraz wyposażenia do mieszkania treningowego.
4.1.2. Wykonawca realizował będzie zamówienie w lokalu mieszkalnym przeznaczonym na mieszkanie treningowe, o którym mowa w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.
4.2. Wizja lokalna – ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zapewnia możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w celu dokonania dokładnych pomiarów przedmiotu zamówienia. Odbycie wizji lokalnej ma charakter fakultatywny.
4.2.1. Wizję lokalną można przeprowadzić przy udziale przedstawiciela Zamawiającego - po uprzednim zgłoszeniu chęci odbycia wizji lokalnej na adres email: zamowienia@moprkrosno.pl i otrzymaniu zwrotnie potwierdzenia możliwości odbycia wizji lokalnej ze strony Zamawiającego.
4.2.2. Wizji lokalnej można dokonywać w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 13:30).
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ.
4.3.1. Zdjęcia zawarte w załączniku nr 2 do SWZ są wyłącznie poglądowe (nie należy traktować ich jako wskazany przez Zamawiającego konkretny model), wiążące są natomiast dane dotyczące materiałów z jakich powinny być wykonane meble i pozostałe wyposażenie. Wyposażenie RTV i AGD powinno spełniać warunki określone w specyfikacji zamówienia.
4.3.2. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: dostawy, wniesienie, montażu, rozstawienia, podłączenia poszczególnych mebli oraz wyposażenia w lokalu mieszkalnym wskazanym przez Zamawiającego. Wyżej wymienione czynności muszą stanowić integralną część całościowej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia.
4.3.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmniejszenia ilości przedmiotów wykazanych w zamówieniu.
4.3.4. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy wszelkich odpadów, w tym kartonów, foli pozostałych po montażu mebli i wyposażenia oraz do uprzątnięcia powierzchni po montażach.
4.4. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarto w załączniku nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z dniem 18 czerwca 2024 r. nie można było z uwagi na brak rozstrzygnięcia przetargu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz prace remontowe w ww. lokalu rozpocząć realizacji przedmiotowego zamówienia – o czym m.in. zamawiający poinformował partnera ww. umowy i projektu – celem możliwości zmiany ww. harmonogramu realizacji wskazanych powyżej zadań utworzenia i funkcjonowania mieszkania treningowego.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88783,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244385,48 PLN
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Zapewnienie usług w zakresie przygotowania, wydawania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Miasta Krosna w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Miasto Krosno
- Usługa transportu odpadów
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Usługi społeczne w zakresie udzielenia tymczasowego schronienia dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miasto Krosno w schronisku dla osób bezdomnych w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025r.
- Uruchomienie systemu zapisu i podglądu monitoringu CCTV IP w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Dostawa mebli do mieszkań treningowych w Górnie.
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.