Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w przyziemiu budynku SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej na potrzeby apteki szpitalnej oraz magazynu odpadów medycznych i komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010657175
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żywiecka 19
1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital-kolejowy.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-kolejowy.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41b6526d-19d9-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w przyziemiu budynku SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej na potrzeby apteki szpitalnej oraz magazynu odpadów medycznych i komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41b6526d-19d9-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058171/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie pomieszczeń apteki szpitalnej do obowiązujących wymogów wraz ze zmianą sposobu użytkowania - adaptacją pomieszczeń technicznych na aptekę
1.1.4 Przebudowa pomieszczeń w przyziemiu SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej z przeznaczeniem na magazyn odpadów medycznych i komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346161
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający uprzednio przeprowadził dwukrotnie postępowanie w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji treści ofert w celu ich ulepszenia na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy. W dniu 7.05.2024 r. drugi raz unieważnił postępowanie w związku z treścią przepisu art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu złożono jedną ofertę która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (nie spełniała warunków zamówienia). Wykonawca nie wycenił opcji i nie wypełnił formularza ofertowego o wartość opcji (zgodnie z SWZ Zamawiający wymagał takiej wyceny). Jednocześnie Zamawiający informuje, że w dniu 21.05.2024 r. unieważnił poprzednie postępowanie w trybie z wolnej ręki z uwagi, że negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy (art. 255 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/271/11/DT/2024/WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania p.n. „Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w przyziemiu budynku SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej na potrzeby apteki szpitalnej oraz magazynu odpadów medycznych i komunalnych”. Ww. zadanie składa się z dwóch zakresów:
1) „Dostosowanie pomieszczeń apteki szpitalnej do obowiązujących wymogów wraz ze zmianą sposobu użytkowania - adaptacją pomieszczeń technicznych na aptekę”,
2) „Przebudowa pomieszczeń w przyziemiu SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej z przeznaczeniem na magazyn odpadów medycznych i komunalnych”.
Ww. zadanie zostanie wykonane na podstawie:
1) Programu Funkcjonalno-Użytkowego Apteki,
2) Programu Funkcjonalno-Użytkowego Magazynu odpadów medycznych i komunalnych.
2. Zakres zamówienia został określony w dokumentacji inwestycji stanowiącej Załącznik nr 2 do Zaproszenia (PFU Apteki, PFU Magazynu odpadów medycznych i komunalnych, wykazu sprzętu i wyposażenia aptecznego, wykazu sprzętu i wyposażenia magazynu odpadów medycznych, opcjonalny zakup sprzętu i wyposażenia Apteki, opcjonalny zakup sprzętu i wyposażenia magazynu odpadów medycznych i komunalnych, ekspertyza Techniczna Pomieszczeń Aptecznych, ekspertyza Techniczna Magazynu Odpadów, ekspertyza p.poż). Wykonawca zobowiązuje się zaprojektować i wykonać przedmiot zamówienia w wysokim standardzie wykończenia, w szczególności elementów wpływających na ostateczny efekt wizualny, estetyczny lub funkcjonalny.
Podstawowy zakres zamówienia obejmuje elementy (Załącznik nr 2 Zaproszenia):
1) PFU Apteka,
2) PFU Magazynu odpadów medycznych i komunalnych,
3) wykazu sprzętu i wyposażenia aptecznego,
4) wykazu sprzętu i wyposażenia magazynu odpadów medycznych,
- zaprojektuj i wykonaj przedmiot zamówienia (z uwzględnieniem załączonych do Zaproszenia ekspertyz).
1) opcjonalny zakup sprzętu i wyposażenia Apteki,
2) opcjonalny zakup sprzętu i wyposażenia magazynu odpadów medycznych i komunalnych
- zaprojektuj przedmiot zamówienia.
Opcjonalny zakres zamówienia obejmuje zakup (Załącznik nr 2 do Zaproszenia):
1) opcjonalnego sprzętu i wyposażenia Apteki maksymalnie do zakresu określonego wykazem sprzętu i wyposażenia Apteki,
2) opcjonalnego sprzętu i wyposażenia Magazynu odpadów medycznych i komunalnych maksymalnie do zakresu określonego wykazem sprzętu i wyposażenia magazynu odpadów medycznych i komunalnych.
Ponadto, podstawowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji inwestycyjnej, obejmującej wszystkie branże wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary, projekty techniczne. Wykonawca zobowiązany jest także uzyskać pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego, a także inne zgody, opinie, itp., niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Dokumentacja projektowa winna być przekazana Zamawiającemu w wersji papierowej (3 egz.) i wersji elektronicznej (1 egz. – DVD/CD).
Uwaga: wykonanie dokumentacji projektowej w oparciu o załączone do Zaproszenia PFU wymaga zmiany ekspertyzy p.poż. i uzgodnień z rzeczoznawcą p.poż. Zamawiający zobowiązuje się we własnym zakresie uzyskać zmianę ekspertyzy i uzgodnić dokumentację projektową z rzeczoznawcą p.poż.
Zakres zamówienia nie wymaga uzyskiwania pozwolenia na użytkowanie. Jednakże, Wykonawca będzie zobowiązany w imieniu Zamawiającego zgłosić zakończenie prac do Państwowej Straży Pożarnej oraz do Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Po uzyskaniu zgody ww. organów lub w przypadku braku ich zastrzeżeń (w zakresie przedmiotu zamówienia) w okresie dwóch tygodni (tzw. milcząca zgoda), możliwe będzie przystąpienie do końcowego odbioru prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 827790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 827790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 827790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ MARCINKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO - INWESTYCYJNE "REMIN"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282100335
7.3.3) Ulica: ul. Łowiecka 24
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-500
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace projektowe, wszystkie uzgodnienia oraz uzyskanie pozwolenia na budowę - KAM-ARCHITEKCI.PL SP. Z O.O., ul. Paderewskiego 20B, Rybnik 44-270
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ MARCINKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO - INWESTYCYJNE "REMIN"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 827790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 189 dni
INNE PRZETARGI WILKOWICE
więcej: przetargi WILKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w m. Chrzanów Czwarty"
- Budowa Filii Gminnej Biblioteki Publicznej w Surowem
- Adaptacja pomieszczeń piwnicznych Pracowni Paleobotanicznej (piwnice w Budynku A) oraz dwóch pomieszczeń na parterze Budynku A
- Naprawa nawierzchni na ul. Zdrojowej w Wałbrzychu
- Remont windy osobowej elektrycznej w budynku przy ul. Barona 30
- Kompleksowa Modernizacja Oświetlenia w Sali Koncertowej Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.