eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilkowicePrzebudowa i dostosowanie pomieszczeń w przyziemiu budynku SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej na potrzeby apteki szpitalnej oraz magazynu odpadów medycznych i komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w przyziemiu budynku SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej na potrzeby apteki szpitalnej oraz magazynu odpadów medycznych i komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010657175

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żywiecka 19

1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital-kolejowy.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-kolejowy.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41b6526d-19d9-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w przyziemiu budynku SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej na potrzeby apteki szpitalnej oraz magazynu odpadów medycznych i komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41b6526d-19d9-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058171/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie pomieszczeń apteki szpitalnej do obowiązujących wymogów wraz ze zmianą sposobu użytkowania - adaptacją pomieszczeń technicznych na aptekę

1.1.4 Przebudowa pomieszczeń w przyziemiu SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej z przeznaczeniem na magazyn odpadów medycznych i komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346161

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający uprzednio przeprowadził dwukrotnie postępowanie w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji treści ofert w celu ich ulepszenia na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy. W dniu 7.05.2024 r. drugi raz unieważnił postępowanie w związku z treścią przepisu art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W postępowaniu złożono jedną ofertę która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (nie spełniała warunków zamówienia). Wykonawca nie wycenił opcji i nie wypełnił formularza ofertowego o wartość opcji (zgodnie z SWZ Zamawiający wymagał takiej wyceny). Jednocześnie Zamawiający informuje, że w dniu 21.05.2024 r. unieważnił poprzednie postępowanie w trybie z wolnej ręki z uwagi, że negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy (art. 255 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/271/11/DT/2024/WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania p.n. „Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w przyziemiu budynku SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej na potrzeby apteki szpitalnej oraz magazynu odpadów medycznych i komunalnych”. Ww. zadanie składa się z dwóch zakresów:
1) „Dostosowanie pomieszczeń apteki szpitalnej do obowiązujących wymogów wraz ze zmianą sposobu użytkowania - adaptacją pomieszczeń technicznych na aptekę”,
2) „Przebudowa pomieszczeń w przyziemiu SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej z przeznaczeniem na magazyn odpadów medycznych i komunalnych”.
Ww. zadanie zostanie wykonane na podstawie:
1) Programu Funkcjonalno-Użytkowego Apteki,
2) Programu Funkcjonalno-Użytkowego Magazynu odpadów medycznych i komunalnych.
2. Zakres zamówienia został określony w dokumentacji inwestycji stanowiącej Załącznik nr 2 do Zaproszenia (PFU Apteki, PFU Magazynu odpadów medycznych i komunalnych, wykazu sprzętu i wyposażenia aptecznego, wykazu sprzętu i wyposażenia magazynu odpadów medycznych, opcjonalny zakup sprzętu i wyposażenia Apteki, opcjonalny zakup sprzętu i wyposażenia magazynu odpadów medycznych i komunalnych, ekspertyza Techniczna Pomieszczeń Aptecznych, ekspertyza Techniczna Magazynu Odpadów, ekspertyza p.poż). Wykonawca zobowiązuje się zaprojektować i wykonać przedmiot zamówienia w wysokim standardzie wykończenia, w szczególności elementów wpływających na ostateczny efekt wizualny, estetyczny lub funkcjonalny.
Podstawowy zakres zamówienia obejmuje elementy (Załącznik nr 2 Zaproszenia):
1) PFU Apteka,
2) PFU Magazynu odpadów medycznych i komunalnych,
3) wykazu sprzętu i wyposażenia aptecznego,
4) wykazu sprzętu i wyposażenia magazynu odpadów medycznych,
- zaprojektuj i wykonaj przedmiot zamówienia (z uwzględnieniem załączonych do Zaproszenia ekspertyz).
1) opcjonalny zakup sprzętu i wyposażenia Apteki,
2) opcjonalny zakup sprzętu i wyposażenia magazynu odpadów medycznych i komunalnych
- zaprojektuj przedmiot zamówienia.
Opcjonalny zakres zamówienia obejmuje zakup (Załącznik nr 2 do Zaproszenia):
1) opcjonalnego sprzętu i wyposażenia Apteki maksymalnie do zakresu określonego wykazem sprzętu i wyposażenia Apteki,
2) opcjonalnego sprzętu i wyposażenia Magazynu odpadów medycznych i komunalnych maksymalnie do zakresu określonego wykazem sprzętu i wyposażenia magazynu odpadów medycznych i komunalnych.
Ponadto, podstawowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji inwestycyjnej, obejmującej wszystkie branże wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary, projekty techniczne. Wykonawca zobowiązany jest także uzyskać pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego, a także inne zgody, opinie, itp., niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Dokumentacja projektowa winna być przekazana Zamawiającemu w wersji papierowej (3 egz.) i wersji elektronicznej (1 egz. – DVD/CD).
Uwaga: wykonanie dokumentacji projektowej w oparciu o załączone do Zaproszenia PFU wymaga zmiany ekspertyzy p.poż. i uzgodnień z rzeczoznawcą p.poż. Zamawiający zobowiązuje się we własnym zakresie uzyskać zmianę ekspertyzy i uzgodnić dokumentację projektową z rzeczoznawcą p.poż.
Zakres zamówienia nie wymaga uzyskiwania pozwolenia na użytkowanie. Jednakże, Wykonawca będzie zobowiązany w imieniu Zamawiającego zgłosić zakończenie prac do Państwowej Straży Pożarnej oraz do Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Po uzyskaniu zgody ww. organów lub w przypadku braku ich zastrzeżeń (w zakresie przedmiotu zamówienia) w okresie dwóch tygodni (tzw. milcząca zgoda), możliwe będzie przystąpienie do końcowego odbioru prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 827790,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 827790,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 827790,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ MARCINKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO - INWESTYCYJNE "REMIN"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282100335

7.3.3) Ulica: ul. Łowiecka 24

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-500

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace projektowe, wszystkie uzgodnienia oraz uzyskanie pozwolenia na budowę - KAM-ARCHITEKCI.PL SP. Z O.O., ul. Paderewskiego 20B, Rybnik 44-270


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 827790,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 189 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.