Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332060/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
w pełnym zakresie nad prawidłową realizacją remontów zabytkowych kamienic w Strzelcach Krajeńskich”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d2232da-173d-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiegow pełnym zakresie nad prawidłową realizacją remontów zabytkowych kamienic w Strzelcach Krajeńskich”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d2232da-173d-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051021/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji Inspektora (IN) nadzoru inwestorskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332060
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 167073,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont zabytkowego budynku kamienicy na ul. Brygady Saperów 19 w Strzelcach Krajeńskich”Opis robót budowlanych do nadzoru:
Przedmiotem inwestycji są prace konserwatorskie oraz remontowo-naprawcze dachu oraz elewacji budynku przy ul. Brygady Saperów 19 w Strzelcach Krajeńskich wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 1135 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 15.04.1964 – obecny numer rejestru: L-347/a z dnia 07.10.2009 r.
Zakres planowanych do wykonania robót będzie obejmował w szczególności:
- wymianę pokrycia dachowego (z dachówki cementowej na dachówkę karpiówkę w „łuskę”),
- docieplenie wełną połaci poddasza,
- naprawa elementów więźby dachowej oraz impregnacja istniejących elementów,
- przemurowanie kominów,
- wymiana opierzenia oraz rynien i rur spustowych,
- uzupełnienie włazu dachowego,
- remont tynków na elewacjach: frontowej, bocznej i tylnej (usunięcie zbędnych elementów, uporządkowanie przewodów, naprawa, skucie i uzupełnienie tynków, likwidacja spękań, czyszczenie i dezynfekcja, malowanie),
- renowacja drzwi wejściowych.
Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej
i specyfikacjach technicznych, które dostępne są pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8475b8ca-f25a-11ee-b016-82aaee56c84c
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 57520,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis robót budowlanych do nadzoru:Przedmiotem inwestycji są roboty budowlane i prace konserwatorskie dachu oraz elewacji budynku przy ul. Północnej 50 w Strzelcach Krajeńskich wpisanym do rejestru zabytków pod numerem L-910/A decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 30.03.2023r.
Zakres planowanych do wykonania robót będzie obejmował w szczególności:
• remont i renowacja elewacji budynku (skucie zdegradowanych tynków, oczyszczenie, wzmocnienie pęknięć podłoża, uzupełnienie ubytków, scalenie, malowanie elewacji cokołu, renowacja schodów oraz renowacja lub wymiana drzwi wejściowych),
• wymianę pokrycia dachowego (z dachówki cementowej na dachówkę karpiówkę w „łuskę”),
• docieplenie wełną poddasza,
• naprawa elementów więźby dachowej oraz impregnacja istniejących elementów,
• przemurowanie kominów,
• wymiana opierzenia oraz rynien i rur spustowych,
• uzupełnienie włazu dachowego.
Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej
i specyfikacjach technicznych, które dostępne są pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f77bd44-03a9-11ef-b81b-aebd110f5279
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 21894,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont zabytkowego budynku kamienicy na ul. Brygady Saperów 20 w Strzelcach Krajeńskich”Opis robót budowlanych do nadzoru:
Przedmiotem inwestycji są prace konserwatorskie oraz remontowo-naprawcze elewacji budynku przy ul. Brygady Saperów 20 w Strzelcach Krajeńskich wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 1123 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 15.04.1964 – obecny numer rejestru: L-362/a z dnia 17.12.2009r.
Zakres planowanych do wykonania robót będzie obejmował w szczególności:
- remont i renowacja elewacji frontowej (oczyszczenie, wzmocnienie podłoża ceglanego, uzupełnienie ubytków, scalenie, malowanie elewacji oraz cokołu) wraz detalami architektonicznymi (cokół, gzyms, sztukateria),
- wymianę parapetów,
- renowacje drzwi wejściowych i okładzin schodów,
- ukrycie przewodów w bruzdach.
Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej
i specyfikacjach technicznych, które dostępne są pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48b3c627-039b-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.5.5.) Wartość części: 52439,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25522,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25522,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25522,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PMB KOMPLEKS PHU Mateusz Bogój
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385099945
7.3.3) Ulica: ul. Lisia 51/79
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-093
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PMB Kompleks PHU Mateusz Bogój
jakie przetargi wygrała firma
PMB Kompleks PHU Mateusz Bogój
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25522,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21894,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21894,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21894,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PMB KOMPLEKS PHU Mateusz Bogój
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385099945
7.3.3) Ulica: ul. Lisia 51/79
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-093
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PMB Kompleks PHU Mateusz Bogój
jakie przetargi wygrała firma
PMB Kompleks PHU Mateusz Bogój
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21894,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4243,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4243,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4243,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PMB KOMPLEKS PHU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385099945
7.3.3) Ulica: ul. Lisia 51/79
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-093
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PMB Kompleks PHU Mateusz Bogój
jakie przetargi wygrała firma
PMB Kompleks PHU Mateusz Bogój
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4243,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad zadaniami: "Uporządkowanie gospodarki wodami deszczowymi na terenie m. Busko-Zdrój" oraz "Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w Nowym Parku Zdrojowym w Busku-Zdroju"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: ,,Zagospodarowanie terenu za przepompownią w Brzękowicach Dolnych na cele sportowo-rekreacyjne".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania "Przebudowa ul. Sportowej oraz rozbudowa ul. Do Lasku w formule zaprojektuj-wybuduj"
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.