eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzcianaRozbudowa i przebudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Łąkcie Dolnej w związku z budową sali gimnastycznej.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa i przebudowa budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Łąkcie Dolnej w związku z budową sali gimnastycznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzciana

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660648

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Trzciana 302

1.4.2.) Miejscowość: Trzciana

1.4.3.) Kod pocztowy: 32-733

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.4.7.) Numer telefonu: 146484420

1.4.8.) Numer faksu: 146136301

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@trzciana.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377473

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00354699

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2023/BZP 00034538/08/P

Po zmianie:
2023/BZP 00034538/09/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1.Inwestycja obejmuje rozbudowę i przebudowę budynku PSP w Łąkcie Dolnej w związku z budową sali gimnastycznej. Budowa sali gimnastycznej realizowana będzie jako rozbudowa (przebudowa) budynku szkoły w miejscu istniejącej sali sportowej przewidzianej do rozbiórki. Budynek nowo budowanej sali to obiekt jednokondygnacyjny, parterowy, nie podpiwniczony. Bryła budynku ma rzut figury prostokąta, przykryta dwuspadowym dachem. Zaplecze sanitarno - szatniowe znajduje się w istniejącym budynku szkoły i nie jest objęta przedmiotową inwestycją.
Wejście odbywać się będzie poprzez drzwi na elewacji wschodniej i zachodniej bezpośrednio do sali sportowej. Wejścia do sali sportowej na elewacjach szczytowych stanowią jednocześnie wyjścia ewakuacyjne z obiektu. Budynek sali sportowej połączony będzie funkcjonalnie z budynkiem istniejącej szkoły. Połączenie funkcjonalne ze szkołą poprzez projektowane drzwi w ścianie oddzielenia pożarowego klasie EI60.
Budowana sala to arena jednoprzestrzenna z płytą sportową wielofunkcyjną w którym mieszczą się dwa wielofunkcyjne pola gier z kotarą opuszczaną umożliwiającą prowadzenie niezależnych zajęć sportowych.Przewidywane dyscypliny sportowe to: piłka ręczna, siatkówka, koszykówka, badminton, tenis treningowy, futsal, pola gry poprzeczne - minikoszykówka, siatkówka, tenis, badminton.

Roboty budowlane związane z realizacją rozbudowy i przebudowy budynku PSP w związku z budowaną salą gimnastyczną, które obejmuje niniejsze zamówienie polegają na:
- organizacji, zabezpieczeniu i przygotowaniu placu budowy,
- roboty rozbiórkowe w zakresie istniejącej sali gimnastycznej oraz nawierzchni utwardzonych,
- rozbiórka ogrodzenia z paneli,
- wykonaniu ław i płyt fundamentowych wraz z izolacją,
- wykonanie zbrojenia,
- wzniesieniu słupów oraz ścian zewnętrznych i wewnętrznych,
- wykonaniu stropów (żelbetowych),
- wykonaniu więźby dachowej wraz z pokryciem dachowym,
- roboty związane z zewnętrzną siecią kanalizacji opadowej i sanitarnej,
- roboty związane z instalacją elektryczną stanu surowego: instalacja odgromowa i uziemiająca.

Roboty objęte przedmiotem zamówienia: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowo - demontażowe, roboty żelbetowo - betonowe stanu surowego, roboty zbrojeniowe, roboty w zakresie częściowej instalacji elektrycznych (odgromowa, uziemiająca), roboty instalacji sanitarnych oraz kanalizacyjnych - zewnętrzne.

2.Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik do SWZ w zakresie wskazanym powyżej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa (załącznik 11a-11e) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie wskazanym powyżej (załącznik nr 10). Przedmiar robót (załącznik nr 9) jest materiałem pomocniczym w celu ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty.

Po zmianie:
1.Inwestycja obejmuje rozbudowę i przebudowę budynku PSP w Łąkcie Dolnej w związku z budową sali gimnastycznej. Budowa sali gimnastycznej realizowana będzie jako rozbudowa (przebudowa) budynku szkoły w miejscu istniejącej sali sportowej przewidzianej do rozbiórki. Budynek nowo budowanej sali to obiekt jednokondygnacyjny, parterowy, nie podpiwniczony. Bryła budynku ma rzut figury prostokąta, przykryta dwuspadowym dachem. Zaplecze sanitarno - szatniowe znajduje się w istniejącym budynku szkoły i nie jest objęta przedmiotową inwestycją.
Wejście odbywać się będzie poprzez drzwi na elewacji wschodniej i zachodniej bezpośrednio do sali sportowej. Wejścia do sali sportowej na elewacjach szczytowych stanowią jednocześnie wyjścia ewakuacyjne z obiektu. Budynek sali sportowej połączony będzie funkcjonalnie z budynkiem istniejącej szkoły. Połączenie funkcjonalne ze szkołą poprzez projektowane drzwi w ścianie oddzielenia pożarowego klasie EI60.
Budowana sala to arena jednoprzestrzenna z płytą sportową wielofunkcyjną w którym mieszczą się dwa wielofunkcyjne pola gier z kotarą opuszczaną umożliwiającą prowadzenie niezależnych zajęć sportowych.Przewidywane dyscypliny sportowe to: piłka ręczna, siatkówka, koszykówka, badminton, tenis treningowy, futsal, pola gry poprzeczne - minikoszykówka, siatkówka, tenis, badminton.

Roboty budowlane związane z realizacją rozbudowy i przebudowy budynku PSP w związku z budowaną salą gimnastyczną, które obejmuje niniejsze zamówienie polegają na:
- organizacji, zabezpieczeniu i przygotowaniu placu budowy,
- roboty rozbiórkowe w zakresie istniejącej sali gimnastycznej oraz nawierzchni utwardzonych,
- rozbiórka ogrodzenia z paneli,
- wykonaniu ław i płyt fundamentowych wraz z izolacją,
- wykonanie zbrojenia,
- wzniesieniu słupów oraz ścian zewnętrznych i wewnętrznych,
- wykonaniu stropów (żelbetowych),
- wykonaniu więźby dachowej wraz z pokryciem dachowym,
- roboty związane z zewnętrzną siecią kanalizacji opadowej i sanitarnej,
- roboty związane z instalacją elektryczną stanu surowego: instalacja odgromowa i uziemiająca.

Roboty objęte przedmiotem zamówienia: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowo - demontażowe, roboty żelbetowo - betonowe stanu surowego, roboty zbrojeniowe, roboty w zakresie częściowej instalacji elektrycznych (odgromowa, uziemiająca), roboty instalacji sanitarnych oraz kanalizacyjnych - zewnętrzne.
Przedmiot zamówienia w tym zakresie obejmuje warstwy podłogowe wykonane do warstwy chudego betonu /włącznie/ tj.
1.Chudy beton 15 cm
2.Folia PE
3.Podsypka piaskowa ok. 5cm
Uwaga! Poz. 1.3.1.3 wyszczególniona w pomocniczym przedmiarze robót jest zbędna.

2.Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik do SWZ w zakresie wskazanym powyżej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa (załącznik 11a-11e) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie wskazanym powyżej (załącznik nr 10). Przedmiar robót (załącznik nr 9) jest materiałem pomocniczym w celu ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. (W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku),
2. kosztorys ofertowy mający charakter pomocniczy dla zamawiającego, sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót (załącznik nr 9 do SWZ),
3. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy:
- jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,
- w przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) wskazujące, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - zgodnie z treścią załącznika nr 2a do SWZ,
5. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - więcej w rozdziale VI pkt 3 SWZ,
6. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - zgodnie z treścią załącznika nr 3a do SWZ,
7. oryginał wadium w przypadku jego wniesienia w formie gwarancji lub poręczenia opatrzony podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (więcej w rozdziale XV SWZ),
8. dowody potwierdzające równoważność oferty w przypadku oferowania materiałów równoważnych, o których mowa w rozdziale III SWZ (jeżeli dotyczy),
9. w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dowody, potwierdzające że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Po zmianie:
1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. (W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku),
2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy:
- jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,
- w przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) wskazujące, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - zgodnie z treścią załącznika nr 2a do SWZ,
4. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - więcej w rozdziale VI pkt 3 SWZ,
5. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - zgodnie z treścią załącznika nr 3a do SWZ,
6. oryginał wadium w przypadku jego wniesienia w formie gwarancji lub poręczenia opatrzony podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (więcej w rozdziale XV SWZ),
7. dowody potwierdzające równoważność oferty w przypadku oferowania materiałów równoważnych, o których mowa w rozdziale III SWZ (jeżeli dotyczy),
8. w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dowody, potwierdzające że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-09-04 12:00

Po zmianie:
2023-09-05 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-09-04 13:00

Po zmianie:
2023-09-05 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-10-03

Po zmianie:
2023-10-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.