Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00367425/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
- 2024/BZP 00384716/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-26
- 2024/BZP 00466698/01 - Wynik z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej „Ostoja” w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12
1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: marzena.szczepanska-kaup@gdansk.gda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377492
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00367425
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia będzie obowiązywał od dnia 01.08.2024r. do dnia 31.07.2025r. W przypadku, gdy umowa nie zostanie zawarta przed dniem 01.08.2024r., wtedy termin realizacji zamówienia obowiązywać będzie od dnia jej zawarcia do dnia 31.07.2025r. Termin realizacji może zostać wydłużony o maksymalnie 12 miesięcy w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji.
2. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia fakultatywnej wizji lokalnej, w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wizja lokalna Wykonawcy na obiekcie ma charakter pomocniczy. Zamawiający wyznacza termin wizji na 19.06.2024 r., godz. 10:00, pok. 29, w budynku przy ul. Hoża 4 w Gdańsku.
3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
4. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
5.Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej.
Po zmianie:
1. Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia będzie obowiązywał od dnia 01.08.2024r. do dnia 31.07.2025r. W przypadku, gdy umowa nie zostanie zawarta przed dniem 01.08.2024r., wtedy termin realizacji zamówienia obowiązywać będzie od dnia jej zawarcia do dnia 31.07.2025r. Termin realizacji może zostać wydłużony o maksymalnie 12 miesięcy w przypadku uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji.
2. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia fakultatywnej wizji lokalnej, w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wizja lokalna Wykonawcy na obiekcie ma charakter pomocniczy. Zamawiający wyznacza termin wizji na 19.06.2024 r., godz. 10:00, pok. 29, w budynku przy ul. Hoża 4 w Gdańsku.
3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
4. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
5.Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej.
6. Zamawiający przewiduje dodatkowy termin na przeprowadzenie fakultatywnej wizji lokalnej w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w dniu 24.06.2024r. o godz. 10:00 w pokoju 29 w budynku przy ul. Hożej 4 w Gdańsku
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-06-25 09:00
Po zmianie:
2024-06-28 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-06-25 09:30
Po zmianie:
2024-06-28 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-07-24
Po zmianie:
2024-07-27
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH Z WYŁĄCZENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W ART.50A I ART.130A USTAWY Z DNIA 20.06.1997 NA ZLECENIE KPP TCZEW
- Zagospodarowanie terenów zieleni - "Mały Park"
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych z Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Korytowie A w 2025 roku.
- "Przygotowanie i dostawa obiadów dla dzieci w oddziale przedszkolnym przy ul. Warszawskiej 27 w Mszczonowie w 2025 roku"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Władysława Rdzanowskiego w Radziejowicach ul. Główna 2
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla uczestników ośrodków wsparcia dla seniorów w Ustrzykach Dolnych w okresie od stycznia do czerwca 2025 r.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 im. Janusza Korczaka w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.