Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00352831/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana instalacji elektrycznej w części istniejącej budynku
ZS w Marzeninie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZIEJOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wieluńska 6
1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminasedziejowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wymiana instalacji elektrycznej w części istniejącej budynkuZS w Marzeninie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-674ce13b-231d-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029615/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wymiana instalacji elektrycznej w części istniejącej budynku ZS w Marzeninie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352831
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RW.VI.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Wymiana instalacji elektrycznej w części istniejącej budynku ZS w Marzeninie”, która swoim zakresem obejmuje:
- rozdzielnice elektryczne;
- oprawy oświetleniowe – oświetlenie ogólne;
- oprawy oświetleniowe – oświetlenie awaryjne ewakuacyjne;
- instalacja gniazd wtykowych;
- połączenia wyrównawcze;
- okablowanie strukturalne LAN;
- instalacja CCTV;
- system RTV;
- system alarmowy.
Wszystkie materiały i urządzenia montowane w obiekcie muszą posiadać atesty
i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie jako materiałów budowlanych w Polsce, o ile przepisy nie stanowią inaczej. Wszystkie instalacje elektryczne objęte projektem winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi polskimi przepisami i normami.
Do obowiązków Wykonawcy należy zabezpieczenie i wygrodzenie terenów robót budowlanych, w szczególności odpowiednie zabezpieczenie mebli oraz wyposażenia sal lekcyjnych, a także przywrócenie do stanu pierwotnego po zakończeniu robót budowlanych. Wymiana podtynkowej instalacji elektrycznej wiąże się z bruzdowaniem i zaprawianiem bruzd. Po wymianie instalacji elektrycznej, zaprawione bruzdy należy wyrównać gładko licując je z pozostałą płaszczyzną ściany. Wszystkie pomieszczenia objęte tym zadaniem należy ponownie dwukrotnie pomalować farba lateksową posiadającą II klasę ścieralności. Za wszystkie inne uszkodzenia ścian, sufitów podłóg odpowiada Wykonawca i jest zobowiązany do naprawy uszkodzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp – bezpośrednio przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 350 000,00 zł brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych).Po otwarciu ofert złożonych w postępowaniu, stwierdzono, że oferta z najniższą ceną przekracza całkowitą kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że dla przedmiotowego postępowania, nie było możliwości zwiększenia kwoty na zabezpieczenie sfinansowania zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489998,79 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Remont budynku nr 611 k. 4877 m. Nowogród Bobrzański - II etap.
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.