Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00304821/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie dok. projekt. dla zadania pn. "Poprawa warunków odwodnienia w rejonie ul. A. Fredry w B-stoku" wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i dec. admin. oraz pełnieniem nadzoru autor.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonimska 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dgk@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie dok. projekt. dla zadania pn. "Poprawa warunków odwodnienia w rejonie ul. A. Fredry w B-stoku" wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i dec. admin. oraz pełnieniem nadzoru autor.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0555a88-1878-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304821/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DGK-IV.271.66.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Poprawa warunków odwodnienia w rejonie ul. Aleksandra Fredry w Białymstoku’’ wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.
2. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać rozwiązania projektowe zapobiegające szkodom wskazane w opracowanej opinii biegłych w zakresie geologii i ochrony środowiska dr Tomasza Nałęcza oraz mgr Rafała Janicy określającej oddziaływanie odbudowanego zbiornika wodnego
w rejonie ul. Aleksandra Fredry na tereny przyległe położone w rejonie ul. Stanisława Moniuszki w Białymstoku. Ww. opinia wraz z mapami obrazującymi stan obecny terenu i stan terenu przed zasypaniem stawu – stanowią zał. nr 1 do SWZ.
3. Zakres zamówienia:
1) Etap I obejmuje:
a) Wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu w miejscu zasypania małego stawu (obszar wymiany gruntu na grunty o dobrych parametrach filtracyjnych), np. o charakterze ogrodu deszczowego:
– koncepcja zagospodarowania terenu powinna być wykonana w oparciu o opracowaną opinię (zawartą w zał. nr 1 do SWZ) oraz w porozumieniu z Zamawiającym,
– koncepcję należy wykonać w sposób opisowy i graficzny (wizualizacja) w 4 egzemplarzach w formie papierowej + wersja elektroniczna część opisowa w formacie *.doc i *.pdf, część graficzna w formacie *.jpg i *.pdf,
b) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej:
– projekt budowlany i dokumentacja wykonawcza wraz z niezbędnymi uzgodnieniami w zakresie realizacji przedmiotowego zadania - w 4 egzemplarzach w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie *.doc i *.pdf,
– przedmiar robót - w 2 egzemplarzach w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie *.excel i *.pdf,
– szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - w 2 egzemplarzach w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie *.doc i *.pdf,
– kosztorys inwestorski - w 2 egzemplarzach w formie papierowej + wersja elektroniczna w formacie *.excel i *.pdf,
c) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnych decyzji administracyjnych niezbędnych do realizacji przedsięwzięcia, w tym między innymi: decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, pozwolenie wodnoprawne, pozwolenie na budowę, decyzję o legalizacji zlikwidowanego bez wymaganego pozwolenia wodnoprawnego urządzenia wodnego tzw. małego stawu B. Celem uzyskania ww. decyzji wykonawca na podstawie stosownego pełnomocnictwa zobowiązany jest do złożenia wniosków wraz z kompletem wymaganych załączników uzyskanych własnym staraniem i na własny koszt,
2) Etap II obejmuje pełnienie nadzorów autorskich w trakcie realizacji inwestycji.
4. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63345,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63345,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63345,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA WODNEGO "HYDROS" TADEUSZ KULESZA, ADAM KULESZA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-100-77-17
7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowskiego 28 lok. 27
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-950
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63345,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.101.2024
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMB
- Naprawy i przeglądy samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Białystok i Zarządzie z podziałem na zadania.
- Usługa outsourcingu obejmująca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej z podziałem na 2 zadania.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 160, 162/2, 159, 161/3 w miejscowości Otrocz"
- "Budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.