eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierpcBudowa placu zabaw przy Jeziórkach w Sierpcu



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa placu zabaw przy Jeziórkach w Sierpcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Sierpc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.goszczycki@um.sierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsierpc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw przy Jeziórkach w Sierpcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e3c39c9-1d9d-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377582

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032536/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Budowa placu zabaw przy Jeziórkach w Sierpcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem w zakresach: rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345505

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 128250,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa placu zabaw przy Jeziórkach w Sierpcu”.
1. Planowany plac zabaw ma znajdować się w Sierpcu na dz. o nr ewid. 2200/2 obręb ewid. m. Sierpc 0001, jednostka ewid. Sierpc 142701_1 - skrzyżowanie ulic Świętokrzyskiej i Aleksandra Fredry).
2. Zadanie inwestycyjne jest dofinansowane z pomocą finansową z Województwa Mazowieckiego w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem w zakresach: rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej.
3. Zakres planowanych robót budowlanych obejmować będzie montaż urządzeń do podłoża poprzez osadzenie w blokach fundamentowych z betonu klasy min. B20 o wymiarach i głębokości posadowienia zgodnie z wytycznymi producentów urządzeń.
4. Wszystkie zabudowane urządzenia muszą posiadać odpowiednie atesty bezpieczeństwa oraz podczas montażu bezwzględnie należy zachować strefy bezpieczeństwa podane przez producenta urządzeń.
5. W ramach realizacji zadania zostanie wykonany plac zabaw składający się z następujących urządzeń i elementów:
1) Sześcian sprawnościowy – 1 szt.;
2) Huśtawka łańcuchowa podwójna – 1 szt.;
3) Zestaw zabawowy – 1 szt.;
4) Karuzela platformowa o średnicy 1500 - 1 szt.;
5) Huśtawka ważka na stojąco – 1 szt.;
6) Bujak pojedynczy HDPE – 1 szt.;
7) Ławka z oparciem – 4 szt.;
8) Tablica z regulaminem – 1 szt.;
9) Kosz na śmieci – 1 szt.
Teren placu zabaw zajmować będzie powierzchnię o wymiarach ok. 10,0 m x ok. 41,0 m i będzie wydzielony ogrodzeniem panelowym o wysokości 100 cm.
Ogrodzenie wyposażone będzie w dwie furtki wejściowe o wys. 100 cm i szerokości min. 90 cm. Furtki wykonane będą z materiału analogicznego jak ogrodzenie – panele zgrzewane.
W strefach bezpiecznych poszczególnych urządzeń zostanie wykonana nawierzchnia piaskowa.
W projekcie przedstawiono przykładowe urządzenia placu zabaw jakie zostaną zamontowane na przedmiotowym placu zabaw wraz ze specyfikacją materiałową i geometryczną. Szczegółową dokumentację dla poszczególnych urządzeń wraz z niezbędnymi instrukcjami obsługi dostarczy dostawca urządzeń. Użyte mogą zastać równoważniki założonych przez Zamawiającego urządzeń (załącznik nr 9 do SWZ).
6. Szczegółowo przedmiot umowy opisują następujące dokumenty:
1) projekt budowlany „Budowa placu zabaw przy Jeziórkach w Sierpcu" - załącznik nr 7 do SWZ;
2) przedmiar – załącznik nr 8 do SWZ;
3) Równoważność opis – załącznik nr 9 do SWZ.
7. Przedmiary zostały udostępnione celem ułatwienia Wykonawcy sporządzenia wyceny głównych robót budowlanych. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:
1) wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;
2) wynikami badań i pomiarów własnych;
3) wynikami opracowań własnych.
8. Wykonawca udziela Zamawiającemu, zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia.
9. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przysługują Zamawiającemu przez okres 2 (dwóch) lat.
10. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. minimum 1 robotnika budowlanego.
11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 11 czynności Zamawiający uprawniony jest do:
1) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów;
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
12. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 12 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 Umowy.
13. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z terenem, na którym ma być realizowany Przedmiot Umowy oraz obszarem przyległym, a wszelkie okoliczności i uwarunkowania wynikające z lokalizacji zostały przez Wykonawcę uwzględnione w Ofercie Wykonawcy.
14. Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego oraz inspektora nadzoru okazać, na wbudowane i zastosowane materiały i urządzenia odpowiednie certyfikaty i zaświadczenia, w szczególności: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności, deklarację właściwości użytkowych lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, atesty, a po wykonaniu umowy przekazać je Zamawiającemu.
15. Wykonawca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym Umową oraz, że posiada odpowiednie zaplecze logistyczne, wykwalifikowaną kadrę techniczną oraz doświadczenie i odpowiedni potencjał wykonawczy w zakresie wykonawstwa robót budowlanych będących Przedmiotem Umowy oraz realizacji wszelkich postanowień Umowy.
16. Wykonawca zobowiązuje się do dochowania najwyższej staranności i dbałości o interesy Zamawiającego przy wykonaniu przedmiotu Umowy.
2. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177735,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BYBER MARZANNA BYBER MARZANNA P.H.U. GOLD-SPRING

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 5691073210

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 9

7.3.4) Miejscowość: Żuromin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.