Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00362718/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
- 2024/BZP 00373759/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa żywienia pacjentów Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zduńskowolski Szpital Powiatowy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312515
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królewska 29
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438244182
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital-zdwola.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdwola.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital-zdwola.info1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa żywienia pacjentów Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03bb8b87-2897-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362718
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.ZP.261.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie posiłków w oparciu o system HACCP zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448) oraz Rozporządzeniem (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych z późniejszymi zmianami, z podziałem na diety według zamówień z poszczególnych oddziałów Szpitala.
Świadczenie usług żywieniowych na zasadzie przygotowania i przywozu do szpitala, i ich przygotowanie do dystrybucji na oddziały, dowiezienie posiłków na poszczególne oddziały szpitalne oraz koordynacja nad prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, /nie dotyczy kuchni mlecznej/.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez siedem dni w tygodniu, łącznie ze świętami i dniami ustawowo wolnymi od pracy.
Szacunkowa średnia ilość wydawanych posiłków w skali 1 miesiąca wynosi 2200 osobodni. Ilość posiłków, będzie uzależniona od ilości hospitalizowanych pacjentów oraz zaistniałych potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w ilości zgodnej z wykazem dostarczonym przez Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia liczby posiłków Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego.
Wykonawca zapewni również żywienie pacjentów przyjmowanych do Szpitala w nagłych przypadkach i zapewni ciągłość dostaw posiłków zgodnie z ustalonym harmonogramem, bez względu na trudności powstałe po jego stronie.
Przygotowanie posiłków do dystrybucji będzie się odbywać przy zastosowaniu jednorazowych naczyń do posiłków stałych i płynnych oraz sztućców jednorazowych pakowanych osobno. Każdą porcję wykonawca obowiązany jest znakować nazwą diety.
Wykonawca będzie realizował usługi objęte przedmiotem zamówienia we własnych obiektach, z użyciem własnych urządzeń, narzędzi, transportu i produktów oraz przy pomocy własnych wykwalifikowanych pracowników. Przygotowanie, gotowanie posiłków winno odbywać się według norm i zasad żywienia.
Wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym transportem, na swój koszt, samochodem przystosowanym do przewozu żywności posiadającym aktualną pozytywną opinię Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej.
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku uczestniczenia przez Zamawiającego od 1 lipca 2024 r. w programie pilotażowym „Dobry posiłku w szpitalu” realizowanym na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 25 września 2023 r. w sprawie programu pilotażowego w zakresie edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach – „Dobry posiłek w szpitalu” (Dz.U. z 2023 r. poz. 2021 ze zm.), poprzez powierzenie Wykonawcy dodatkowych usług obejmujących obowiązki wynikające z ww. rozporządzenia, w szczególności § 8 umowy. Za wykonanie dodatkowych usług, Wykonawcy będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie, jednak nie wyższe niż 80% stawki za osobodzień przewidziany w ramach pilotażowego programu „Dobry posiłek w szpitalu.”. Zmiana umowy następuje na wniosek Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia rozpoczęcia uczestnictwa ww. programie. Powierzenie wykonywania dodatkowych usług następuje na podstawie aneksu do umowy. Powierzenie wykonywania dodatkowych usług następuje na okres uczestniczenia w programie przez Zamawiającego.
Zmiana umowy na zasadach określonych w ust. 14, dotyczy również uczestniczenia Zamawiającego w innych programach funkcjonujących na podobnych zasadach jak program pilotażowy „Dobry posiłek w szpitalu”.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu wystąpiła niemożliwa do usunięcia wada, polegająca wystąpieniu problemów technicznych, na które Zamawiający nie miał wpływu. Z uwagi na niemożność dokonania modyfikacji na platformie, na której prowadzone jest postępowanie, konieczne jest unieważnienie postępowania.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Odnawialne źródła energii w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Zduńskowolskiego w zakresie instalacji fotowoltaicznej
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich w obrocie krajowym dla Urzędu Miasta Zduńska Wola na okres 12 miesięcy.
- Zakup i dostawie tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych dla potrzeb Powiatu Zduńskowolskiego
- Sukcesywny zakup paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli
- Konserwacja oświetlenia ulicznego w 2025 r.
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Prowadzenie kuchni szkolnej i żywienie dzieci w wieku przedszkolnym i uczniów szkoły podstawowej, wraz z dzierżawą pomieszczeń
- Kompleksowa usługa przygotowania i dostarczania posiłków
- Usługa cateringowa wraz z usługą: przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Małomicach w 2025 r
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Jastrzębiu-Zdroju w roku 2025
- Przygotowanie i dostawa gorących posiłków dla dzieci i dorosłych podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r.- którym przyznano pomoc w formie dożywiania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.