Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00420884/01 - Wynik z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji w nieruchomościach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-671c8c4b-2fa8-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem XII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. 1. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie wiąże się z powierzeniem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przetwarzania danych osobowych niezbędnych do jego realizacji tj: imion i nazwisk, adresów oraz numerów telefonów osób zajmujących lokale w budynku objętym umową.
2. Szczegółowy zakres danych, cel i warunki ich przetwarzania określa umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych, której projektowane postanowienia stanowią załącznik nr 3a do SWZ.
3. Przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia lub najpóźniej w dniu jej podpisania wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia z Zamawiającym ww umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
4. Odmowa podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych będzie traktowana jako odmowa podpisania umowy o udzielenie zamówienia.
II.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, Telefon: 32 258 20 21 do 25 lub 32/416 32 91, Fax: 32/258 20 25;
2. z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się skontaktować pod nr tel.: 032 416 32 85, e‑mail: iod@kzgm.katowice.pl lub pisemnie na adres Zamawiającego.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.231.067.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:
1) deratyzacji,
2) dezynsekcji,
3) dezynfekcji i dezodoryzacji,
4) usuwania gniazd owadów np. os i szerszeni lub przeniesienie w inne miejsce gniazd pszczół lub trzmieli,
5) dezynfekcji, dezynsekcji i dezodoryzacji po zgonie,
6) dezynfekcji i dezodoryzacji po zalaniu nieczystościami ciekłymi wraz z usunięciem pozostałych nieczystości i ich
utylizacją,
7) usuwania martwych ptaków, gryzoni i zwierząt domowych oraz nieczystości po nich (w tym odchodów, gniazd ptasich,
itp.) wraz z ich utylizacją oraz dezynfekcją, dezynsekcją, dezodoryzacją oraz doczyszczeniem powierzchni będących
przedmiotem zabiegów,
8) usuwania z lokali porzuconych przez użytkowników produktów żywnościowych wraz ze sprzętami w których były
przechowywane i uległy zepsuciu, stwarzając zagrożenie epidemiologiczne, ich wywóz i utylizacja oraz przeprowadzenie w
razie konieczności dezynsekcji, dezynfekcji i dezodoryzacji pomieszczenia,
9) dezynfekcji pomieszczeń, sprzętów oraz pojazdów (szczególnie samochodów), w których wystąpiło zakażenie wirusami
będącymi zagrożeniem dla życia i zdrowia.
2. W zakresie używanych środków Zamawiający wymaga, aby były wpisane do Wykazu Produktów Biobójczych
prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
oraz bezpiecznych dla ludzi i niewymagających zmywania. Środki należy stosować zgodnie z określonym przez producenta
przeznaczeniem i sposobem użycia.
3. Usługi zlecane przez Zamawiającego wykonywane będą w:
1) nieruchomościach zarządzanych przez Zamawiającego (powierzchnie wewnętrzne i tereny zewnętrzne),
2) lokalach zarządzanych przez Zamawiającego, a znajdujących się w nieruchomościach zarządzanych przez inne podmioty
(w szczególności przez wspólnoty mieszkaniowe),
3) nieruchomościach oddanych Zamawiającemu do zabezpieczenia, które nie są zarządzane przez Zamawiającego
(powierzchnie wewnętrzne i tereny zewnętrzne).
4. Przedmiot umowy określony w ust. 1 realizowany będzie w oparciu o podpisane przez Kierownika lub upoważnionego
pracownika danego Oddziału Eksploatacji Budynków zlecenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do
projektowanych postanowień umowy. W celu potwierdzenia odbioru zlecenia, Wykonawca zobowiązany jest odesłać jego
podpisany przez siebie skan e-mailem do Zamawiającego w terminie 4 godzin od chwili jego przesłania przez
Zamawiającego.
5. W przypadku niedochowania terminu wskazanego w ust. 5, zlecenie uważa się za odebrane i przyjęte do realizacji w tym
terminie. Powyższe nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku niezwłocznego dostarczenia podpisanego przez siebie skanu
zlecenia e-mailem do Zamawiającego.
6. Zamawiający przewiduje następujące tryby zlecania usług :
1) okresowy - obejmuje deratyzację wykonywaną w terminach określonych corocznie w Zarządzeniu Prezydenta Miasta
Katowice w sprawie przeprowadzenia akcji odszczurzania na terenie miasta Katowice, w nieruchomościach wymienionych
w ust. 4 pkt. 1 i 3. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie wykonywania usługi e- mailem na 7 dni przed
przystąpieniem do realizacji usługi,
2) doraźny – obejmuje wszystkie rodzaje usług wymienionych w ust. 2, przy czym świadczenie usługi realizowane będzie w
terminie do 3 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zlecenia e-mailem. Za datę otrzymania zlecenia
przyjmuje się datę skutecznego dostarczenia go e-mailem,
3) awaryjny – obejmuje wszystkie rodzaje usług wymienionych w ust. 1, a świadczenie usługi realizowane będzie
całodobowo, siedem dni w tygodniu, także w dni ustawowo wolne od pracy przez cały okres obowiązywania umowy, przy
czym rozpoczęcie realizacji usługi nastąpi do 3 godzin po telefonicznym (potwierdzonym e-mailem) zgłoszeniu przez
przedstawiciela Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 2 do projektowanych postanowień umowy.
7. Zlecenia awaryjne wystawiane będą w nagłych przypadkach, w szczególności:
a) stwarzających zagrożenie dla zdrowia mieszkańców, szczególnie dla dzieci, osób starszych oraz o osłabionym układzie
odpornościowym (np. ujawnienie zwłok w lokalu, których stan wskazuje na ich zaawansowany rozkład, gniazda owadów w
elewacji budynku, martwe ptaki i gryzonie),
b) stwarzających zagrożenie dla zdrowia ludzkiego lub w wyniku których powstać mogą znaczne straty materialne
i finansowe np. wskutek niszczenia elementów konstrukcji budynków, sprzętu (np. gniazda gryzoni w lokalach mieszkalnych,
przegryzanie przewodów elektrycznych, niszczenie mebli itp.).
8. Zlecenie określać będzie m. in.:
a) rodzaj, miejsce wykonania usługi (adres) oraz powierzchnię, na której dana usługa ma być wykonana lub ilość w
przypadku, gdy usługa dotyczy gniazd owadów,
b) termin realizacji usługi (uwzględniający datę rozpoczęcia i zakończenia realizacji usługi, specyfikę danej nieruchomości i
zakres zgłoszonych do realizacji prac),
c) wynagrodzenie za usługę wyliczone w oparciu o powierzchnie (lub ilość) i stawki wskazane w ofercie, której kopia stanowi załącznik nr 3 do projektowanych postanowień umowy.
9. W przypadku, gdy zlecenie dotyczyć będzie terenów zewnętrznych, jako powierzchnię, na której ma być wykonana
usługa zostanie wskazana powierzchnia np. boksu śmietnikowego albo innego obiektu, którego dotyczyć będzie zlecenie.
W sytuacji konieczności użycia pułapek na gryzonie przeznaczonych do terenów zewnętrznych zastosowany zostanie
przelicznik: jedna pułapka - 10 m².
10. Zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości. W przypadku gdy zlecenie obejmować będzie więcej niż
jedną nieruchomość Zamawiający załączy do zlecenia stosowną specyfikację. Zamawiający będzie wystawiał zlecenia
odrębnie dla nieruchomości Skarbu Państwa i pozostałych nieruchomości.
11. W przypadku nieuzasadnionej odmowy wykonania zlecenia w trybie awaryjnym Zamawiający uprawniony jest do
zlecenia wykonania zastępczego, bez odrębnego wezwania, na koszt Wykonawcy.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami
(Załączniki nr 3 do SWZ).
13. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z
najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy (pracownicy/osoby faktycznie realizujące
zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone) oraz zapewnić Zamawiającemu dostęp za pośrednictwem telefonu/e-
maila
i pozostawać do jego dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego.
14. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania
zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące
załącznik nr 3 do SWZ.
15. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich
złożenia/uzupełnienia.
16. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ( aspekty społeczne):
Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte są w § 5 projektowanych
postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
17. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności
i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2022 poz. 1083 z późn. zm.) został określony w § 4 ust. 12 projektowanych postanowień
umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90923000-3 - Usługi odszczurzania
90670000-4 - Usługi w zakresie dezynfekcji oraz tępienia szkodników na obszarach miejskich lub wiejskich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawaopcji w przypadku zwiększenia: a) liczby metrów kwadratowych powierzchni nieruchomości, w których wykonywane są
usługi, w przypadku, np. objęcia do zarządzania lub zabezpieczenia nieruchomości przez Zamawiającego (deratyzacja
okresowa),
b) ilości poszczególnych usług będących przedmiotem umowy określonych w § 2 ust. 2 projektowanych postanowień umowy
oraz wykorzystania całej kwoty wynikającej z zamówienia gwarantowanego, tj. kwoty wskazanej w § 9 ust. 2 lit. b)
projektowanych postanowień umowy. Zamówienie może się zwiększyć maksymalnie do ilości wskazanych w poniższej
tabeli w kolumnie „ilość maksymalna”. Zamawiający jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia
stanowiącej maksymalną ilość, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa
opcji jest pisemne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w
określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie
same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego i polegać będą na powtórzeniu podobnych usług w
szczególności wskazanych w tabeli, w następujących szacowanych ilościach: Zakresy minimalne i maksymalne dla
poszczególnych usług podane są w Rozdziale III pkt 13 SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy polegających na powtórzeniu podobnych usług.
Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług tj. usług w zakresie deratyzacji, dezynsekcji i dezynfekcji. Zamawiający
przewiduje, że następujące szacowane ilości tych zamówień wyniosą:
1) deratyzacja obowiązkowa – 21000 m2,
2) deratyzacja doraźna – 600 m2,
3) dezynsekcja doraźna – 12000 m2,
4) dezynfekcja i dezodoryzacja doraźna – 9000 m2,
5) usuwanie gniazd owadów lub przeniesienie ich w inne miejsce – 12 szt.,
6) dezynfekcja, dezynsekcja i dezodoryzacja po zgonie - 3600 m2,
7) dezynfekcja i dezodoryzacja po zalaniu nieczystościami ciekłymi wraz z usunięciem pozostałych nieczystości i ich utylizacją – 900
m2,
8) usuwanie martwych ptaków, gryzoni i zwierząt domowych oraz nieczystości po nich (w tym odchodów, ptasich gniazd itp.) wraz z
utylizacją oraz dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją – 360 m2,
9) usuwanie porzuconych produktów żywnościowych wraz ze sprzętami, w których były przechowywane i uległy zepsuciu, ich wywóz
i utylizacja i przeprowadzenie w razie konieczności dezynsekcji, dezynfekcji i dezodoryzacji pomieszczenia - 750 m2,
10) dezynfekcja pomieszczeń oraz sprzętów, w których wystąpiło zakażenie wirusami będącymi zagrożeniem dla życia i zdrowia
niezależnie od kubatury nieruchomości/ lokalu – 3000 m2,
11) awaryjne wykonanie deratyzacji gryzoni wraz z ich utylizacja – 1200 m2,
12) awaryjne wykonanie dezynsekcji – 1200 m2,
13) awaryjne wykonanie dezynfekcji i dezodoryzacji – 1200 m2,
14) awaryjne usunięcie gniazd owadów lub przeniesienie ich w inne miejsce – 6 szt.,
15) awaryjne wykonanie dezynfekcji, dezynsekcji i dezodoryzacji po zgonie – 1200 m2,
16) awaryjne wykonanie dezynfekcji i dezodoryzacji po zalaniu nieczystościami ciekłymi wraz z usunięciem pozostałych
nieczystości i ich utylizacją – 1200 m2,
17) awaryjne usuwanie martwych ptaków, gryzoni i zwierząt domowych oraz nieczystości po nich (w tym odchodów, ptasich gniazd
itp.) wraz z utylizacją oraz dezynfekcją, dezynsekcją i dezodoryzacją – 360 m2,
18) awaryjne usuwanie porzuconych produktów żywnościowych wraz ze sprzętami, w których były przechowywane i uległy
zepsuciu, ich wywóz i utylizacja i przeprowadzenie w razie konieczności dezynsekcji, dezynfekcji i dezodoryzacji pomieszczenia -
450 m2,
19) awaryjne wykonanie dezynfekcji pomieszczeń oraz sprzętów, w których wystąpiło zakażenie wirusami będącymi zagrożeniem
dla życia i zdrowia niezależnie od kubatury nieruchomości/ lokalu – 1500 m2.
Zamówienia udzielone zostaną w przypadku wyczerpania kwoty wynikającej z prawa opcji, przedłużania się procedury udzielenia
kolejnego zamówienia w trybie podstawowym, po uprzednim przeprowadzeniu zamówienia z wolnej ręki.
Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy na następujących warunkach:
1) wykonawca realizował dotychczasowe zamówienie w terminie i z najwyższą starannością,
2) wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego,
3) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie i termin wykonania nowego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający, będzie kierował się kryterium ceny.
2. Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych, będzie wybrana jako najkorzystniejsza.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ichzłożenia/uzupełnienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania są określone w projektowanych postanowieniach umowy w szczególności w § 14 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania. 2. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-01 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania w przypadkach określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022 poz. 835) zwaną dalej ustawą Przeciw Agresji.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Budowa i organizacja stoiska wystawienniczego Miasta Katowice na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM 2025
- Wykonanie przedsięwzięć niskoemisyjnych w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu "STOP SMOG w GZM"
- Odczynniki laboratoryjne - 15 Pakietów
- Wykonywanie usług ochrony w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach
- Dostawa tabletu
- Zakup wraz z dostawą środków ochrony indywidualnej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonywanie usług opróżniania, sprzątania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- usługi sprzątania i usługi dezynfekcyjne szpitala.
- Kategoria CPC dla usług - 14.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i obsługi poza medycznej w obiektach PZZOZ w Będzinie - Szpital w Będzinie.
- usługi w zakresie sprzątania.
więcej: Usługi w zakresie dezynfekcji oraz tępienia szkodników na obszarach miejskich lub wiejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.