eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekRemont drogi gminnej nr 190515C w m. SMÓLSK dł. 900 m odc. od 0+012 do 0+912 na terenie Gminy Włocławek



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 190515C w m. SMÓLSK dł. 900 m odc. od 0+012 do 0+912 na terenie Gminy Włocławek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 190515C w m. SMÓLSK dł. 900 m odc. od 0+012 do 0+912 na terenie Gminy Włocławek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff71cc9d-35d8-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012694/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 REMONT DROGI GMINNEJ NR 190515 w m. SMÓLSK o dł. 900 m odc. od 0+012 do 0+912 na terenie GMINY WŁOCŁAWEK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345462

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBRiGK.271.2.08.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia w ramach realizacji przedmiotowego postępowania jest robota budowlana polegająca na remoncie drogi gminnej Nr 190515C Smólsk dł. 900m szer. 3,5m od km 0+012 do km0+912
w miejscowości Smólsk.
1.2. Remont polega na ułożeniu:
- na jezdni w-wy ścieralnej i wiążącej z betonu asfaltowego grub. po 3 cm,
- na zjazdach indywidualnych warstwy ścieralnej i wiążącej z betonu asfaltowego grub. po 3 cm (dł. 1,0 m celem dowiązania do jezdni) na podbudowie tłuczniowej,
- poboczy z mieszanki tłuczniowej twardej grub. 15 cm,
- korekcie skarp istniejących rowów wraz z ich plantowaniem,
- wymianie starego oznakowania pionowego.
1.3. POWIERZCHNIE UTWARDZEŃ:
- jezdni bitumiczna 3298,8 m2
- zjazdy indywidualne bitumiczne 168,5 m2
- pobocza tłuczniowe 900,0 m2
1.4. Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje:
1) wykonanie robót przygotowawczych – rozbiórkę nawierzchni tłuczniowej, remont ubytków z tłucznia 2,9m3 ,
2) roboty ziemne – korytowanie pod potrzeby fragmentu jezdni i zjazdów indywidualnych wraz z pobo-czami. Urobek w ilości 187,7m3 do wywozu. Oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp
dł. 344,0 m,
3) ułożenie warstwy odcinającej z piasku grub.15cm pod potrzeby zjazdów 185,4 m2 i fragmentu jezdni 93,8 m 2 ,
4) ułożenie podbudowy na fragmencie jezdni 93,8 m 2 i zjazdach 185,4 m 2 o grub. 20 cm z mieszanki tłuczniowej,
5) mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową podbudowy tłuczniowej pod potrzeby w-wy wiążącej,
6) ułożenie w-wy wiążącej z bet. asfaltowego AC 11W50/70 grub. 3cm na jezdni 3387,8 m 2 i zjazdach 176,9 m 2 ,
7) skropienie podłoża emulsją asfaltową i wykonanie w-wy ścieralnej na jezdni z bet. asfaltowego AC8S 50/70 grub. 3 cm – jezdnia 3298,8 m 2, zjazdy 168,5 m 2,
8) utwardzenie poboczy z tłucznia twardego szer. 0,5 cm, grub. 15 cm na pow. 900 m 2 ,
9) plantowanie poboczy na 900 pow. m 2 ,
10) ustawienie znaków pionowych typu S 1 szt. i typ M 4 szt.,
11) inwentaryzacja.

W trakcie robót należy zwrócić szczególną uwagę na media umieszczone w pasie drogowym.

Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.

2. Rozwiązania równoważne:
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, w tym materiały, urządzenia i inne elementy, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych rozwiązań równoważnych (np. materiałów, urządzeń oraz innych elementów równoważnych) i wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań (np. materiału, urządzenia i innego elementu) opisanych
w dokumentacji technicznej, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji w dokumentacji technicznej, których dotyczy.
Opis musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich właściwości funkcjonalnych, jakościowych i parametrów oraz rozstrzygnąć,
czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że oferowane przez niego rozwiązania (np. materiały, urządzenia i inne elementy) są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych należy zasygnalizować w ofercie, niezależnie od tego, czy zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów
o zastosowaniu innych równoważnych materiałów lub urządzeń lub rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej; w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zastosować do wykonania zamówienia materiały lub urządzenia lub rozwiązania zaproponowane w dokumentacji technicznej.

Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
3. Wymagania w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
3.1. Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Zamawiający, na podstawie art. 95 ust.1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320,
z 2021 r. poz. 1162).
3.1.1.Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia wskazane w szczególności w przedmiarze robót (dotyczące m. in.: nawierzchni jezdni, podbudowy), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, w odniesieniu do osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, udokumentuje Zamawiającemu fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SWZ (pkt. 3.1.)

Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przez wykonawcę kluczowej części zamówienia:
1) podbudowy jezdni,
2) nawierzchni jezdni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450439,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493674,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450439,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA INŻYNIERYJNO-DROGOWA „DROGTOM” Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882833998

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 450439,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie 70 dni licząc od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 30 listopada 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.