eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa akumulatorów do JW Nr 2286



Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa akumulatorów do JW Nr 2286

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2286

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530969044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: N

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-076

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw2286.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/jw2286

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/jw2286

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Wojskowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa akumulatorów do JW Nr 2286

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d49fc4a8-2d05-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377682

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00081012/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa akumulatorów do JW Nr 2286

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333349/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 06/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
2. DOSTAWA AKUMULATORÓW WRAZ Z ŁĄCZNIKAMI, ZASILACZAMI I SZAFAMI.
3. Ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ.
4. Do oferty należy dołączyć: kartę charakterystyki lub kartę katalogowa lub kartę techniczną lub inny dokument zawierający wykaz parametrów każdego produktu.
5. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
6. Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt i materiały muszą być fabrycznie nowe.
7. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
8. Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru:
7.1. W przypadku, gdy dostarczony towar nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy do SWZ i opis przedmiotu – załącznik nr 6 do SWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na własny koszt.
7.2. Zamawiający wymaga aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
7.3. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji to minimum 24 miesiące.
7.4. Realizacja dostawy do dnia 18.11.2022 r.
7.5. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie: nr tel. 261 696 051 oraz e-mailowo na adres: jw2286.infrastruktura@ron.mil.pl na minimum 2 dni (dwa) robocze przed planowanym terminem dostawy
8. Przedmiot umowy obejmuje odbiór zużytych akumulatorów od Zamawiającego. Wykonawca w terminie 30 dni od dnia dostawy, odbierze od Zamawiającego zużyte akumulatory na własny koszt i podda je procesowi określonemu w Ustawie z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1113) oraz Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2022 poz. 699).
9. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych częściach (Rozdział 3 pkt. 2) zostaną odrzucone.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
11. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 31430000-9 Akumulatory elektryczne.
12. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania norm zgodnie z którymi wejście cudzoziemców na teren chronionych obiektów wojskowych powinno być poprzedzone uzyskaniem pozytywnej opinii Służby Kontrwywiadu Wojskowego oraz wydaniem pozwolenia jednorazowego przez Dowódcę Jednostki Wojskowej Nr 2286 zgodnie z Decyzją Nr 107/MON Ministra Oborny Narodowej z dnia 18 sierpnia 2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2021r. poz. 177). Zamawiający nie gwarantuje wydania zgody przez SKW na przebywanie na terenie kompleksu cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 194308,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
2. DOSTAWA AKUMULATORÓW DO UPS;
3. Ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ.
4. Do oferty należy dołączyć: kartę charakterystyki lub kartę katalogowa lub kartę techniczną lub inny dokument zawierający wykaz parametrów każdego produktu.
5. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
6. Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt i materiały muszą być fabrycznie nowe.
7. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
8. Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru:
7.1. W przypadku, gdy dostarczony towar nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy do SWZ i opis przedmiotu – załącznik nr 6 do SWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na własny koszt.
7.2. Zamawiający wymaga aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
7.3. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji to minimum 24 miesiące.
7.4. Realizacja dostawy do dnia 18.11.2022 r.
7.5. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie: nr tel. 261 696 051 oraz e-mailowo na adres: jw2286.infrastruktura@ron.mil.pl na minimum 2 dni (dwa) robocze przed planowanym terminem dostawy
8. Przedmiot umowy obejmuje odbiór zużytych akumulatorów od Zamawiającego. Wykonawca w terminie 30 dni od dnia dostawy, odbierze od Zamawiającego zużyte akumulatory na własny koszt i podda je procesowi określonemu w Ustawie z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1113) oraz Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2022 poz. 699).
9. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych częściach (Rozdział 3 pkt. 2) zostaną odrzucone.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
11. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 31430000-9 Akumulatory elektryczne.
12. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania norm zgodnie z którymi wejście cudzoziemców na teren chronionych obiektów wojskowych powinno być poprzedzone uzyskaniem pozytywnej opinii Służby Kontrwywiadu Wojskowego oraz wydaniem pozwolenia jednorazowego przez Dowódcę Jednostki Wojskowej Nr 2286 zgodnie z Decyzją Nr 107/MON Ministra Oborny Narodowej z dnia 18 sierpnia 2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2021r. poz. 177). Zamawiający nie gwarantuje wydania zgody przez SKW na przebywanie na terenie kompleksu cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 89821,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
2. Podział na części: DOSTAWA AKUMULATORÓW;
3. Ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ.
4. Do oferty należy dołączyć: kartę charakterystyki lub kartę katalogowa lub kartę techniczną lub inny dokument zawierający wykaz parametrów każdego produktu.
5. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
6. Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt i materiały muszą być fabrycznie nowe.
7. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
8. Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru:
7.1. W przypadku, gdy dostarczony towar nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy do SWZ i opis przedmiotu – załącznik nr 6 do SWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na własny koszt.
7.2. Zamawiający wymaga aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
7.3. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji to minimum 24 miesiące.
7.4. Realizacja dostawy do dnia 18.11.2022 r.
7.5. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie: nr tel. 261 696 051 oraz e-mailowo na adres: jw2286.infrastruktura@ron.mil.pl na minimum 2 dni (dwa) robocze przed planowanym terminem dostawy
8. Przedmiot umowy obejmuje odbiór zużytych akumulatorów od Zamawiającego. Wykonawca w terminie 30 dni od dnia dostawy, odbierze od Zamawiającego zużyte akumulatory na własny koszt i podda je procesowi określonemu w Ustawie z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1113) oraz Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2022 poz. 699).
9. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych częściach (Rozdział 3 pkt. 2) zostaną odrzucone.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
11. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 31430000-9 Akumulatory elektryczne.
12. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania norm zgodnie z którymi wejście cudzoziemców na teren chronionych obiektów wojskowych powinno być poprzedzone uzyskaniem pozytywnej opinii Służby Kontrwywiadu Wojskowego oraz wydaniem pozwolenia jednorazowego przez Dowódcę Jednostki Wojskowej Nr 2286 zgodnie z Decyzją Nr 107/MON Ministra Oborny Narodowej z dnia 18 sierpnia 2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2021r. poz. 177). Zamawiający nie gwarantuje wydania zgody przez SKW na przebywanie na terenie kompleksu cudzoziemców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 7642,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

jedyna oferta która nie podlega odrzuceniu przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.