Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00233849/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00250705/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Biologii Molekularnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szopena 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Biologii Molekularnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0ee7541-f862-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034714/36/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.82 Odczynniki i materiały zużywalne dla Pracowni Biologii Molekularnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233849/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.10-Z.2022, Postępowanie nr 54
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Biologii Molekularnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Pipety, akcesoria do pipet i probówki.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 1 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 1 na okres 12 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 1 – przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
33192500-7 - Probówki
38437110-1 - Końcówki pipet
4.5.5.) Wartość części: 16849,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Biologii Molekularnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Probówki i skrzynki papierowe na probówki.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzach cenowo – ofertowych dla Części nr 2 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 2 na okres 12 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 2 – przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą
w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192500-7 - Probówki
4.5.5.) Wartość części: 3221,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Biologii Molekularnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Drobny sprzęt laboratoryjny.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 3 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 3 na okres 12 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 3 – przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437120-4 - Stojaki na pipety
18424000-7 - Rękawice
4.5.5.) Wartość części: 3347,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Biologii Molekularnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Odczynniki i akcesoria do systemu TapeStation 4200, jaki posiada Zamawiający.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 4 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 4 na okres 12 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 4 – przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą
w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 8379,57 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Biologii Molekularnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Odczynniki i Zestawy sekwencjonowania nowej generacji kompatybilne z systemem Miseq, jaki posiada Zamawiający.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 5 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 5 na okres 12 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 5 – przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą
w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 38685,70 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Biologii Molekularnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Zestawy do izolacji DNA i odczynniki PCR.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 6 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 6 na okres 12 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 6 – przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 22581,09 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Biologii Molekularnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Odczynniki laboratoryjne do biologii molekularnej.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 7 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 7 na okres 12 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 7 – przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 10951,44 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Biologii Molekularnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Odczynniki laboratoryjne do biologii molekularnej.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 8 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 8 na okres 12 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 8 – przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 78914,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Biologii Molekularnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Odczynniki i plastiki laboratoryjne do Real-Time PCR.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 9 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 9 na okres 12 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 9 – przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 35007,10 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Biologii Molekularnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Drukarki do etykiet i materiały eksploatacyjne.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 10 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 10 na okres 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30199760-5 - Etykiety
4.5.5.) Wartość części: 9067,38 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Biologii Molekularnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Odczynniki i plastiki laboratoryjne.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 11 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 11 na okres 12 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 11 – przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 43387,63 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Biologii Molekularnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Odczynniki do PCR.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 12 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 12 na okres 12 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 12 – przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 16072,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Biologii Molekularnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Odczynniki chemiczne.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 13 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 13 na okres 12 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 13 – przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 1056,40 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Biologii Molekularnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Materiały eksploatacyjne kompatybilne z systemem oczyszczania wody Polwater DL3-100, jaki posiada Zamawiający.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 14 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 14 na okres 12 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 14 – przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 9960,71 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Biologii Molekularnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Odczynniki analityczne.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 15 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 15 na okres 12 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 15 – przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 2105,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Biologii Molekularnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Odczynniki do sekwencjonowania nowej generacji.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 16 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 16 na okres 12 miesięcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 16 – przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
5. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 6571,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20157,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20157,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20157,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eppendorf Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010276552
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 212
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20157,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Do postępowania w Części nr 2 nie wpłynęła ani jedna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Do postępowania w Części nr 3, nie wpłynęła ani jedna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10971,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10971,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10971,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perlan Technologies Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5262369186
7.3.3) Ulica: Puławska 303
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-785
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10971,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47583,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47583,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47583,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANALITYK Ewa Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9511148731
7.3.3) Ulica: Eugeniusza Romera 10 lok. B9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47583,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17898,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17898,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17898,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syngen Biotech Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8942573243
7.3.3) Ulica: Ostródzka 13
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-116
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALTIUM INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALTIUM INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17898,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5527,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24338,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5527,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURx Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9570705191
7.3.3) Ulica: Przyrodników 3
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-297
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5527,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88776,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88776,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88776,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Life Technologies Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1180039931
7.3.3) Ulica: Bonifraterska 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-203
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88776,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43864,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43864,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43864,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Genomed Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010083563
7.3.3) Ulica: Ponczowa 12,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-971
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43864,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11184,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11184,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11184,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labelmarket Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992625315
7.3.3) Ulica: Ułańska 78/1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-213
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIFE TECHNOLOGIES POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LIFE TECHNOLOGIES POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11184,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55624,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55624,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55624,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLGEN Machejko Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7251447400
7.3.3) Ulica: Puszkina 80
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-516
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55624,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19768,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19768,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19768,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QIAGEN Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5213685705
7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 95
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-332
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19768,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Do postępowania w Części nr 13 nie wpłynęła ani jedna oferta.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12375,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12375,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12375,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Siwek Labopol, Polwater
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 676 2292317
7.3.3) Ulica: Zawiła 55B
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-390
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLGEN MACHEJKO SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
POLGEN MACHEJKO SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12375,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Do postępowania w Części nr 15 nie wpłynęła ani jedna oferta.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8083,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8083,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8083,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roche Diagnostics Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272322068
7.3.3) Ulica: Bobrowiecka 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-728
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8083,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie budynku magazynowo - warsztatowego (...) w RDW Stalowa Wola- etap II.
- Budowa tuneli namiotowych na terenie Zakładu MPGK -Rzeszów na działce nr 251/2 obr. 217 przy ul. Ciepłowniczej w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania dla Wydziału Biologii i Ochrony Przyrody Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników oraz innych produktów wykorzystywanych w pracach malarskich
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIU WIZYTY STUDYJNEJ DLA 10 OSÓB ŁĄCZNIE
- Zakup i dostawa pieczywa
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- ZP/CZD/049/25 Dostawa zestawów do oznaczania przeciwciał wraz z dzierżawą aparatu do przeprowadzenia oznaczeń metodą immunoblot
- SZP/242-077/2025 DOSTAWA ELEMENTÓW OPTOMECHANICZNYCH DLA KATEDRY TEORII POLA, UKŁADÓW ELEKTRONICZNYCH I OPTOELEKTRONIKI WYDZIAŁU ELEKTRONIKI, FOTONIKI I MIKROSYSTEMÓW PWr - ZADANIA.
- Dostawa odczynników chemicznych do Laboratorium Oceny Mleka Krajowego Centrum Hodowli Zwierząt Laboratorium Referencyjnego z/s w Parzniewie
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Komora beztlenowa wraz z akcesoriami - inkubator, miernik poziomu tlenu i wodoru, licznik komórek
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.