eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CekcynModernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Cekcynie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – ORLIK 2012” w Cekcynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cekcyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Cekcyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-511

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3347550

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cekcyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cekcyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9230f9d-fd64-11ee-885b-8267c0608453

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – ORLIK 2012” w Cekcynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9230f9d-fd64-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023108/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" w Cekcynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299852

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 461354,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 pn. Modernizacja boiska sportowego „Moje Boisko – ORLIK 2012” w Cekcynie.
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska sportowego „Moje Boisko – ORLIK 2012” w Cekcynie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) wymiana nawierzchni trawiastej na boisku do piłki nożnej, obejmująca:
a) rozebranie istniejącej zniszczonej trawy syntetycznej obejmujące:
- pocięcie trawy na rolki o szerokości 3,0 m;
- usunięcie z trawy granulatu gumowego i piasku;
- wywiezienie piasku i granulatu z terenu boiska w miejsce wskazane przez inwestora;
- wywiezienie rolek trawy w miejsce wskazane przez inwestora ( około 2,0 km).
b) mechaniczne oczyszczenie podbudowy boiska z zanieczyszczeń,
c) wyrównanie podbudowy,
d) ułożenie nowej trawy – 1.860,00 m2,
e) wklejenie linii boiska do piłki nożnej – orlik,
f) wypełnienia i rozprowadzenie piasku i granulatu na powierzchni boiska,
g) szczotkowanie miękkie nawierzchni z trawy w celu wyrównania nawierzchni po uzupełnieniu granulatu.
2) wymiana siatki na istniejących piłkochwytach obejmująca:
a) zdjęcie starej siatki,
b) montaż nowej siatki do piłkochwytów o wymiarach 8 X 8 X 4 mm PP o wysokości 6,0 m - wraz z zamocowaniem linek 5mm w oplocie PCV 7 mm x 7 mm,
c) oczyszczenie i pomalowanie słupów piłkochwytów.
3) wymiana opraw na oprawy LED obejmująca:
a) demontaż starych opraw metalohalogenkowych,
b) montaż nowych opraw LED o mocy 100 W , min 13000 lm, IP 65,
c) wykonanie pomiarów instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 397600,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 pn. Remont dachu zaplecza sanitarno – szatniowego przy boisku trawiastym w Cekcynie.
1. Przedmiotem zamówienia jest dachu zaplecza sanitarno – szatniowego przy boisku trawiastym w Cekcynie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) zdjęcie starego pokrycia z płyt falistych,
b) wymianę deskowania dachu z desek o grubości 25 mm,
c) wymianę łacenia dachu - deski czołowe,
d) odgrzybianie desek lub płyt przez dwukrotne powlekanie powierzchni ponad 10 m2 preparatami solowymi metodą smarowania,
e) pokrycie dachów papą podkładową na podłożu drewnianym jednowarstwowo,
f) pokrycie dachówką bitumiczną z włóknem szklanym z dodatkową ochroną przed promieniami UV, elastycznością w bardzo niskich temperaturach i całkowitej gwarancji 20 lat,
g) pokrycie dachów dachówką bitumiczną zgrzewalną – obróbka kalenicy dachówką o szerokości 35 cm,
h) obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. .w rozwinięciu do 25 cm - pas nadrynnowy i obróbki komina kalenicy dachówką,
i) obłożenie komina blachą powlekaną wraz z kratkami wentylacyjnymi metalowymi,
j) rynny dachowe półokrągłe o śr. 125 cm - montaż z gotowych elementów z blachy powlekanej,
k) rury spustowe okrągłe o śr. do 12,5 cm - montaż z gotowych elementów z blachy powlekanej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

4.5.5.) Wartość części: 63754,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565032,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565032,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU KIC-TRANS Piotr Różycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591341237

7.3.3) Ulica: ul. Broniewskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Drzycim

7.3.5) Kod pocztowy: 86-140

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wymiana nawierzchni z trawy syntetycznej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565032,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46200,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46200,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46200,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Janusz Rakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591865905

7.3.4) Miejscowość: Tuszyny 3

7.3.5) Kod pocztowy: 86-182

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42600,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.