eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćRobota budowlana w zakresie 2 części: Cz. 1 - Remont budynku nr 17 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie; Cz. 2 - Remont sanitariatów w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Robota budowlana w zakresie 2 części: Cz. 1 – Remont budynku nr 17 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie; Cz. 2 – Remont sanitariatów w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 261-181-536

1.5.8.) Numer faksu: 261-1181-607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/32wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Robota budowlana w zakresie 2 części: Cz. 1 – Remont budynku nr 17 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie; Cz. 2 – Remont sanitariatów w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7b543f6-1970-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133564/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 K-1006 Hrubieszów- Budynek nr 3

1.1.11 K-1006 Hrubieszów- budynek nr 17-remont pomieszczeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285611

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/31/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 619119,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest na robota budowlana w zakresie 2 części:
 Część 1 - Remont budynku nr 17 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie;
Zakres prac:
I. ROBOTY BUDOWLANE
a) Roboty rozbiórkowe:
 Demontaż płycinowych skrzydeł drzwiowych, wykucie drewnianych i stalowych ościeżnic z muru;
 Demontaż stolarki drzwiowej zewnętrznej;
 Demontaż krat okiennych, stalowych;
 Rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych, z płytek ceramicznych;
 Skucie starych podkładów betonowych;
 Wykucie z muru podokienników lastrykowych w całym budynku;
 Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej;
 Rozebranie okładzin z płytek ceramicznych w sanitariacie;
 Wywóz materiałów porozbiórkowych – drewno, gruz, ceramika, glazura itp.;
 Przewiezienie złomu stalowego do magazynu SOI GZ Hrubieszów.
b) Roboty ogólnobudowlane:
 Wykucie otworów w ścianach z cegieł ceramicznych na zaprawie cem.-wap dla stolarki drzwiowej (1 szt.)
 Zamurowanie otworów po wykutych ościeżnicach (1 sz.);
 Dostawienie ścianki działowej z cegły pełnej w sanitariacie, na pełną wysokość pomieszczenia;
 Obsadzenie nadproży w ścianach wewnętrznych (1 otwór drzwiowy);
 Obsadzenie podokienników z konglomeratów kamiennych (12 szt.);
 Wykonanie sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem z kasetonów w pomieszczeniu dowódcy warty;
 Wykonanie sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej z zastosowaniem impregnowanych płyt g-k w pomieszczeniu sanitariatu;
 Licowanie ścian sanitariatu płytkami glazurowanymi do pełnej wysokości;
 Licowanie ściany pomieszczenia socjalnego płytkami glazurowanymi do
wys. 1,40 m;
 Montaż kabiny prysznicowej oraz kabiny WC w technologii ścianek działowych lekkich LTT z płyty HPL o gr. 13 mm;
 Montaż ścianek działowych lekkich LTT z płyty HPL o gr. 13 mm
w pomieszczeniu dowódcy warty oraz w pomieszczeniu odpoczynku (wydzielenie części pomieszczeń);
 Oklejenie folią mleczną okna w sanitariacie (pełna wysokość szyby), oklejenie okien folią mleczną w pozostałych pomieszczeniach zapewniającą brak możliwości wglądu – oklejenie szyb do wys. 2/3 okna.
 Wykonanie zabudowy meblowej w pomieszczeniu socjalnym, zabudowa stojąca o wym. podanych w przedmiarze (zabudowa ze zlewozmywakiem), montaż szafki wiszące nad zabudową stojącą.
c) Posadzki:
 Wykonanie posadzki cementowej zatartej na ostro (podkład z zagęszczonego piasku na podłożu gruntowym; podkład z betonu; izolacja przeciwwilgociowa
z folii szerokiej PE; izolacja cieplna z płyt styropianowych; posadzka cementowa)
 Wykonanie posadzek z płytek (gres) o wymiarach 30x30 cm wraz z cokolikami.
d) Stolarka drzwiowa:
 Dostawa i montaż drzwi stalowych wewnątrzlokalowych, jednoskrzydłowych z ościeżnicą stalową oklejoną w kolorze skrzydła, wymiar w świetle ościeżnicy 90/200 (5 szt.)
 Dostawa i montaż drzwi stalowych wewnątrzlokalowych, jednoskrzydłowych, łazienkowych z tulejami wentylacyjnymi z ościeżnicą stalową oklejoną w kolorze skrzydła, wymiar w świetle ościeżnicy 90/200 (2 szt.)
 Dostawa i montaż drzwi zewnętrznych jednoskrzydłowych z ościeżnicą metalową, drzwi zewnętrzne RC3 (2 szt.) wg specyfikacji, wymiar w świetle ościeżnicy 100/200);
 Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych z ościeżnicą metalową, drzwi wewnętrzne RC3 (1 szt.) wg specyfikacji, wymiar w świetle ościeżnicy 90/200;
 Dostawa i montaż drzwi rewizyjnych aluminiowych, zewnętrznych (1 szt.) wg specyfikacji, wymiar otworu do zabezpieczenia 1,30x0,80 m);
e) Roboty tynkowe i malarskie:
 Odgrzybianie ścian ceglanych preparatami solnymi;
 Uzupełnienie i naprawa tynków wewnętrznych zwykłych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach;
 Przygotowanie ścian do malowania, wyrównanie ścian z poszpachlowaniem nierówności;
 Ochrona narożników wypukłych narożnikami metalowymi;
 Gruntowanie – wzmocnienie podłoży preparatami;
 Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą lateksową;
f) Montaż krat stalowych:
 Montaż krat okiennych w pomieszczeniach wartowni (11 szt.) w tym jedna krata okienna otwierana (we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu), kraty wykonane wg specyfikacji;
 Montaż kraty okiennej w sanitariacie (1 szt.), kraty wykonane wg specyfikacji;
 Naprawa oraz malowanie ościeży okiennych przed wstawieniem krat stalowych;
 Montaż kratek zabezpieczających otwory wentylacyjne we wszystkich pomieszczeniach, kraty wykonane wg specyfikacji – kraty o wymiarze 35x35 cm;
 Montaż krat zabezpieczających wejścia na poddasze nieużytkowe budynku
(2 szt.), kraty wykonane wg specyfikacji.

II. ROBOTY SANITARNE
a) Instalacja wodno-kanalizacyjna, urządzenia sanitarne
- Demontaż umywalki;
- Demontaż ustępu z miską porcelanową;
- Demontaż baterii umywalkowej;
- Demontaż wewnętrznej instalacji wodnej i kanalizacyjnej;
- Wykonanie rurociągów z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewanych;(instalacja ciepłej i zimnej wody), wykonanie podejść dopływowych do baterii;
- Montaż umywalki porcelanowej, baterii umywalkowej;
- Wykonanie rurociągów kanalizacyjnych (PCV) o połączeniach wciskowych oraz podejść odpływowych do urządzeń sanitarnych, wykonanie odpowietrzenia instalacji kanalizacyjnej;
- Montaż miski ustępowej typu compact;
- Montaż odpływu liniowego w kabinie prysznicowej;
- Montaż baterii natryskowej z natryskiem przesuwnym;
- Montaż zawory czerpalnego o śr. nominalnej 20 mm;
- Montaż wpustu ciekowego w tworzywa sztucznego.
- Wymiana przyłącza kanalizacyjnego do budynku;
- Montaż studzienki kanalizacyjnej z PCV o śr. 600 mm (kineta dopływ prawy i lewy).
b) wentylacja grawitacyjna
 Wykonanie przewodów wentylacji grawitacyjnej z rur z elastycznego PCV łączonych na wcisk;
 Wykonanie izolacji przewodów wentylacyjnych (izolacja styropianowa);
 Montaż kratek wentylacyjnych na końcach przewodów (3 szt);
 Montaż wentylatorów osiowych o średnicy dopasowanej do przewodu wentylacyjnego w sanitariacie (2 szt.);
 Montaż kominków wentylacyjnych na dachu (2 szt.).
III. ROBOTY ELEKTRYCZNE
a) Wymiana przyłącza
 Wykonanie wykopu o głębokości 80 cm w gruncie kat. III;
 Ułożenie kabla na słupie osłonie rurowej dostosowanej do średnicy kabla;
 Wykonanie warstwy zagęszczonego piasku pod ułożenie kabla;
 Ręczne układanie kabli w rowach kablowych, przykrycie kabla folią sygnalizacyjną koloru niebieskiego; równoległe ułożenie bednarki;
 Zasypywanie rowów: przykrycie 10 cm warstwą piasku, zasypanie wykopu gruntem rodzimym;
 Zamontowanie szafki zasilającej (złącze kablowe) z wykorzystaniem obudów poliestrowych; montaż głównego wyłącznika prądu.
 Demontaż istniejącego przyłącza napowietrznego.
b) Demontaż starego osprzętu elektrycznego
 Demontaż starych opraw oświetleniowych, halogenowych;
 Demontaż łączników instalacyjnych natynkowych o natężeniu prądu do 10 A - 1 wylot (wyłącznik lub przełącznik 1 biegunowy, 2 biegunowy)
 Demontaż gniazd 230V;
 Montaż nowej rozdzielni typu R-Box (w miejsce obok nowego złącza kablowego)
c) Wymiana instalacji elektrycznej
 Montaż kompletnej tablicy bezpiecznikowej w wiatrołapie, wykonanie zasilania ze złącza kablowego do tablicy głównej;
 Montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu;
 Mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w ścianach z cegły pełnej, wykonanie przejść przez ściany (zaprawianie bruzd);
 Montaż puszek instalacyjnych podtynkowych o śr. 60 mm;
 Przewód płaski łączny przekrój żył do 7,5 mm2 układany
w tynku [przewód N2XH-J 3x2,5 mm2] – wykonanie dodatkowych obwodów.
 Przewód płaski łączny przekrój żył do 7,5 mm2 układany
w tynku [przewód N2XH-J 3x1,5 mm2] – wykonanie dodatkowego oświetlenia.
 Przewód okrągły łączny przekrój żył do 7,5 mm2 układany natynkowo [przewód HGDs 5x1,5 mm2];
d) Montaż osprzętu instalacyjnego
 Montaż łączników instalacyjnych podtynkowych pojedynczych oraz podwójnych, w puszce instalacyjnej z podłączeniem;
 Montaż gniazd wtyczkowych podwójnych oraz pojedynczych z podłączeniem [gniazda p/t 2x2P+Z 10/16A 230V IP20, gniazd p/t 2P+Z 10/16A 230V IP20]; montaż gniazd pojedynczych bryzgoszczelnych 2P+Z 10/16A 230V IP44].
e) Montaż opraw oświetleniowych
 Montaż w suficie podwieszonym opraw oświetleniowych (z podłączeniem) [oprawa do wbudowania w suficie podwieszonym modułowa LED 840 40 W 4000 lm IP20];
 Montaż w sanitariacie, na suficie podwieszonym opraw oświetleniowych natynkowych (z podłączeniem) [oprawa modułowa LED 840 13 W 4000 lm IP44];
 Montaż opraw oświetleniowych LED zewnętrznych [oprawa o stopniu ochrony IP 65, zewnętrzna - jedna oprawa z opisem WARTOWNIA, druga bez opisu]
 Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu oprawy oświetleniowej nad umywalką [oprawa LED o stopniu ochrony IP44, przeznaczona do zamontowania w sanitariacie]
f) Pozostałe roboty instalacyjne
 Montaż oraz zasilenie wentylatorów osiowych o średnicy 150 mm wraz
z oprawami (2 szt. w sanitariacie)
 Sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia;
 Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych - obwód 1-fazowy, pierwszy pomiar i każdy następny pomiar;
 Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej – pierwszy i każdy następny;
 Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika różnicowoprądowego – pierwszy i każdy następny
 Badanie linii kablowej
 Pomiar natężenie oświetlenia na stanowiskach pracy
 Wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej
 Oznakowanie i opisanie rozdzielnic, złącza kablowego, osprzętu elektrycznego.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
W ZAKRESIE CZĘSCI NR 1:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ - w zakresie części nr 1.
2) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ w zakresie części nr 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 240390,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest na robota budowlana w zakresie 2 części:
Część 2 – Remont sanitariatów w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie.
Zakres prac:
I. ROBOTY SANITARNE
a) Wymiana przyłączy
 Wykonanie wykopu pod ułożenie rur wodociągowych i kanalizacyjnych ,
 Wykonanie przyłączy wodociągowego i kanalizacyjnego
b) Wymiana wewnętrznej sieci wodno kanalizacyjnej:
 Wymiana pionów kanalizacyjnych
 Wymiana rurociągów z tworzyw sztucznych
 Wymiana zaworów odcinających
c) Remont sanitariatów:
 Demontaż urządzeń sanitarnych, umywalek, misek ustępowych, pisuarów
 Demontaż starej instalacji sanitarnej
 Wykonanie rurociągów instalacji wodnej z rur PP dn 20/25
 Demontaż starej instalacji centralnego ogrzewania wykonanej z rur stalowych wraz z armaturą zabezpieczającą;
 Wykonanie podejść ciepłej i zimnej wody do armatury sanitarnej
 Wykonanie wewnętrznego rurociągu z rur PCV 110, PCV 50
 Wykonanie podejść kanalizacyjnych pod miskę ustępową WC fi110 umywalki, brodziki, pisuary fi 50
 Montaż wywiewki kanalizacyjnej
 Montaż misek ustępowych typu kompakt
 Montaż pisuarów
 Montaż kabin prysznicowych wraz z brodzikiem z tworzywa sztucznego
 Montaż baterii umywalkowych
 Montaż baterii prysznicowych
 Montaż odpływów liniowych
 Dostawa i montaż kabin WC z drzwiami w technologii lekkich ścianek działowych
II. ROBOTY BUDOWLANE
a) Roboty rozbiórkowe:
 Skucie posadzki z płytek ceramicznych
 Skucie licowania ścian wykonanej z płytek ceramicznych
 Demontaż drzwi wewnętrznych płycinowych z ościeżnicą stalową
 Rozebranie ścianek działowych
 Wywóz gruzu z terenu budowy
b) Roboty ogólnobudowlane:
 Naprawa tynków po skutych płytkach ceramicznych
 Naprawa posadzki po skutych płytkach ceramicznych
 Odgrzybianie powierzchni ścian środkiem grzybobójczym metodą natryskową
 Wykonanie hydroizolacji posadzki oraz stref wilgotnych w natryskach za pomocą folii w płynie- naroża wewnętrzne zabezpieczone poprzez wklejenie taśmy elastomerowej
 Gruntowanie powierzchni ścian pod licowanie ścian płytkami ceramicznymi
 Ułożenie płytek na ścianach do wysokości 2m od poziomu posadzki
 Przygotowanie podłoża pod ułożenie płytek ceramicznych na podłodze poprzez gruntowanie powierzchni
 Wykonanie posadzki z płytek (gres) o wymiarach 30x30 cm lub zbliżonym.
 Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych, metalowe, z okleiną drewnopodobną, wymiary w świetle ościeżnicy wraz z ościeżnicą metalową w okleinie drewnopodobnej
 Wykonanie ścianek działowej o grubości 12 cm z bloczków betonu komórkowego
 Montaż kabin prysznicowych, WC w technologii ścianek działowych lekkich LTT
 Wykonanie sufitów podwieszanych o konstrukcji stalowej z obłożeniem płytami gipsowo-kartonowymi,
 Wykonanie gładzi gipsowych na pozostałej górnej części ścian w pomieszczeniach sanitariatów;
 Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą lateksową;
III. ROBOTY ELEKTRYCZNE
a) Wymiana instalacji elektrycznej
 Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych;
 Montaż przewodów kabelkowych w bruzdach ;
 Mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w ścianach z cegły pełnej, wykonanie przejść przez ściany (zaprawianie bruzd);
 Montaż puszek instalacyjnych podtynkowych o śr. do 80 mm oraz do 60 mm;
 Przewód płaski łączny przekrój żył do 7,5 mm2 układany w tynku [przewód YDYp 3x2,5 mm2];
 Przewód płaski łączny przekrój żył do 7,5 mm2 układany w tynku [przewód YDYp 3x1,5 mm2];
b) Montaż osprzętu instalacyjnego
 Montaż łączników instalacyjnych podtynkowych pojedynczych w puszce instalacyjnej z podłączeniem;
 Montaż gniazd wtyczkowych pojedynczych z podłączeniem [gniazda p/t 2x2P+Z 10/16A 230V IP20, gn. p/t 2P+Z 10/16A 230V IP20]; montaż gniazd pojedynczych bryzgoszczelnych 2P+Z 10/16A 230V IP44]
c) Montaż opraw oświetleniowych
 Montaż w sanitariacie, w suficie podwieszonym opraw oświetleniowych
(z podłączeniem) [oprawa do wbudowania w suficie podwieszonym modułowa LED 840 40 W 4000 lm IP44];
 Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu oprawy oświetleniowej nad umywalką [oprawa LED o stopniu ochrony IP44, przeznaczona do zamontowania w sanitariacie]
d) Pozostałe roboty instalacyjne
 Sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia oraz sprawdzenie skuteczności działania wyłączników różnicowo-prądowych;
IV. REMONT POMIESZCZENIA SALI MODLITWY
a) Roboty budowlane
 Wykonanie wylewki samopoziomującej
 Wykonanie posadzki z wykładzin tworzyw sztucznych PCV
 Wykonanie ścianek działowych z płyt G-K
 Odgrzybianie ścian preparatami grzybobójczymi
 Dwukrotne malowanie powierzchni ścian wewnętrznych
 Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych
 Montaż 2 grzejników płytowych
 Podłączenie grzejników poprzez przedłużenie instalacji CO wykonanej z rur stalowych
b) Roboty elektryczne
 Wymiana opraw oświetleniowych
 Wymiana tablicy bezpiecznikowej
 Wymiana osprzętu modułowego
 Mechaniczne przebijanie otworów w stropach i ścianach
 Montaż rur elektroinstalacyjnych
 Montaż puszek elektrycznych
 Wymiana przewodów elektrycznych
 Wymiana gniazd podtynkowych
 Wymiana włączników
 Montaż korytek kablowych
 Wykonanie pomiarów elektrycznych
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
W ZAKRESIE CZĘSCI NR 2:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 2 do SWZ - w zakresie części nr 2.
2) Przedmiar robót –stanowiący Załącznik nr 2 a do SWZ w zakresie części nr 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 378728,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287820,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376067,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASECO CONSTRUCTION LTD reprezentowany przez ASECO Construction Sp. z o.o. Oddział w Polsce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1030002180

7.3.3) Ulica: Pijarska 8

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466170,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 475368,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 466170,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASECO CONSTRUCTION LTD reprezentowany przez ASECO Construction Sp. z o.o. Oddział w Polsce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1030002180

7.3.3) Ulica: Pijarska 8

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466170,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.