Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00285611/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Robota budowlana w zakresie 2 części: Cz. 1 – Remont budynku nr 17 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie; Cz. 2 – Remont sanitariatów w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-181-536
1.5.8.) Numer faksu: 261-1181-607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Robota budowlana w zakresie 2 części: Cz. 1 – Remont budynku nr 17 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie; Cz. 2 – Remont sanitariatów w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7b543f6-1970-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133564/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 K-1006 Hrubieszów- Budynek nr 3
1.1.11 K-1006 Hrubieszów- budynek nr 17-remont pomieszczeń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285611
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/31/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 619119,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest na robota budowlana w zakresie 2 części: Część 1 - Remont budynku nr 17 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie;
Zakres prac:
I. ROBOTY BUDOWLANE
a) Roboty rozbiórkowe:
Demontaż płycinowych skrzydeł drzwiowych, wykucie drewnianych i stalowych ościeżnic z muru;
Demontaż stolarki drzwiowej zewnętrznej;
Demontaż krat okiennych, stalowych;
Rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych, z płytek ceramicznych;
Skucie starych podkładów betonowych;
Wykucie z muru podokienników lastrykowych w całym budynku;
Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej;
Rozebranie okładzin z płytek ceramicznych w sanitariacie;
Wywóz materiałów porozbiórkowych – drewno, gruz, ceramika, glazura itp.;
Przewiezienie złomu stalowego do magazynu SOI GZ Hrubieszów.
b) Roboty ogólnobudowlane:
Wykucie otworów w ścianach z cegieł ceramicznych na zaprawie cem.-wap dla stolarki drzwiowej (1 szt.)
Zamurowanie otworów po wykutych ościeżnicach (1 sz.);
Dostawienie ścianki działowej z cegły pełnej w sanitariacie, na pełną wysokość pomieszczenia;
Obsadzenie nadproży w ścianach wewnętrznych (1 otwór drzwiowy);
Obsadzenie podokienników z konglomeratów kamiennych (12 szt.);
Wykonanie sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem z kasetonów w pomieszczeniu dowódcy warty;
Wykonanie sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej z zastosowaniem impregnowanych płyt g-k w pomieszczeniu sanitariatu;
Licowanie ścian sanitariatu płytkami glazurowanymi do pełnej wysokości;
Licowanie ściany pomieszczenia socjalnego płytkami glazurowanymi do
wys. 1,40 m;
Montaż kabiny prysznicowej oraz kabiny WC w technologii ścianek działowych lekkich LTT z płyty HPL o gr. 13 mm;
Montaż ścianek działowych lekkich LTT z płyty HPL o gr. 13 mm
w pomieszczeniu dowódcy warty oraz w pomieszczeniu odpoczynku (wydzielenie części pomieszczeń);
Oklejenie folią mleczną okna w sanitariacie (pełna wysokość szyby), oklejenie okien folią mleczną w pozostałych pomieszczeniach zapewniającą brak możliwości wglądu – oklejenie szyb do wys. 2/3 okna.
Wykonanie zabudowy meblowej w pomieszczeniu socjalnym, zabudowa stojąca o wym. podanych w przedmiarze (zabudowa ze zlewozmywakiem), montaż szafki wiszące nad zabudową stojącą.
c) Posadzki:
Wykonanie posadzki cementowej zatartej na ostro (podkład z zagęszczonego piasku na podłożu gruntowym; podkład z betonu; izolacja przeciwwilgociowa
z folii szerokiej PE; izolacja cieplna z płyt styropianowych; posadzka cementowa)
Wykonanie posadzek z płytek (gres) o wymiarach 30x30 cm wraz z cokolikami.
d) Stolarka drzwiowa:
Dostawa i montaż drzwi stalowych wewnątrzlokalowych, jednoskrzydłowych z ościeżnicą stalową oklejoną w kolorze skrzydła, wymiar w świetle ościeżnicy 90/200 (5 szt.)
Dostawa i montaż drzwi stalowych wewnątrzlokalowych, jednoskrzydłowych, łazienkowych z tulejami wentylacyjnymi z ościeżnicą stalową oklejoną w kolorze skrzydła, wymiar w świetle ościeżnicy 90/200 (2 szt.)
Dostawa i montaż drzwi zewnętrznych jednoskrzydłowych z ościeżnicą metalową, drzwi zewnętrzne RC3 (2 szt.) wg specyfikacji, wymiar w świetle ościeżnicy 100/200);
Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych z ościeżnicą metalową, drzwi wewnętrzne RC3 (1 szt.) wg specyfikacji, wymiar w świetle ościeżnicy 90/200;
Dostawa i montaż drzwi rewizyjnych aluminiowych, zewnętrznych (1 szt.) wg specyfikacji, wymiar otworu do zabezpieczenia 1,30x0,80 m);
e) Roboty tynkowe i malarskie:
Odgrzybianie ścian ceglanych preparatami solnymi;
Uzupełnienie i naprawa tynków wewnętrznych zwykłych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach;
Przygotowanie ścian do malowania, wyrównanie ścian z poszpachlowaniem nierówności;
Ochrona narożników wypukłych narożnikami metalowymi;
Gruntowanie – wzmocnienie podłoży preparatami;
Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą lateksową;
f) Montaż krat stalowych:
Montaż krat okiennych w pomieszczeniach wartowni (11 szt.) w tym jedna krata okienna otwierana (we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu), kraty wykonane wg specyfikacji;
Montaż kraty okiennej w sanitariacie (1 szt.), kraty wykonane wg specyfikacji;
Naprawa oraz malowanie ościeży okiennych przed wstawieniem krat stalowych;
Montaż kratek zabezpieczających otwory wentylacyjne we wszystkich pomieszczeniach, kraty wykonane wg specyfikacji – kraty o wymiarze 35x35 cm;
Montaż krat zabezpieczających wejścia na poddasze nieużytkowe budynku
(2 szt.), kraty wykonane wg specyfikacji.
II. ROBOTY SANITARNE
a) Instalacja wodno-kanalizacyjna, urządzenia sanitarne
- Demontaż umywalki;
- Demontaż ustępu z miską porcelanową;
- Demontaż baterii umywalkowej;
- Demontaż wewnętrznej instalacji wodnej i kanalizacyjnej;
- Wykonanie rurociągów z tworzyw sztucznych o połączeniach zgrzewanych;(instalacja ciepłej i zimnej wody), wykonanie podejść dopływowych do baterii;
- Montaż umywalki porcelanowej, baterii umywalkowej;
- Wykonanie rurociągów kanalizacyjnych (PCV) o połączeniach wciskowych oraz podejść odpływowych do urządzeń sanitarnych, wykonanie odpowietrzenia instalacji kanalizacyjnej;
- Montaż miski ustępowej typu compact;
- Montaż odpływu liniowego w kabinie prysznicowej;
- Montaż baterii natryskowej z natryskiem przesuwnym;
- Montaż zawory czerpalnego o śr. nominalnej 20 mm;
- Montaż wpustu ciekowego w tworzywa sztucznego.
- Wymiana przyłącza kanalizacyjnego do budynku;
- Montaż studzienki kanalizacyjnej z PCV o śr. 600 mm (kineta dopływ prawy i lewy).
b) wentylacja grawitacyjna
Wykonanie przewodów wentylacji grawitacyjnej z rur z elastycznego PCV łączonych na wcisk;
Wykonanie izolacji przewodów wentylacyjnych (izolacja styropianowa);
Montaż kratek wentylacyjnych na końcach przewodów (3 szt);
Montaż wentylatorów osiowych o średnicy dopasowanej do przewodu wentylacyjnego w sanitariacie (2 szt.);
Montaż kominków wentylacyjnych na dachu (2 szt.).
III. ROBOTY ELEKTRYCZNE
a) Wymiana przyłącza
Wykonanie wykopu o głębokości 80 cm w gruncie kat. III;
Ułożenie kabla na słupie osłonie rurowej dostosowanej do średnicy kabla;
Wykonanie warstwy zagęszczonego piasku pod ułożenie kabla;
Ręczne układanie kabli w rowach kablowych, przykrycie kabla folią sygnalizacyjną koloru niebieskiego; równoległe ułożenie bednarki;
Zasypywanie rowów: przykrycie 10 cm warstwą piasku, zasypanie wykopu gruntem rodzimym;
Zamontowanie szafki zasilającej (złącze kablowe) z wykorzystaniem obudów poliestrowych; montaż głównego wyłącznika prądu.
Demontaż istniejącego przyłącza napowietrznego.
b) Demontaż starego osprzętu elektrycznego
Demontaż starych opraw oświetleniowych, halogenowych;
Demontaż łączników instalacyjnych natynkowych o natężeniu prądu do 10 A - 1 wylot (wyłącznik lub przełącznik 1 biegunowy, 2 biegunowy)
Demontaż gniazd 230V;
Montaż nowej rozdzielni typu R-Box (w miejsce obok nowego złącza kablowego)
c) Wymiana instalacji elektrycznej
Montaż kompletnej tablicy bezpiecznikowej w wiatrołapie, wykonanie zasilania ze złącza kablowego do tablicy głównej;
Montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu;
Mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w ścianach z cegły pełnej, wykonanie przejść przez ściany (zaprawianie bruzd);
Montaż puszek instalacyjnych podtynkowych o śr. 60 mm;
Przewód płaski łączny przekrój żył do 7,5 mm2 układany
w tynku [przewód N2XH-J 3x2,5 mm2] – wykonanie dodatkowych obwodów.
Przewód płaski łączny przekrój żył do 7,5 mm2 układany
w tynku [przewód N2XH-J 3x1,5 mm2] – wykonanie dodatkowego oświetlenia.
Przewód okrągły łączny przekrój żył do 7,5 mm2 układany natynkowo [przewód HGDs 5x1,5 mm2];
d) Montaż osprzętu instalacyjnego
Montaż łączników instalacyjnych podtynkowych pojedynczych oraz podwójnych, w puszce instalacyjnej z podłączeniem;
Montaż gniazd wtyczkowych podwójnych oraz pojedynczych z podłączeniem [gniazda p/t 2x2P+Z 10/16A 230V IP20, gniazd p/t 2P+Z 10/16A 230V IP20]; montaż gniazd pojedynczych bryzgoszczelnych 2P+Z 10/16A 230V IP44].
e) Montaż opraw oświetleniowych
Montaż w suficie podwieszonym opraw oświetleniowych (z podłączeniem) [oprawa do wbudowania w suficie podwieszonym modułowa LED 840 40 W 4000 lm IP20];
Montaż w sanitariacie, na suficie podwieszonym opraw oświetleniowych natynkowych (z podłączeniem) [oprawa modułowa LED 840 13 W 4000 lm IP44];
Montaż opraw oświetleniowych LED zewnętrznych [oprawa o stopniu ochrony IP 65, zewnętrzna - jedna oprawa z opisem WARTOWNIA, druga bez opisu]
Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu oprawy oświetleniowej nad umywalką [oprawa LED o stopniu ochrony IP44, przeznaczona do zamontowania w sanitariacie]
f) Pozostałe roboty instalacyjne
Montaż oraz zasilenie wentylatorów osiowych o średnicy 150 mm wraz
z oprawami (2 szt. w sanitariacie)
Sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia;
Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych - obwód 1-fazowy, pierwszy pomiar i każdy następny pomiar;
Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar impedancji pętli zwarciowej – pierwszy i każdy następny;
Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika różnicowoprądowego – pierwszy i każdy następny
Badanie linii kablowej
Pomiar natężenie oświetlenia na stanowiskach pracy
Wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznej
Oznakowanie i opisanie rozdzielnic, złącza kablowego, osprzętu elektrycznego.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
W ZAKRESIE CZĘSCI NR 1:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ - w zakresie części nr 1.
2) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ w zakresie części nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 240390,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest na robota budowlana w zakresie 2 części:Część 2 – Remont sanitariatów w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Hrubieszowie.
Zakres prac:
I. ROBOTY SANITARNE
a) Wymiana przyłączy
Wykonanie wykopu pod ułożenie rur wodociągowych i kanalizacyjnych ,
Wykonanie przyłączy wodociągowego i kanalizacyjnego
b) Wymiana wewnętrznej sieci wodno kanalizacyjnej:
Wymiana pionów kanalizacyjnych
Wymiana rurociągów z tworzyw sztucznych
Wymiana zaworów odcinających
c) Remont sanitariatów:
Demontaż urządzeń sanitarnych, umywalek, misek ustępowych, pisuarów
Demontaż starej instalacji sanitarnej
Wykonanie rurociągów instalacji wodnej z rur PP dn 20/25
Demontaż starej instalacji centralnego ogrzewania wykonanej z rur stalowych wraz z armaturą zabezpieczającą;
Wykonanie podejść ciepłej i zimnej wody do armatury sanitarnej
Wykonanie wewnętrznego rurociągu z rur PCV 110, PCV 50
Wykonanie podejść kanalizacyjnych pod miskę ustępową WC fi110 umywalki, brodziki, pisuary fi 50
Montaż wywiewki kanalizacyjnej
Montaż misek ustępowych typu kompakt
Montaż pisuarów
Montaż kabin prysznicowych wraz z brodzikiem z tworzywa sztucznego
Montaż baterii umywalkowych
Montaż baterii prysznicowych
Montaż odpływów liniowych
Dostawa i montaż kabin WC z drzwiami w technologii lekkich ścianek działowych
II. ROBOTY BUDOWLANE
a) Roboty rozbiórkowe:
Skucie posadzki z płytek ceramicznych
Skucie licowania ścian wykonanej z płytek ceramicznych
Demontaż drzwi wewnętrznych płycinowych z ościeżnicą stalową
Rozebranie ścianek działowych
Wywóz gruzu z terenu budowy
b) Roboty ogólnobudowlane:
Naprawa tynków po skutych płytkach ceramicznych
Naprawa posadzki po skutych płytkach ceramicznych
Odgrzybianie powierzchni ścian środkiem grzybobójczym metodą natryskową
Wykonanie hydroizolacji posadzki oraz stref wilgotnych w natryskach za pomocą folii w płynie- naroża wewnętrzne zabezpieczone poprzez wklejenie taśmy elastomerowej
Gruntowanie powierzchni ścian pod licowanie ścian płytkami ceramicznymi
Ułożenie płytek na ścianach do wysokości 2m od poziomu posadzki
Przygotowanie podłoża pod ułożenie płytek ceramicznych na podłodze poprzez gruntowanie powierzchni
Wykonanie posadzki z płytek (gres) o wymiarach 30x30 cm lub zbliżonym.
Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych, metalowe, z okleiną drewnopodobną, wymiary w świetle ościeżnicy wraz z ościeżnicą metalową w okleinie drewnopodobnej
Wykonanie ścianek działowej o grubości 12 cm z bloczków betonu komórkowego
Montaż kabin prysznicowych, WC w technologii ścianek działowych lekkich LTT
Wykonanie sufitów podwieszanych o konstrukcji stalowej z obłożeniem płytami gipsowo-kartonowymi,
Wykonanie gładzi gipsowych na pozostałej górnej części ścian w pomieszczeniach sanitariatów;
Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą lateksową;
III. ROBOTY ELEKTRYCZNE
a) Wymiana instalacji elektrycznej
Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych;
Montaż przewodów kabelkowych w bruzdach ;
Mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w ścianach z cegły pełnej, wykonanie przejść przez ściany (zaprawianie bruzd);
Montaż puszek instalacyjnych podtynkowych o śr. do 80 mm oraz do 60 mm;
Przewód płaski łączny przekrój żył do 7,5 mm2 układany w tynku [przewód YDYp 3x2,5 mm2];
Przewód płaski łączny przekrój żył do 7,5 mm2 układany w tynku [przewód YDYp 3x1,5 mm2];
b) Montaż osprzętu instalacyjnego
Montaż łączników instalacyjnych podtynkowych pojedynczych w puszce instalacyjnej z podłączeniem;
Montaż gniazd wtyczkowych pojedynczych z podłączeniem [gniazda p/t 2x2P+Z 10/16A 230V IP20, gn. p/t 2P+Z 10/16A 230V IP20]; montaż gniazd pojedynczych bryzgoszczelnych 2P+Z 10/16A 230V IP44]
c) Montaż opraw oświetleniowych
Montaż w sanitariacie, w suficie podwieszonym opraw oświetleniowych
(z podłączeniem) [oprawa do wbudowania w suficie podwieszonym modułowa LED 840 40 W 4000 lm IP44];
Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu oprawy oświetleniowej nad umywalką [oprawa LED o stopniu ochrony IP44, przeznaczona do zamontowania w sanitariacie]
d) Pozostałe roboty instalacyjne
Sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia oraz sprawdzenie skuteczności działania wyłączników różnicowo-prądowych;
IV. REMONT POMIESZCZENIA SALI MODLITWY
a) Roboty budowlane
Wykonanie wylewki samopoziomującej
Wykonanie posadzki z wykładzin tworzyw sztucznych PCV
Wykonanie ścianek działowych z płyt G-K
Odgrzybianie ścian preparatami grzybobójczymi
Dwukrotne malowanie powierzchni ścian wewnętrznych
Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych
Montaż 2 grzejników płytowych
Podłączenie grzejników poprzez przedłużenie instalacji CO wykonanej z rur stalowych
b) Roboty elektryczne
Wymiana opraw oświetleniowych
Wymiana tablicy bezpiecznikowej
Wymiana osprzętu modułowego
Mechaniczne przebijanie otworów w stropach i ścianach
Montaż rur elektroinstalacyjnych
Montaż puszek elektrycznych
Wymiana przewodów elektrycznych
Wymiana gniazd podtynkowych
Wymiana włączników
Montaż korytek kablowych
Wykonanie pomiarów elektrycznych
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ:
W ZAKRESIE CZĘSCI NR 2:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca Załącznik nr 2 do SWZ - w zakresie części nr 2.
2) Przedmiar robót –stanowiący Załącznik nr 2 a do SWZ w zakresie części nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 378728,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376067,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASECO CONSTRUCTION LTD reprezentowany przez ASECO Construction Sp. z o.o. Oddział w Polsce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1030002180
7.3.3) Ulica: Pijarska 8
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASECO CONSTRUCTION SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE
jakie przetargi wygrała firma
ASECO CONSTRUCTION SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 475368,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 466170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASECO CONSTRUCTION LTD reprezentowany przez ASECO Construction Sp. z o.o. Oddział w Polsce
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1030002180
7.3.3) Ulica: Pijarska 8
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASECO CONSTRUCTION SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE
jakie przetargi wygrała firma
ASECO CONSTRUCTION SP. Z O.O. ODDZIAŁ W POLSCE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- "Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiektach OSiR Zamość w 2025 r."
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Urzędu Miasta Zamość w 2025 roku
- Dostawa paliwa dla GZOK - 2025 r.
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
- Usługi weterynaryjne dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Wymiana dźwigu osobowego w obiekcie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gdańsku przy ul. Wodnika
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bieżącego utrzymania budynków zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2025 roku
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.