Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00348422/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
- 2023/BZP 00359975/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie kompleksowe Projektu Zmiany Stałej Organizacji Ruchu na drogach gminnych, powiatowych i drodze wojewódzkiej na terenie Cieszanowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Cieszanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-611
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cieszanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cieszanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a8a10cd-3747-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie kompleksowe Projektu Zmiany Stałej Organizacji Ruchu na drogach gminnych, powiatowych i drodze wojewódzkiej na terenie Cieszanowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a8a10cd-3747-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039233/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie kompleksowe Projektu Zmiany Stałej Organizacji Ruchu na drogach gminnych, powiatowych i drodze wojewódzkiej na terenie Cieszanowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348422
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPiMK.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pn. „Opracowanie kompleksowe Projektu Zmiany Stałej Organizacji Ruchu na drogach gminnych, powiatowych
i drodze wojewódzkiej na terenie Cieszanowa.”
Zakresem opracowania są objęte ulice: Rynek, Kościuszki, Cerkiewna, Gajerskiego, Lityńskiego, 6-go Grudnia, Nowa, Skorupki, Dworcowa, Witosa oraz ul. Sobieskiego,
o łącznej długości 4,6 km, w tym:
- droga wojewódzka 1 odcinek - 0,7 km,
- drogi powiatowe 4 odcinki - 0,6 km,
- drogi gminne 17 odcinków - 3,3 km.
Zakres dróg objętych opracowaniem wg załącznika graficznego (Załącznik nr 6 do SWZ) – stała organizacja ruchu na wybranych drogach gminnych i powiatowych na terenie Cieszanowa wraz wprowadzeniem niezbędnych zmian w projekcie stałej organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej nr 863 w obrębie skrzyżowań z drogami ujętymi do opracowania. Celem opracowania jest ujednolicenie standardu oznakowania, usunięcie znaków nieaktualnych zmiana pierwszeństwa ruchu na skrzyżowaniu ulic: Sobieskiego (DW863) Rynek (wschód) oraz zmiana ruchu na ul. Mickiewicza (od ul. Rynek do ul. Witosa wprowadza się ruch dwustronny z nakazem skrętu w lewo w ul. Rynek).
W ramach opracowania należy wykonać:
1. Inwentaryzację stanu istniejącego oznakowania pionowego i poziomego.
2. Propozycję projektanta kompleksowej zmiany stałej organizacji ruchu na drogach gminnych i powiatowych wraz z oznakowaniem drogi wojewódzkiej nr 863 w obrębie skrzyżowań (oznakowanie pierwszeństwa na skrzyżowaniach, wprowadzanie ruchu jednokierunkowego na wybranych ulicach oraz oznakowanie znakami informacyjnymi) w co najmniej 3 wariantach. W wersji papierowej i pdf (w celu wykonania przez Gminę konsultacji społecznych).
3. Zwołanie i przeprowadzenie narady koordynacyjnej w siedzibie Zamawiającego z udziałem przedstawiciela Komendy Powiatowej Policji w Lubaczowie, Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaczowie oraz Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w sprawie przyjęcia jednego z wariantów koncepcji w celu dalszego opracowania.
4. Opracowanie wersji roboczej Projektu Stałej Organizacji Ruchu wg ustaleń z komisji
koordynacyjnej w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego.
5. Opracowanie Projektów Stałej Organizacji Ruchu (odrębnie na drogi wojewódzkiej, dróg powiatowych oraz dróg gminnych) wraz z uzyskaniem wymaganych opinii
i zatwierdzeniem w odpowiednich instytucjach.
Za zakończenie zadania uważa się uzyskanie wymaganych opinii i zatwierdzeń (gotowość do wprowadzenia zmian wg opracowanych Projektów stałej Organizacji Ruchu).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu jeden z wykonawców złożył ofertę w której określił, że jest zwolniony z podatku VAT. Jako podstawę zwolnienia podał art. 113 ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług. Pozostali wykonawcy do oferowanych cen ryczałtowych doliczyli 23% podatek VAT.Aby oferty złożone w postępowaniu mogły być porównywalne, ceny ofertowe muszą być obliczone z zastosowaniem tych samych reguł, w tym z zastosowaniem tych samych stawek VAT, które są istotnym elementem kalkulacji ceny oferty. Nie jest bowiem możliwe dokonanie czynności wyboru oferty najkorzystniejszej w sytuacji, gdy złożone oferty nie dają się obiektywnie porównać. Naruszałoby to zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
Sąd Najwyższy w uchwale sygn. akt III CZP 52/11 stwierdził, że o porównywalności ofert,
w zakresie zaproponowanej ceny, można mówić dopiero wówczas, gdy określone w ofertach ceny, mające być przedmiotem porównywania, zostały obliczone przez wykonawców zabiegających o uzyskanie zamówienia publicznego z zachowaniem tych samych reguł.
Jak wskazał Sąd Okręgowy w Warszawie w wyroku z 25.04.2017 r., XIII Ga 365/17: "tylko oferty zawierające skalkulowane przez wykonawców ceny netto stają się porównywalne, o ile ostateczną wartość (cenę brutto) uzyskano przy zastosowaniu jednolitej, obiektywnie sprawdzalnej, bo wynikającej z obowiązujących przepisów stawce podatku VAT.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
INNE PRZETARGI CIESZANÓW
więcej: przetargi CIESZANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie kanalizacji wsi Zbożenna i ul. Kolejowej w Skrzyńsku
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz ze wstępną koncepcją wielobranżową dla zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa pow. magazynowej (...)". Pełna nazwa zamówienia w sekcji IX Ogłoszenia.
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku Szkoły Filialnej w Osieku na Klub Dziecięcy .
- Nadzór inwestorski nad Przebudową (modernizacją) i rozbudową oczyszczalni ścieków w Skałowie oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Kostrzyn
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Tuwima w Ostrowie Wielkopolskim - dojście do szkoły Edukator
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.