Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00354168/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu infrastruktury sportowej na terenie Gminy Janowiec Wielkopolski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janowiec Wielkopolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 0523023034
1.5.8.) Numer faksu: brak
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um-janowiecwlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/janowiecwlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa stanu infrastruktury sportowej na terenie Gminy Janowiec Wielkopolski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fca2a74b-2318-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377883
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035119/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Poprawa stanu infrastruktury sportowej na terenie Gminy Janowiec Wielkopolski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354168
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I - Modernizacja placu zabaw w Janowcu Wielkopolskim poprzez dostawę i montaż nowych elementów:1) Elementy, które należy dostarczyć i zamontować na placu zabaw w parku Miejskim w Janowcu Wielkopolskim:
a) Piaskownica edukacyjna z domkiem - 1 szt. ;
b)Huśtawka metalowa ważka podwójna- 1 szt.;
c) Karuzela krzyżowa czteroramienna- 1 szt.;
d) Ławka metalowa modułowa kolorowa - 12 szt.;
e) Wóz strażacki - 1 szt.;
f) Samochód-cysterna- 1 szt.;
g) Huśtawka podwójna metalowa z :
- siedziskiem huśtawkowym gumowym płaskim;
- siedziskiem huśtawkowym gumowym koszyk - 1 szt.;
h) Huśtawka sześciokątna - sześcioosobowa z siedziskami - 1 szt.;
i) MŁYŃSKIE KOŁO-„CHOMIK”- 1 szt.;
j) Walec - 1 szt.
2. Przedmiot zamówienia dotyczący Części I - Modernizacja placu zabaw w Janowcu Wielkopolskim poprzez dostawę i montaż nowych elementów opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach:
1) Załącznik nr 1 do SWZ– SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA- Część I - Modernizacja placu zabaw
w Janowcu Wielkopolskim poprzez dostawę i montaż nowych elementów;
2) Załącznik nr 2 do SWZ -Projekt Techniczny- Przebudowa infrastruktury sportowej w Gminie Janowiec Wielkopolski- modernizacja placu zabaw w Janowcu Wielkopolskim poprzez montaż nowych elementów na działce nr 3382/5;
3) Załącznik nr 3 do SWZ- Przedmiar robót -Przebudowa infrastruktury sportowej- modernizacja placu zabaw w Janowcu Wielkopolskim;
Załączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy, podstawowe znaczenie do wyceny i określenia przedmiotu zamówienia ma pozostała dokumentacja projektowa.
3. Wykonawca realizując zamówienie może powierzyć Podwykonawcom część zamówienia, za zgodą Zamawiającego.
3.1 Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
3.2 Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usługi.
3.3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp , w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia
je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3.4 Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia, przy akceptacji Zamawiającego może:
1)wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawił w ofercie, jeżeli jest to uzasadnione względami organizacyjnymi, technicznymi należytego wykonania zamówienia;
2) zrezygnować z podwykonawstwa;
3) zmienić Podwykonawcę.
3.5 Wykonawca zobowiązany jest, w terminie nie później niż 7 dni, przed planowaną zmianą o której mowa w ust. 3.3 i 3.4, powiadomić Zamawiającego.
4. Ogólne wymagania odnośnie elementów przedmiotu zamówienia:
− dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany, kompletny, dopuszczony do stosowania w obiektach użyteczności publicznej
i gotowy do użytku zgodnie z przeznaczeniem bezpośrednio po dostarczeniu do Zamawiającego bez konieczności zakupu dodatkowych elementów.;
− Oferowane produkty w dniu dostawy nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży;
− Przedmiot zamówienia powinien posiadać gwarancje producenta, niezbędne certyfikaty, dopuszczenia itp. oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla takiego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich. Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej;
− Definicje i minimalne parametry wyposażenia są zapisane jako obowiązujące w wykazie dostawy, SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAMÓWIENIA do SWZ -Załącznik nr 1 ( dotyczy Części I- modernizacji placu zabaw w Janowcu Wielkopolskim poprzez montaż nowych elementów).
4.1 Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy przedmiot zamówienia o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie przedmioty zamówienia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w przedmiot przed dopuszczeniem go do użytkowania. Kopie tych dokumentów oferent powinien dostarczyć razem ze sprzętem. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 145000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego boiska do koszykówki przy Szkole Podstawowej w Świątkowie. Zaprojektowano pełnowymiarowe boisko do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej w zakresie:1) rozbiórki istniejącej nawierzchni betonowej wraz z wywozem gruzu;
2) przebudowy sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia napowietrznej- istniejąca lokalizacja sieci jest w kolizji z boiskiem;
3) oczyszczenia terenu z samosiejek oraz krzewów;
4) niwelacji terenu do wartości projektowanej;
5) wykonania nawierzchni poliuretanowej boiska;
6) montażu osprzętu sportowego;
7) wykonania terenu wokół boiska z kostki betonowej;
8) wyrównania terenu zielonego wokół boiska z zasianiem zieleni niskiej;
2.Przedmiot zamówienia dotyczący Część II – Przebudowa boiska do koszykówki poprzez zmianę nawierzchni oraz wyposażenie boiska przy Szkole Podstawowej w Świątkowie opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach:
1) Załącznik nr 4 do SWZ -Projekt Budowlany (Projekt Zagospodarowania Terenu) - Poprawa stanu infrastruktury sportowej na terenie Gminy Janowiec Wielkopolski- przebudowa boiska do koszykówki poprzez zmianę nawierzchni oraz wyposażenie boiska przy Szkole Podstawowej w Świątkowie;
2) Załącznik nr 5 do SWZ- Przedmiar robót - Poprawa stanu infrastruktury sportowej na terenie Gminy Janowiec Wielkopolski- przebudowa boiska do koszykówki poprzez zmianę nawierzchni oraz wyposażenie boiska przy Szkole Podstawowej w Świątkowie;
3) Załącznik nr 6 do SWZ- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- Poprawa stanu infrastruktury sportowej na terenie Gminy Janowiec Wielkopolski- przebudowa boiska do koszykówki poprzez zmianę nawierzchni oraz wyposażenie boiska przy Szkole Podstawowej w Świątkowie;
Załączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy, podstawowe znaczenie do wyceny i określenia przedmiotu zamówienia ma pozostała dokumentacja projektowa.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
1) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (dalej STWiORB), dokumentacji projektowej, a więc w dokumencie opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy
„lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wykonanie robót budowlanych:
a) realizacja robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: dokumentacją projektową STWiOR, SWZ, projektem umowy. W sprawach nieuregulowanych należy stosować się do obowiązujących równoważnych warunków technicznych, norm państwowych, branżowych, przepisów prawa budowlanego. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone, jeżeli odbiór nastąpi bez wad, zostaną zakończone wszystkie prace wchodzące w przedmiot zamówienia;
b) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). Wykonawca przekaże wymienione w zdaniu wcześniejszym dokumenty w dniu zgłoszenia zakończenia robót i okaże na każde żądanie Zamawiającego i Inspektora nadzoru w trakcie trwania robót;
c) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania polskich norm zharmonizowanych, które obowiązują w związku z wykonaniem prac objętych Zamówieniem oraz stosowania ich postanowień na równi z wszystkimi innymi wymaganiami. Zakłada się, iż Wykonawca dogłębnie zaznajomił się z treścią i wymaganiami tych norm;
d) Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki lub wytworzonych odpadów dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów lub odpadów.
4.Szczegółowy opis dotyczący podwykonawstwa zawarty jest w Rozdziale 24 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 380000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2) Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 21 czerwca 2024 r. do godz. 9:00 na niniejsze postępowanie dotyczące Części I- Modernizacja placu zabaw w Janowcu Wielkopolskim poprzez dostawę i montaż nowych elementów zamówienia wpłynęły dwie oferty złożone przez firmy: ARCHIFORMACJASP. Z O.O., ul. R. Dmowskiego 22, 63-000 Środa Wlkp., NIP: 786 172 40 51 na kwotę 189.700,00 zł oraz Grupa EPX Paweł Matera, 39-205 Pustków 288, NIP: 872 217 15 19 na kwotę 170.000,00 zł. W dniu 20 czerwca Zamawiający opublikował informację dotyczącą kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia na Część I - Modernizacja placu zabaw w Janowcu Wielkopolskim poprzez dostawę i montaż nowych elementów tj. 145.000,00 zł. Zaoferowane ceny przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający w obecnej chwili nie przewiduje zwiększenia tej kwoty.
Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp , jeśli nie ma możliwości dołożenia środków,
a wszystkie oferty nie mieszczą się w kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia,
to Zamawiający może unieważnić postępowanie bez dokonania czynności wyboru najkorzystniejszej oferty.
Wobec powyższego zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania.
W przypadku wszczęcia kolejnego postepowania o udzielenie zamówienia Zamawiający niezwłocznie
zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
2) Uzasadnienie faktyczne :
W zakresie Części II - Przebudowa boiska do koszykówki poprzez zmianę nawierzchni oraz wyposażenie boiska przy Szkole Podstawowej w Świątkowie do upływu terminu składania ofert, tj.
do dnia 21.06.2024 r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta . Wobec powyższego, Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie Części nr II , na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.