eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KonopiskaZakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu " Cyfrowa Gmina" w Gminie Konopiska



Ogłoszenie z dnia 2022-10-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu „ Cyfrowa Gmina” w Gminie Konopiska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konopiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa

1.5.2.) Miejscowość: Konopiska

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-274

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343282057

1.5.8.) Numer faksu: 343441935

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@konopiska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopiska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zamowienia.konopiska.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu „ Cyfrowa Gmina” w Gminie Konopiska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a787ca12-2cda-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009078/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Cyfrowa Gmina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332216/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Gk.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 254361,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu „ Cyfrowa Gmina” w Gminie Konopiska obejmującego dostawę sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego, serwerów oraz oprogramowania.

4.2 Zamawiający realizuje zamówienie z podziałem na 4 części:
1. Część 1 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem.
Zamówienie dotyczy 30 komputerów stacjonarnych z monitorem oraz 9 laptopów wraz z systemem operacyjnym oraz pakietem biurowym.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla części 1 odrębnie stanowi załącznik nr 1a- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Kod CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
30213300-8 Komputer biurkowy
30213100-6 Komputer przenośny
48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego
4.3 Zamówienie jest finansowane z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia..

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30213100-6 - Komputery przenośne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 234000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu „ Cyfrowa Gmina” w Gminie Konopiska obejmującego dostawę sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego, serwerów oraz oprogramowania.
4.3 Zamówienie jest finansowane z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia..

1. Część 2 – Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (skaner/drukarka/kopiarka)

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla części 2 odrębnie stanowi załącznik nr 1b- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Kod CPV:
30121430-6 Cyfrowe urządzenie powielające

4.5.3.) Główny kod CPV: 30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające

4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu „ Cyfrowa Gmina” w Gminie Konopiska obejmującego dostawę sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego, serwerów oraz oprogramowania.
1. Część 3 – Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania poprawiający jakość pracy oraz bezpieczeństwo informatyczne w urzędzie

Zamówienie obejmuje zakup i dostawę serwera plików (NAS) do przechowywania kopii zapasowych, zakup oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla części 3 odrębnie stanowi załącznik nr 1c- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Kod CPV
32420000-3 Urządzenia sieciowe
48710000-8 Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48823000-3 Serwery plików
4.3 Zamówienie jest finansowane z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia..

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48823000-3 - Serwery plików

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu „ Cyfrowa Gmina” w Gminie Konopiska obejmującego dostawę sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego, serwerów oraz oprogramowania.
4.2 Zamawiający realizuje zamówienie z podziałem na 4 części:
1. Część 4 – Zakup i dostawa serwera z oprogramowaniem i licencjami oraz UPS-a

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla części 4 odrębnie stanowi załącznik nr 1d- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Kod CPV
48821000-9 Serwery sieciowe
48823000-3 Serwery plików

4.3 Zamówienie jest finansowane z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia..

4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48823000-3 - Serwery plików

4.5.5.) Wartość części: 43864,21 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259357,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259357,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259357,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507

7.3.3) Ulica: Wolność 8 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259357,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18819,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18819,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260204908

7.3.3) Ulica: Krakowiaków 44

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-255

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18819,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i żadnej oferty.
Uzasadnienie
Dnia 14.09.2022r. o godzinie 9:00 upłyną termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu „ Cyfrowa Gmina” w Gminie Konopiska”, które było podzielone na cztery części.
Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta na część 3 – Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania poprawiający jakość pracy oraz bezpieczeństwo informatyczne w urzędzie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.