Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00304478/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
- 2022/BZP 00307677/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/4507100
1.5.8.) Numer faksu: 32/6721971
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zawiercie.powiat.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e118aa7-1a0c-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001136/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304478/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0031/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 58197,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz systemem operacyjnym i pakietem aplikacji biurowych oraz urządzeń stanowiących infrastrukturę informatyczną na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zawierciu.
Opis parametrów technicznych poszczególnych elementów dostawy oraz jej zakres został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ). Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego, tj. 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34.
Zamawiający wymaga, aby urządzenia oraz oprogramowania stanowiące przedmiot zamówienia w pełnym zakresie rzeczowym były:
1) nowe (nie posiadały oznak wcześniejszego użytkowania), nie dopuszcza się urządzeń odnawianych, demonstracyjnych i powystawowych;
2) nigdy wcześniej nie zostały aktywowane (dot. oprogramowań),
3) kompletne,
4) sprawne,
5) wolne od wad fizycznych i prawnych,
6) gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem bez ponoszenia dodatkowych nakładów,
7) pochodziły z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, reprezentowały bieżącą linię produkcyjną, zostały wprowadzone do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wykazując elementy potwierdzające legalność jego pochodzenia (tj. oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz licencyjny itp.),
8) zgodne z przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych; w przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z jakimkolwiek roszczeniem przeciwko Zamawiającemu wynikającym z naruszenia praw autorskich, praw własności przemysłowej lub know-how, Wykonawca poniesie wszystkie koszty i wydatki z tym związane, wliczając w to koszty zapłacone przez Zamawiającego na rzecz osób trzecich, których prawa zostały naruszone.
Dostarczone urządzenia i oprogramowania muszą zostać objęte gwarancją na okres nie krótszy niż:
1) komputer przenośny wraz z systemem operacyjnym i przeznaczeniem do aplikacji biurowych: 24 miesiące,
2) komputer przenośny wraz z systemem operacyjnym i przeznaczeniem do aplikacji geodezyjnych: 24 miesiące,
3) monitor komputerowy: 24 miesiące,
4) akumulator zasilacza awaryjnego UPS RBC2: 12 miesięcy,
5) akumulator zasilacza awaryjnego RBC123: 12 miesięcy,
6) kabel HDMI: 12 miesięcy.
6. W okresie obowiązywania gwarancji na komputery przenośne i monitory Wykonawca zapewni serwis z obowiązkiem reakcji na zgłoszenie awarii, usterki lub błędu do 24 godzin (najpóźniej w następnym dniu roboczym) liczonym od pierwszego zgłoszenia oraz zapewni naprawy w miejscu użytkowania urządzeń lub możliwość naprawy w serwisie producenta urządzeń, jeżeli naprawa u Zamawiającego nie będzie możliwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70996,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70996,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70996,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIXEL Centrum KOmputerowe Tomasz Dziedzic
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661744049
7.3.3) Ulica: Kamieniec 102
7.3.4) Miejscowość: Połaniec
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIXEL Centrum Komputerowe Tomasz Dziedzic
jakie przetargi wygrała firma
PIXEL Centrum Komputerowe Tomasz Dziedzic
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70996,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa cieplarki laboratoryjnej
- "Świadczenie specjalist. usług opiekuńczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepełnospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
- Budowa drogi gminnej - droga nr 2b - odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy.
- Remont sanitariatów - toaleta dla chłopców na parterze w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu
- Wymiana okien w sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym im. H. Malczewskiej w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Postępowanie na dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby wyposażenia stanowisk pracy w US
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie na potrzeby projektu "Morze dostępności - Politechnika bez barier"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.