Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00327027/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup wraz z dostawą i montażem sauny mokrej, sauny suchej oraz sauny infrared na terenie pływalni Neptun przy ul. Dzionkarzy 29 w Gliwicach oraz demontażem i wywozem saun dotychczasowych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c672793-10fb-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup wraz z dostawą i montażem sauny mokrej, sauny suchej oraz sauny infrared na terenie pływalni Neptun przy ul. Dzionkarzy 29 w Gliwicach oraz demontażem i wywozem saun dotychczasowych"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c672793-10fb-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00377992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030678/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zakup wraz z dostawą i montażem sauny mokrej, sauny suchej oraz sauny infrared na terenie pływalni Neptun przy ul. Dzionkarzy 29 w Gliwicach oraz demontażem i wywozem saun dotychczasowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327027
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.24.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem:
- sauny mokrej z wyposażeniem i osprzętem,
- sauny suchej z wyposażeniem i osprzętem,
- sauny infrared z wyposażeniem i osprzętem, na terenie strefy saun pływalni "Neptun" przy ul. Dzionkarzy 29 w Gliwicach oraz demontaż, wywiezienie i utylizacja saun dotychczasowych.
Sauny wraz z osprzętem powinny być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w okresie dwóch lat poprzedzających ich dostawę.
Zainstalowane w kabinie urządzenia elektryczne powinny być podłączone i zabezpieczone zgodnie z wymaganiami podanymi w instrukcji montażu i użytkowania.
2. Szczegółowe wymagania/parametry dotyczące sauny mokrej, sauny suchej, sauny infrared oraz wchodzącego w ich skład wymaganego przez Zamawiającego wyposażenia i osprzętu, zostały opisane w ZAŁĄCZNIKU NR 5 do SWZ.
W zakresie prowadzonych prac należy uwzględnić demontaż i utylizację materiałów pochodzących z obecnych pomieszczeń saunowych . Koszty
zagospodarowania/utylizacji/przetwarzania/transportu zebranych odpadów ponosi Wykonawca. Zakazuje się wyrzucania przedmiotowych odpadów do kontenerów czy pojemników z odpadami komunalnymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43327000-1 - Sprzęt z gotowych elementów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43322000-6 - Urządzenia do demontażu
39715200-9 - Urządzenia grzewcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130662,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207931,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130662,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S&J s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8821946320
7.3.3) Ulica: Cisowa 30
7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130662,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- ZP/G/6/25Dostawa układów specjalistycznych do maszyny prototypowej, zgodnie z dokumentacją udostępnioną przez Zamawiającego.
- Dostawy wodorotlenku sodu w postaci roztworu o stężeniu 50%
- Kompleksowa obsługa konferencji "LI(51) Jubileuszowe Ogólnopolskie Sympozjum Diagnostyka Maszyn" 2025. Znak sprawy: DZPZ.283.3.2025.AL
- Wyroby medyczne (chirurgiczne i zabiegowe)
- Zakup paliw silnikowych
- ZP/G/4/25 Dostawę drutu Ag900 fi 1,97 mm (+0,01) z6 zwinięty w krąg o średnicy ok 700 mm, Krążki: 6 kg
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.