Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00278456/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i zabezpieczenie pawilonu wejściowego Młyna papierniczego w Dusznikach-Zdroju – etap III” realizowanego w ramach zadania „Duszniki-Zdrój, Młyn papierniczy, pawilon wejściowy (XVIII w.)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890519046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kłodzka 42
1.5.2.) Miejscowość: Duszniki-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-340
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzpap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumpapiernictwa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10c17c85-1393-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i zabezpieczenie pawilonu wejściowego Młyna papierniczego w Dusznikach-Zdroju – etap III” realizowanego w ramach zadania „Duszniki-Zdrój, Młyn papierniczy, pawilon wejściowy (XVIII w.)"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10c17c85-1393-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278456
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 672874,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: remont i zabezpieczenie pawilonu wejściowego Młyna papierniczego w Dusznikach-Zdroju – etap III”, realizowanego w ramach zadania „Duszniki-Zdrój, Młyn papierniczy, pawilon wejściowy (XVIII w.): zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytkowego pawilonu wejściowego - etap III dokończenie zadania”. Zadanie finansowane z Programu „Ochrona Zabytków” Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz z budżetu Województwa Dolnośląskiego w formie dotacji w roku 2023 na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, znajdujących się na obszarze województwa dolnośląskiego.
Inwestycja ma na celu poprawę stanu technicznego obiektu, przywrócenie mu dawnej świetności, poprawę jego atrakcyjności i warunków użytkowych oraz zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników.
Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację postępowania, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania, obejmującą w szczególności specyfikację warunków zamówienia, zwaną dalej „SWZ” wraz z załącznikami do niej, tj. dokumentacją projektową w zakresie:
- Remontu pawilonu wejściowego do młyna papierniczego (rok opracowania w 2021) wraz z ANEKS DO DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ETAPU REALIZOWANEGO W ROKU 2023 (rok opracowania 2023);
- Remontu łącznika pomiędzy pawilonem wejściowym a budynkiem głównym Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdrój (rok opracowania w 2022 r.);
oraz dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury stanowiącymi integralną część SWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na platformie e-Zamówienia, będącej stroną internetową zamówienia Zamawiającego.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45442100-8 - Roboty malarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 797777,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 797777,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Huzarewicz Goplan art
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020876780
7.3.3) Ulica: ul. Elektoralna 28 lokal 43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-892
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ROB-GONT Robert Bielak, Czerwienne 148C, 34-407 Ciche - Prace związane pokryciem dachów gontem.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sławomir Huzarewicz Goplan art
jakie przetargi wygrała firma
Sławomir Huzarewicz Goplan art
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 797777,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.