Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00322260/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
- 2022/BZP 00329239/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-01
- 2022/BZP 00333651/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie i modernizacja obiektów rekreacyjnych. Wymiana wyeksploatowanych urządzeń siłowni zewnętrznych przy ul. Kanonierów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie i modernizacja obiektów rekreacyjnych. Wymiana wyeksploatowanych urządzeń siłowni zewnętrznych przy ul. Kanonierów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-763a83e7-2524-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027756/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zielony plac zabaw - rozbudowa placy zabaw przy ul. Kanonierów - B.O.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322260/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.103.2022.RM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42068,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Demontaż istniejących 4 podwójnych zestawów siłowni zewnętrznych;
2) Montaż jednego ze zdemontowanych urządzeń siłowni zewnętrznych;
3) Powiększenie zabruku przy istniejącej strefie urządzeń siłowni zewnętrznych;
4) dostawa i montaż 5 podwójnych nowych urządzeń siłowni zewnętrznych;
2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
1) Zamontowane urządzenia siłowni zewnętrznych muszą być nowe i spełniać obowiązujące normy PN-EN, o których mowa w punkcie 5);
2) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kompleksowej dokumentacji dla potrzeb dokonania zgłoszenia budowlanego w terminie 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy (wraz z zaprojektowaniem i naniesieniem na mapie nowych urządzeń siłowni zewnętrznych). Wykonawca zobowiązany jest do zakupienia właściwej mapy dla celów geodezyjnych, na której będzie wykonana ta dokumentacja. Rozmieszczenie urządzeń siłowni zewnętrznych musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego i Przewodniczącego Rady Osiedla Zachód (lub osoby upoważnionej do reprezentowania Rady Osiedla). Ponadto Wykonawca dostarczy i zamontuje nowe urządzenia siłowni zewnętrznych zgodnie z opracowanym projektem. Przy montażu muszą zostać zachowane odpowiednie strefy bezpieczeństwa. Zgłoszenia o którym mowa w niniejszym dokona Zamawiający.;
3) Wykonawca nie może przystąpić do realizacji prac na placu zabaw przed zakończeniem właściwego postępowania przed organem administracji architektoniczno-budowlanej;
4) Wykonawca po wykonaniu montażu zobowiązany będzie do uporządkowania i wyrównania terenu, wykopany ewentualny gruz bądź inne odpady zagospodaruje na własny koszt zgodnie z ustawą o odpadach. Na całym terenie objętym zakresem prac, w miejscach gdzie się pojawiły ubytki, wykonawca dokona siewu trawy, na którą udzieli jednorocznej gwarancji liczonej od daty odbioru końcowego całego zadania;
5) warunkiem przystąpienia do odbioru końcowego jest do dostarczenie i przekazanie przez Wykonawcę Zamawiającemu certyfikatu wykonania urządzeń siłowni zewnętrznych zgodnie z obowiązującą normą PN – EN 16630:2015 lub równoważnymi;
6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne zniszczenia w drzewostanie powstałe podczas prowadzonych prac – zobowiązany wówczas będzie do wykonania nowych nasadzeń adekwatnych do powstałych strat na własny koszt, pod kierunkiem Inspektora do spraw zieleni i ochrony przyrody bądź Inspektora do spraw kształtowania terenów zieleni miejskiej;
7) Wykonawca zobowiązany będzie do napraw ewentualnych zniszczeń powstałych w czasie prowadzonych prac np. zniszczeń nawierzchni chodnika;
8) koszty transportu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac i z powrotem ponosi Wykonawca;
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53874,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53874,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53874,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIT PARK Sp. z o.o. Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361006388
7.3.3) Ulica: Turkusowa 60
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIT PARK SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FIT PARK SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53874,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1.2.7 Doposażenie i modernizacja obiektów rekreacyjnych.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Marii na os. Cisowa w Kędzierzynie-Koźlu (odcinek od studni D24 do studni D31)
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa wraz z audytem energetycznym dla termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Kędzierzynie-Koźlu- II postępowanie.
- Remont ul. Poniatowskiego wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego w ramach zadania pn.: "Remont Rynku w Koźlu z ulicami przyległymi"
- Przebudowa drogi gminnej ul. J. Przybory w ramach zadania pn. PT i budowa drogi J. Przybory, os. Lenartowice w Kędzierzynie-Koźlu.
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych i elektrycznych dla Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu w roku 2025
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Budowa górki saneczkowej z elementami małej architektury w Komornikach przy ul. Pasieki
- Budowa placu zabaw wraz ze strefą fitness na Osiedlu Tuszyny w Koronowie
- "Budowa placu zabaw w ramach zadania "Przebudowa części Publicznej Szkoły Podstawowej z adaptacją pomieszczeń na żłobek, ul. Jagiellońska 1, 36-110 Majdan Królewski wraz z budową placu zabaw"
- Budowa placu zabaw w miejscowości Sitowiec
- Zagospodarowanie rekreacyjne Miejskiej Góry w Starym Sączu
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.