eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościanUsuwanie folii rolniczych i innych odpadów z działalności rolniczej na terenie Gminy Kościan



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów z działalności rolniczej na terenie Gminy Kościan

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kościan

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050586

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młyńska 15

1.5.2.) Miejscowość: Kościan

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminakoscian.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminakoscian

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów z działalności rolniczej na terenie Gminy Kościan

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39997b52-bfe1-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025230/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów z działalności rolniczej na terenie Gminy Kościan

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352910

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.07.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Kościan
1.1. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi: ok. 433,71 Mg.
1.2. Informacje szczegółowe :
a) zadanie realizowane jest w ramach przedsięwzięcia pn.: usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag współfinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
b) zadeklarowane przez rolników ilości odpadów:
1) Folia rolnicza – 305,8 Mg,
2) Siatka do owijania balotów – 71,18 Mg,
3) Sznurek do owijania balotów – 3,09 Mg,
4) Opakowania po nawozach – 21,94 Mg,
5) Opakowania typu Big Bag – 31,7 Mg.
1.3. Rolnicy zobowiązani będą dostarczyć odpady we własnym zakresie do punktów zbiórki w Bonikowie, Widziszewie i Racocie. Lista inwentaryzacyjna rolników zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy.
1.4. Zakres rzeczowy obejmuje:
a) ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń;
b) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów;
c) transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów,
d) rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia.
1.5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) spisać z każdą osobą dostarczającą odpady pokwitowanie odbioru lub protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Dokument ten w szczególności powinien zawierać następujące dane:
a) imię i nazwisko, osoby która dostarcza odpady;
b) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag;
c) datę odbioru;
d) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na: folie rolnicze białe; folie rolnicze czarne; siatki do owijania balotów, sznurki do owijania balotów; opakowania po nawozach; opakowania typu Big-Bag;
e) podpis osoby dostarczającej odpady,
f) podpis Wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez Wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,
g) pieczęć firmową Wykonawcy;
2) prowadzić ilościową i jakościową ewidencję odpadów określoną art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.). Całościową ewidencję w BDO (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami), w tym rozliczenia, prowadzi Wykonawca bez udziału Zamawiającego;
3) do wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa,
4) do przekazania Zamawiającemu wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem,
5) do przekazania Zamawiającemu w terminie do dnia 30.04.2024 r. stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
- wygenerowane z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem) wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu gminy przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów),
- wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem,
- dokumenty potwierdzające odzysk lub unieszkodliwienie odpadów t.j. KPO i DPR, bądź KPO i oświadczenie własne Wykonawcy;
6) do przedłożenia Zamawiającemu, po wykonaniu zadania:
a) sprawozdania zawierającego adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady oraz wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na: folie rolnicze białe; folie rolnicze czarne; do owijania balotów, sznurki do owijania balotów; opakowania po nawozach; opakowania typu Big-Bag;
b) oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, w szczególności ustawy o odpadach;
7) Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady;
8) wszelkie działania lub czynności nieopisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia;
9) rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi odpadów po cenie dla poszczególnej frakcji zawartej w ofercie. Łączna ilość odpadów z działalności rolniczej została ustalona na podstawie informacji (inwentaryzacji) od posiadaczy odpadów (rolników) i może ulec zmniejszeniu. Wskazana łączna ilość szacowanych odpadów jest ilością maksymalną. Wynagrodzenie za zadanie uzależnione będzie od ilości odebranych odpadów z działalności rolniczej.
10) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania co najmniej 15 zdjęć z procesu zbierania odpadów, czytelnych, dobrej jakości, kolorowych, ilustrujących przebieg realizacji zadania;
11) podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru wykonanego zadania podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę.
1.6. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 4 do SWZ.
Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224366,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224366,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224366,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dawid Jopek "JOPEK RECYKLING"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6080017140

7.3.3) Ulica: Przemysłowa

7.3.4) Miejscowość: Fabianów

7.3.5) Kod pocztowy: 63-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224366,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.