eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Administracja i utrzymanie cmentarzy



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Administracja i utrzymanie cmentarzy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a182338-1f38-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Administracja i utrzymanie cmentarzy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a182338-1f38-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378107

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009436/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Administracja i utrzymanie cmentarzy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354238

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 968012,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na administracji i utrzymaniu trzech cmentarzy komunalnych zlokalizowanych przy ulicach: Walentego Rakoniewskiego, 1 Maja-Plebiscytowej i Słonecznej w Knurowie. 2. Zakres rzeczowy: 1) Administrowanie cmentarzami komunalnymi, w szczególności: a) prowadzenie prawidłowej i racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi zgodnie z planem zagospodarowania cmentarzy, b) zabezpieczenie obsługi ludności w celu załatwienia spraw związanych z pochówkiem oraz przebywającej na terenie cmentarzy a także otwieranie i zamykanie bram w godzinach wskazanych w Regulaminie korzystania z cmentarzy komunalnych w Knurowie, c) pobieranie opłat za korzystanie z cmentarzy i urządzeń cmentarnych według cen ustalonych przez Zamawiającego na podstawie Uchwały Rady Miasta Knurów w sprawie ustalenia wysokości opłat za korzystanie z miejsc, obiektów i urządzeń na cmentarzach komunalnych w Knurowie oraz ich ewidencjonowanie zgodnie z zapisami § 2 ust. 23-33 umowy, d) ustalanie terminów i warunków pogrzebów, e) ustalanie miejsca do pochówku na cmentarzu komunalnym przy ul. Słonecznej na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, f) umożliwienie bliskim osób pochowanych urządzenia grobu zgodnie z ich życzeniem przez wybranego usługodawcę z zachowaniem zasad zagospodarowania cmentarza, Regulaminu korzystania z cmentarzy komunalnych w Knurowie, o którym mowa w § 2 ust. 18 pkt 18.3 umowy oraz obowiązujących przepisów, g) całodobowe przyjmowanie zwłok do chłodni na cmentarzu przy ul. Rakoniewskiego, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym do dwóch godzin od powzięcia informacji o takiej konieczności, h) całodobowy dyżur obsługi chłodni pełniony pod wskazanym numerem telefonu, i) rejestracja przyjmowanych do chłodni zwłok zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4.7 do umowy, j) prowadzenie dokumentacji cmentarnej, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów oraz bezpieczne jej przechowywanie. Niezbędne do prowadzenia w/w dokumentacji księgi zostaną przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy, k) w przypadku wystąpienia braku możliwości dokonywania w księgach kolejnych wpisów, nowe księgi zostaną zakupione przez Wykonawcę na jego koszt. Księgi zakupione przez Wykonawcę muszą odpowiadać wymaganiom formalnym określonym w Rozporządzeniu, o którym mowa powyżej w lit. j). Po zakończeniu realizacji umowy, dokumentacja przekazana zostanie Zamawiającemu nieodpłatnie, l) prowadzenie dokumentacji pomocniczej niezbędnej przy administrowaniu i utrzymaniu cmentarza: • rejestru kart zgonów, • ksiąg obiektów budowlanych, wskazanych w § 2 ust. 35 umowy , w tym wykonywanie niezbędnych przeglądów i pomiarów określonych przepisami prawa, • aktualizacji planu zagospodarowania i wykorzystania miejsc na cmentarzu, • po zakończeniu realizacji umowy ww. dokumentacja przekazana zostanie Zamawiającemu nieodpłatnie, m) uzupełnianie na bieżąco danych w programie komputerowym IAC (Interaktywny Administrator Cmentarzy) wraz z wyszukiwarką GROBONET: internetowym systemie bazy danych osób pochowanych oraz na elektronicznej mapie cmentarza. Wykonawca otrzyma dostęp do w/w programu i uprawniony będzie do korzystania z niego oraz zawartej w nim bazy danych wyłącznie dla celów realizacji umowy. Po dniu zakończenia umowy, dostęp do programu zostanie zablokowany. Wykonawca oświadcza, że wpisów do IAC dokonywać będzie osoba wskazana w poz. 1 Zał 4.1 umowy (wykaz pracowników). Zasady zmiany tej osoby (w tym czasowe) określa § 4 ust. 9 umowy. n) przedstawianie pisemnego sprawozdania o stopniu wykorzystania miejsc grzebalnych każdorazowo na żądanie Zamawiającego, o) przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń, interwencji i wniosków, udzielanie niezwłocznie odpowiedzi, w uzgodnieniu z Zamawiającym o sposobie załatwienia sprawy. 2) Utrzymanie trzech cmentarzy komunalnych, w szczególności: a) systematyczne (minimum siedem razy w sezonie) koszenie i wygrabianie trawników oraz terenów przeznaczonych pod miejsca grzebalne, oraz wykaszanie pasa zieleni izolacyjnej o szer. do 3 m bezpośrednio przylegającego do terenu cmentarza, parkingu i zatoczki autobusowej (cmentarz przy ul. W. Rakoniewskiego) b) wykaszanie mogił zaniedbanych (ilość: ok. 30), w zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie ilości, w równych odstępach czasowych w danym sezonie wegetacyjnym. Na potrzeby umowy sezon wegetacyjny ustala się na okres od 15 kwietnia do 15 października. c) pielęgnacja zieleni znajdującej się na cmentarzach, w tym: bieżące uzupełnianie ubytków, przycinanie oraz zabezpieczanie na okres zimowy a w okresie letnim systematyczne podlewanie, d) odchwaszczanie na bieżąco alejek i terenów wokół drzew i nasadzeń w przypadku zarastania trawą lub chwastami w ciągu całego okresu wegetacyjnego, e) wykonywanie prac korekcyjno - pielęgnacyjnych drzew, krzewów i bylin, w tym usuwanie odrostów zgodnie ze sztuką ogrodniczą, f) wycinka drzew i krzewów zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz nasadzenia zieleni zastępczej zgodnie z decyzją uzyskaną przez Zamawiającego, g) bieżące utrzymywanie czystości alejek cmentarnych, uzupełnianie ubytków w nawierzchniach alejek, h) bieżące utrzymywanie w czystości terenu bezpośrednio przyległego do cmentarzy, i) systematyczne usuwanie opadłych liści, j) odśnieżanie i posypywanie piaskiem alejek cmentarnych i chodników przyległych do cmentarza, parkingów oraz zatoczki autobusowej (cmentarza przy ul. W. Rakoniewskiego (posypywanie należy wykonać w miarę potrzeb do godz. 9:00, odśnieżanie w przypadku ciągłych opadów na bieżąco), k) bieżąca naprawa sieci wodociągowej, czyszczenie basenów na wodę oraz zabezpieczenie ujęć wody przed zamarzaniem na okres zimowy, l) bieżąca konserwacja i dokonywanie napraw uszkodzeń (w tym z powodu wandalizmu) w celu utrzymania cmentarzy, obiektów i urządzeń cmentarnych w stanie nie pogorszonym z wykonywanie drobnych napraw infrastruktury technicznej cmentarza, zapewniających utrzymywanie obiektów w niepogorszonym stanie technicznym oraz estetycznym (uzupełnianie ubytków w tynku, czyszczenie rynien, malowanie pomieszczeń gospodarczych i administracyjnych itp. oraz malowanie bram, furtek i ławek, konserwacja sieci drenarskiej w miarę potrzeb), m) w przypadku wystąpienia awarii bądź uszkodzenia obiektu lub urządzeń na terenie cmentarzy które mogą stanowić niebezpieczeństwo dla osób odwiedzających, zabezpieczenie miejsca awarii przez Wykonawcę winno nastąpić nie później niż w ciągu 1 godziny od powzięcia przez Wykonawcę informacji o jej wystąpieniu oraz utrzymaniu zabezpieczenia do czasu usunięcia awarii, n) egzekwowanie od osób opiekujących się mogiłami zachowania porządku na cmentarzu, nadzór nad zachowaniem się osób odwiedzających oraz wjeżdżających na teren cmentarza pojazdów w celu nie dopuszczenia do dewastacji grobów, alejek lub urządzeń cmentarnych, o) kopanie grobów i grzebanie zwłok, z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, przy uwzględnieniu zapisów § 2 ust. 21 umowy, p) nadzór nad kopaniem grobów i grzebaniem zwłok, w przypadku wykonywania tych czynności przez inną firmę, q) egzekwowanie od wykonawców usług pogrzebowych utrzymania porządku oraz usuwania nadmiaru ziemi, r) pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarza i jego obiektach przez podmioty gospodarcze świadczące usługi pogrzebowe, s) utrzymywanie tablic ogłoszeniowych, regulaminowych przy wejściach na cmentarze w stanie zdatnym do użytku, t) utrzymywanie w czystości toalet w obiektach na cmentarzach, wyposażenie w niezbędne środki higieniczne, u) utrzymywanie w czystości stojaków na znicze wraz z ich konserwacją i drobnymi naprawami, v) zawarcie umów na dostawę mediów, niezbędnych do funkcjonowania cmentarzy oraz wywóz odpadów i nieczystości ciekłych i ponoszenie kosztów z tym związanych, w) wyposażenie cmentarzy w niezbędną liczbę kontenerów na odpady oraz zlecanie bieżącego ich opróżniania, a także utrzymywanie w czystości miejsc gromadzenia odpadów przy czym wykonawca bierze odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami powstającymi w wyniku świadczonej usługi zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, x) wykonywanie przeglądów technicznych obiektów budowlanych i instalacji zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem zapisów w § 2 ust. 35 wzoru umowy, y) zapewnienie właściwej obsługi cmentarzy w dniach od 27.10 do 05.11. każdego roku do wykonania prac porządkowo-konserwatorskich, utrzymania dyżuru w godzinach wieczornych oraz zapewnienia dodatkowego sprzętu umożliwiającego utrzymanie czystości i porządku na zarządzanym terenie, z) inne niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania cmentarza prace zlecone przez Zamawiającego. 3. Szczegółowe obowiązki w zakresie utrzymania poszczególnych cmentarzy zawierają zapisy wzoru umowy : § 1 ust. 2 pkt. 2.3. - 2.5 wzoru umowy 4. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98371110-8 - Usługi cmentarne

70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1255800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1255800,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.