eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki"Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki w roku szkolnym 2023/2024".



Ogłoszenie z dnia 2023-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki w roku szkolnym 2023/2024”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227555534

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/805174

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki w roku szkolnym 2023/2024”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b793728-3829-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038922/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351447

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.60.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 674375,02 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 624421,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki do Specjalnego Ośrodku Szkolno-Wychowawczego w Nowym Mieście na Pilicą, w roku szkolnym 2023/2024

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 33530,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki do specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żyrardowie i Szkoły Podstawowej w Skierniewicach w roku szkolnym 2023/2024zczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 132657,32 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów niepełnosprawnych dowóz uczniów niepełnosprawnych
zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki do Liceum Ogólnokształcącego Fundacji ADYS w Lubiczowie Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Laskach Niepublicznej Szkoły Podstawowej Fundacji SCOLAR w Warszawie w roku szkolnym 2023/2024
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu jednym środkiem transportu na trasie miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania dla
3 niepełnosprawnych uczniów, zamieszkałych na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki, którzy obowiązek szkolny będą realizować w:
- Liceum Ogólnokształcącego Fundacji ADYS w Lubiczowie przy ul. Warszawskiej 65b
- Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Laskach przy ul. Brzozowej 75,
- Niepublicznej Szkoły Podstawowej Fundacji SCOLAR w Warszawie przy ul. Kleczewskiej 50

2. Uczniowie będą wożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają, w terminie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 4 września 2023 do 21 czerwca 2024 r., najkrótszą trasą miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 105582,53 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Lesznie w roku szkolnym 2023/2024

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu jednym środkiem transportu na trasie miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania dla
3 niepełnosprawnych uczniów, zamieszkałych na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki, którzy obowiązek szkolny będą realizować w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lesznie przy ul. Sochaczewskiej 4.
2. Uczniowie będą wożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają, w terminie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 4 września 2023 do 21 czerwca 2024 r., najkrótszą trasą miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 102625,57 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki do Zespołu Szkół Specjalnych im. H. Szczerkowskiego w Grodzisku Maz.
Szkoły Podstawowej nr 5 w Grodzisku Maz. Szkoły Podstawowej nr 6 w Grodzisku Maz. w roku szkolnym 2023/2024
1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu jednym środkiem transportu na trasie miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania dla
5 niepełnosprawnych uczniów, zamieszkałych na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki, którzy obowiązek szkolny będą realizować w :
- Zespole Szkół Specjalnych im. H. Szczerkowskiego w Grodzisku Maz.
przy ul. Kilińskiego 21
- Szkoły Podstawowej nr 5 im. L. Teligi w Grodzisku Maz.
przy ul. Lecha Zondka 6
-Szkoły Podstawowej nr 6 im Szarych Szeregów w Grodzisku Maz.
przy ul. Sportowej 31

2 Uczniowie będą wożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają, w terminie w terminie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 4 września 2023 do 21 czerwca 2024 r., najkrótszą trasą miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1e do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 86563,21 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki do Liceum Ogólnokształcącego w Milanówku, Przedszkola na Wiejskiej w Milanówku, Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy „Nie z tej bajki” w Warszawie w roku szkolnym 2023/2024

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu jednym środkiem transportu na trasie miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania dla
4 niepełnosprawnych uczniów (jedno z dzieci porusza się na wózku inwalidzkim), zamieszkałych na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki, którzy obowiązek szkolny będą realizować w :
- Liceum Ogólnokształcącego w Milanówku przy ul. Piasta 14
- Przedszkola na Wiejskiej w Milanówku przy ul. Wiejskiej 4
- Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy „Nie z tej bajki” w Warszawie przy ul. Grójeckiej 97/700

2. Uczniowie będą wożeni najkrótszą trasą miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają, w terminie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż:
a. - 3 uczniów od do której uczęszczają, w terminie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż
od4 września 2023 do 21 czerwca 2024 r.,
- b. 1 uczeń w terminie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż: od 4 września 2023 do 30 sierpnia 2024 r. - do Przedszkola na Wiejskiej w Milanówku przy ul. Wiejskiej 4.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1f do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 155183,69 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki do Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy „Przylądek”
w roku szkolnym 2023/2024
1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie przewozu jednym środkiem transportu na trasie miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania dla
2 niepełnosprawnych uczniów, zamieszkałych na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki, którzy obowiązek szkolny będą realizować w :
- Niepublicznej Szkole Specjalnej Przysposabiającej do Pracy „Przylądek”
przy ul. Radości 2 w Parzniewie

2. Uczniowie będą wożeni zgodnie z kalendarzem roku szkolnego placówki, do której uczęszczają, w terminie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 4 września 2023 do 21 czerwca 2024 r., najkrótszą trasą miejsce zamieszkania – placówka oświatowa – miejsce zamieszkania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1g do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 55643,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30245,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64898,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30245,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMAG Tomasz Rachlewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5340209807

7.3.3) Ulica: Zacisze 20

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-802

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30245,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-21

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112795,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200704 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112795,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMAG Tomasz Rachlewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5340209807

7.3.3) Ulica: Zacisze 20

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-802

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112795,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-21

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105582,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105582,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105582,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMAG Tomasz Rachlewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5340209807

7.3.3) Ulica: Zacisze 20

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-802

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105582,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-21

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94654,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164584,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94654,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomag Tomasz Raclewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5340209807

7.3.3) Ulica: Zacisze 20

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-802

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94654,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-21

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78343,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143428,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78343,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Taxi Kamil Czupryński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291802993

7.3.3) Ulica: Główna 55b

7.3.4) Miejscowość: Kozery

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78343,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-21

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym be negocjacji pn: Część nr 6: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki do Liceum Ogólnokształcącego w Milanówku, Przedszkola na Wiejskiej w Milanówku, Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy „Nie z tej bajki” w Warszawie w roku szkolnym 2023/2024, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty tj. 171 419,33 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 155 183,69 zł brutto a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114097,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171419,33

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70308 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70308 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70308 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomag Tomasz Rachlewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5340209807

7.3.3) Ulica: Zacisze 20

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-802

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70308 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.