eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinZagospodarowanie ogrodu przy Domu Dziecka oraz ogrodu przy budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rypinie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie ogrodu przy Domu Dziecka oraz ogrodu przy budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rypinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Rypiński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 38

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48542802432

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatrypinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatrypinski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/920216

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie ogrodu przy Domu Dziecka oraz ogrodu przy budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rypinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acefbf87-05fe-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041776/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie ogrodu przy Domu Dziecka oraz ogrodu przy budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rypinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307845

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 762417,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pod nazwą: Zagospodarowanie ogrodu przy Domu Dziecka oraz ogrodu przy budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rypinie.
4.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) uzyskanie wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa dokumentów, uzgodnień, pozwoleń i decyzji (w tym mapy do celów projektowych), pomiarów i badań koniecznych do prawidłowej realizacji prac projektowych, wraz z uiszczeniem opłat z tym związanych,
2) przedstawienie koncepcji graficznych zagospodarowania terenu odrębnie dla: Zagospodarowania ogrodu przy Domu Dziecka oraz Zagospodarowania ogrodu przy budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rypinie;
3) wykonanie niżej wymienionych opracowań odrębnie dla: Zagospodarowania ogrodu przy Domu Dziecka oraz Zagospodarowania ogrodu przy budynku Liceum Ogólnokształcącego w Rypinie:
a) projekty zagospodarowania terenu, projekt wykonawczy we wszystkich branżach obejmujący swym zakresem wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla zakresu dokumentacji projektowej w każdej branży;
c) przedmiary robót dla każdej branży;
d) kosztorysy inwestorskie z podziałem kosztów na działki nr ewid. 1302/8, 1302/11, 1302/15 w Rypinie ul. Mławska oraz na działkę nr ewid. 291 w Rypinie ul. Kościuszki;
e) sporządzenie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowo-terminowego;
4) dokonanie skutecznego zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonywania innych robót budowlanych w imieniu Zamawiającego, o którym mowa w art. 29 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane;
5) wykonanie robót budowlanych i nasadzeń roślin na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej;
6) sprawowanie nadzoru autorskiego;
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu;
4.1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ i załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223220-4 - Roboty zadaszeniowe

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 977850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 977850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 977850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bartosz Pawłowski, wykonujący działalność gospodarczą pod firmą PAWŁOWSKI BARTOSZ – Bar - TECH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8921451061

7.3.4) Miejscowość: Rusinowo 49

7.3.5) Kod pocztowy: 87-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 977850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.