Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00302048/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Sukcesywny remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Nowosolna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY NOWOSOLNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470167121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Nowosolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-703
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkgn@zgkgn.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowosolna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminanowosolna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywny remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Nowosolna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdf2d04d-2085-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00301985/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Sukcesywny remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Nowosolna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302048
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPUB.271.1.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Obejmuje robotę budowlaną polegającą na sukcesywnym remoncie cząstkowym dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie Gminy Nowosolna.
Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został opisany w:
a) STWiORB wymagania ogólne – zał. nr 7a do SIWZ,
b) STWiORB MMA – zał. nr 7b do SIWZ,
c) STWiORB Emulsja i grysy – zał. nr 7c do SIWZ,
d) Przedmiarze robót – zał. nr 7d do SIWZ
3.2. Sposób realizacji zamówienia:
a) Remonty cząstkowe dróg na terenie Gminy Nowosolna zakwalifikowane do realizacji w I Etapie w terminie 30 dni od daty podpisania umowy zlecone zostaną w trakcie przekazania placu budowy;
b) Przekazanie placu budowy prac zakwalifikowanych do I Etapu remontów cząstkowych odbędzie się w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy;
c) Przekazanie placu budowy prac zakwalifikowanych do II Etapu remontów cząstkowych dróg na terenie sołectw Gminy Nowosolna, odbędzie się jednocześnie z wystawianiem przez Zamawiającego zleceń, określających zakres miejsce i termin realizacji poszczególnych partii zamówienia;
d) Po zakończeniu I Etapu remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Nowosolna oraz w trakcie trwania II Etapu remontów cząstkowych dróg na terenie sołectw Gminy Nowosolna, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy remontu cząstkowego dróg gminnych wg potrzeb, do wysokości kwoty zawartej umowy;
e) Poszczególne roboty wykonywane przez Wykonawcę w trakcie trwania II Etapu remontów cząstkowych dróg realizowane będą na podstawie pisemnego zlecenia, przekazanego osobiście, doręczonego przy pomocy poczty elektronicznej e-mail;
f) Kolejne zlecenia określać będą zakres prac do wykonania, lokalizację robót i termin ich wykonania;
g) Przewiduje się maksymalny 30-dniowy termin realizacji zamówienia od daty doręczenia zlecenia Wykonawcy;
h) W przypadkach wystąpienia awarii, usterek i innych czynników powodujących konieczność bezzwłocznego podjęcia działania, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego zabezpieczenia terenu. Przystąpienie do wykonania zadania powinno odbyć się niezwłocznie, jednak w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od chwili otrzymania zlecenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420510 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 644827,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420510 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andro+ Roman Fiłajkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8331339989
7.3.3) Ulica: A. Fredry
7.3.4) Miejscowość: Brzeziny
7.3.5) Kod pocztowy: 95-060
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN FIJAŁKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN FIJAŁKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420510 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.