Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00493785/01 - Wynik z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i realizacja szkoleń dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Medycznego Białymstoku, z podziałem na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W BIAŁYMSTOKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-089
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.malinowska@umb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i realizacja szkoleń dla kadry dydaktycznej Uniwersytetu Medycznego Białymstoku, z podziałem na 4 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d79c0678-2fb4-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Od ADEPTA do LIDERA - program rozwoju kompetencji i kwalifikacji na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku”realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9426363.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/942636
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja zamawiającego z
wykonawcami odbywa się, za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/umb.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w
terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku
„Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na
pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie
przekazywana za pośrednictwem platformy do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
5.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
5.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
5.3. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
5.4. włączona obsługa JavaScript,
5.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
5.6. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
5.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
6.1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
6.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym
postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089
Białystok, NIP 542-021-17-17, REGON 000288604, reprezentowany przez Rektora;
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w sprawach danych osobowych wysyłając informacje na adres e-mail: iod@umb.edu.pl lub poprzez inne dane kontaktowe podane na stronach
internetowych Uczelni,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – ustawa Prawo zamówień
publicznych),
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2019 r., poz. 2019, ze zm.), dalej „ustawa Pzp” , osoby wnioskujące o udostępnienie informacji publicznej, właściciel platformy do
publikowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
Pani/Pana dane osobowe w związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą być przekazywane do
państw trzecich,
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy lub też przez okres dłuższy w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, o którym mowa w
art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie przez administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.25.4.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja szkoleń dla kadry dydaktycznej UMB, realizowanych w ramach projektu „Od ADEPTA do LIDERA - program rozwoju kompetencji i kwalifikacji na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku” realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z podziałem na 4 części:
1. Efektywna komunikacja ze studentami/studentkami i w zespole dydaktycznym
4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spośród ważnych ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
PC - cena – 20%,
PK - kwalifikacje trenera skierowanego do realizacji zamówienia, potwierdzone ukończeniem kursu/szkolenia trenerskiego lub ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie "trener/szkoleniowiec" – 20 %,
PD - doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia (który ma znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia) – 60 %,
w tym:
• PD1 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie komunikacji ze studentami/studentkami lub w zespole dydaktycznym skierowanych do nauczycieli akademickich – 30%,
• PD2 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie komunikacji ze studentami/studentkami lub w zespole dydaktycznym skierowanych do nauczycieli akademickich na wyższej uczelni medycznej – 20%,
• PD3 - doświadczenie trenera w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej – 10%.
1. Liczba punktów PC, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „cena”, zostanie wyznaczona według wzoru:
PC = (CN / CR ) x 20
gdzie:
CN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CR – cena oferty rozpatrywanej,
20 – maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium „cena”.
2. Liczba punktów PK, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „kwalifikacje trenera skierowanego do realizacji zamówienia, potwierdzone ukończeniem kursu/szkolenia trenerskiego lub ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie "trener/szkoleniowiec" zostanie przyznana w następujący sposób:
Ocena kryterium spełniania warunku odbywa się metodą zero-jedynkową: spełnia – nie spełnia. Wykonawca, który wskaże wymagane kwalifikacje trenera skierowanego do realizacji zamówienia otrzyma 20 pkt.
2. Liczba punktów PD1, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie komunikacji ze studentami/studentkami lub w zespole dydaktycznym skierowanych do nauczycieli akademickich”, zostanie przyznana według wzoru:
PD1 = (PR / 15) x 30
gdzie:
PR – liczba szkoleń uwzględnionych w badanej ofercie (potwierdzających doświadczenie trenera wskazanego w ofercie badanej),
15 – największa uwzględniana w kryterium liczba szkoleń,
30 – maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie komunikacji ze studentami/studentkami lub w zespole dydaktycznym skierowanych do nauczycieli akademickich”.
3. Liczba punktów PD2, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie komunikacji ze studentami/studentkami lub w zespole dydaktycznym skierowanych do nauczycieli akademickich na wyższej uczelni medycznej”, zostanie przyznana według wzoru:
PD2 = (PR / 15) x 20
gdzie:
PR – liczba szkoleń uwzględnionych w badanej ofercie (potwierdzających doświadczenie trenera wskazanego w ofercie badanej),
15 – największa uwzględniana w kryterium liczba szkoleń,
20 – maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie komunikacji ze studentami/studentkami lub w zespole dydaktycznym dla nauczycieli akademickich na wyższej uczelni medycznej”.
4. Liczba punktów PD3, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „doświadczenie trenera w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej” zostanie przyznana według wzoru:
PD3 = (PR/4) x 10
gdzie:
PR – liczba lat pracy dydaktycznej ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami uwzględnionych w badanej ofercie,
4 – największa uwzględniana w kryterium liczba lat pracy dydaktycznej ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami,
10 – maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „doświadczenie trenera w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej”.
Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów P obliczoną według wzoru: P = PC + PK + PD1 + PD2 + PD3
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: PK - kwalifikacje trenera skierowanego do realizacji zamówienia, potwierdzone ukończeniem kursu/szkolenia trenerskiego lub ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie "trener/szkoleniowiec"
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: PD - doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia (który ma znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia)
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja szkoleń dla kadry dydaktycznej UMB, realizowanych w ramach projektu „Od ADEPTA do LIDERA - program rozwoju kompetencji i kwalifikacji na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku” realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z podziałem na 4 części:
2. Metodyka nauczania akademickiego
4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spośród ważnych ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
PC - cena – 20%,
PK - kwalifikacje trenera skierowanego do realizacji zamówienia, potwierdzone ukończeniem kursu/szkolenia trenerskiego lub ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie "trener/szkoleniowiec" – 20 %,
PD - doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia (który ma znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia) – 60 %,
w tym:
PD1 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie komunikacji ze studentami/studentkami lub w zespole dydaktycznym skierowanych do nauczycieli akademickich – 30%,
PD2 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie komunikacji ze studentami/studentkami lub w zespole dydaktycznym skierowanych do nauczycieli akademickich na wyższej uczelni medycznej – 20%,
PD3 - doświadczenie trenera w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej – 10%.
1. Liczba punktów PC, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „cena”, zostanie wyznaczona według wzoru:
PC = (CN / CR ) x 20
gdzie:
CN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CR – cena oferty rozpatrywanej,
20 – maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium „cena”.
2. Liczba punktów PK, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „kwalifikacje trenera skierowanego do realizacji zamówienia, potwierdzone ukończeniem kursu/szkolenia trenerskiego lub ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie "trener/szkoleniowiec" zostanie przyznana w następujący sposób:
Ocena kryterium spełniania warunku odbywa się metodą zero-jedynkową: spełnia – nie spełnia. Wykonawca, który wskaże wymagane kwalifikacje trenera skierowanego do realizacji zamówienia otrzyma 20 pkt.
2. Liczba punktów PD1, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie komunikacji ze studentami/studentkami lub w zespole dydaktycznym skierowanych do nauczycieli akademickich”, zostanie przyznana według wzoru:
PD1 = (PR / 15) x 30
gdzie:
PR – liczba szkoleń uwzględnionych w badanej ofercie (potwierdzających doświadczenie trenera wskazanego w ofercie badanej),
15 – największa uwzględniana w kryterium liczba szkoleń,
30 – maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie komunikacji ze studentami/studentkami lub w zespole dydaktycznym skierowanych do nauczycieli akademickich”.
3. Liczba punktów PD2, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie komunikacji ze studentami/studentkami lub w zespole dydaktycznym skierowanych do nauczycieli akademickich na wyższej uczelni medycznej”, zostanie przyznana według wzoru:
PD2 = (PR / 15) x 20
gdzie:
PR – liczba szkoleń uwzględnionych w badanej ofercie (potwierdzających doświadczenie trenera wskazanego w ofercie badanej),
15 – największa uwzględniana w kryterium liczba szkoleń,
20 – maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie komunikacji ze studentami/studentkami lub w zespole dydaktycznym dla nauczycieli akademickich na wyższej uczelni medycznej”.
4. Liczba punktów PD3, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „doświadczenie trenera w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej” zostanie przyznana według wzoru:
PD3 = (PR/4) x 10
gdzie:
PR – liczba lat pracy dydaktycznej ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami uwzględnionych w badanej ofercie,
4 – największa uwzględniana w kryterium liczba lat pracy dydaktycznej ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami,
10 – maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „doświadczenie trenera w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej”.
Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów P obliczoną według wzoru: P = PC + PK + PD1 + PD +PD3
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: PK - kwalifikacje trenera skierowanego do realizacji zamówienia, potwierdzone ukończeniem kursu/szkolenia trenerskiego lub ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie "trener/szkoleniowiec"
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: PD - doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia (który ma znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia)
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja szkoleń dla kadry dydaktycznej UMB, realizowanych w ramach projektu „Od ADEPTA do LIDERA - program rozwoju kompetencji i kwalifikacji na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku” realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z podziałem na 4 części:
3. Szkolenie z zakresu neurodydaktyki wraz z indywidualnymi konsultacjami dla uczestników szkolenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spośród ważnych ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
PC - cena – 20%,
PK - kwalifikacje trenera skierowanego do realizacji zamówienia, potwierdzone ukończeniem kursu/szkolenia trenerskiego lub ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie"trener/szkoleniowiec"–20 %,
PD - doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia (który ma znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia)–60 %,
w tym:
PD1 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie komunikacji ze studentami/studentkami lub w zespole dydaktycznym skierowanych do nauczycieli akademickich–30%,
PD2 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie komunikacji ze studentami/studentkami lub w zespole dydaktycznym skierowanych do nauczycieli akademickich na wyższej uczelni medycznej – 20%,
PD3 - doświadczenie trenera w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej–10%.
1. Liczba punktów PC, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „cena”, zostanie wyznaczona według wzoru:
PC = (CN / CR ) x20
gdzie:
CN–najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CR-cena oferty rozpatrywanej,
20–maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium „cena”.
2. Liczba punktów PK, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „kwalifikacje trenera skierowanego do realizacji zamówienia, potwierdzone ukończeniem kursu/szkolenia trenerskiego lub ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie "trener/szkoleniowiec" zostanie przyznana w następujący sposób:
Ocena kryterium spełniania warunku odbywa się metodą zero-jedynkową: spełnia – nie spełnia. Wykonawca, który wskaże wymagane kwalifikacje trenera skierowanego do realizacji zamówienia otrzyma 20 pkt.
2. Liczba punktów PD1, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie komunikacji ze studentami/studentkami lub w zespole dydaktycznym skierowanych do nauczycieli akademickich”, zostanie przyznana według wzoru:
PD1 = (PR / 15) x 30
gdzie:
PR – liczba szkoleń uwzględnionych w badanej ofercie (potwierdzających doświadczenie trenera wskazanego w ofercie badanej),
15 – największa uwzględniana w kryterium liczba szkoleń,
30 – maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie komunikacji ze studentami/studentkami lub w zespole dydaktycznym skierowanych do nauczycieli akademickich”.
3. Liczba punktów PD2, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie komunikacji ze studentami/studentkami lub w zespole dydaktycznym skierowanych do nauczycieli akademickich na wyższej uczelni medycznej”, zostanie przyznana według wzoru:
PD2 = (PR / 15) x 20
gdzie:
PR – liczba szkoleń uwzględnionych w badanej ofercie (potwierdzających doświadczenie trenera wskazanego w ofercie badanej),
15 – największa uwzględniana w kryterium liczba szkoleń,
20 – maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie komunikacji ze studentami/studentkami lub w zespole dydaktycznym dla nauczycieli akademickich na wyższej uczelni medycznej”.
4. Liczba punktów PD3, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „doświadczenie trenera w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej” zostanie przyznana według wzoru:
PD3 = (PR/4) x 10
gdzie:
PR – liczba lat pracy dydaktycznej ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami uwzględnionych w badanej ofercie,
4 – największa uwzględniana w kryterium liczba lat pracy dydaktycznej ze studentami/studentkami, doktorantami/doktorantkami,
10 – maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „doświadczenie trenera w pracy dydaktycznej na uczelni wyższej”.
Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów P obliczoną według wzoru: P = PC + PK + PD1 + PD2 + PD3
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: PK - kwalifikacje trenera skierowanego do realizacji zamówienia, potwierdzone ukończeniem kursu/szkolenia trenerskiego lub ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie "trener/szkoleniowiec"
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: PD - doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia (który ma znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia)
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja szkoleń dla kadry dydaktycznej UMB, realizowanych w ramach projektu „Od ADEPTA do LIDERA - program rozwoju kompetencji i kwalifikacji na Uniwersytecie Medycznym w Białymstoku” realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, z podziałem na 4 części:
4. Metodyka zdalnego nauczania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej spośród ważnych ofert Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
• PC - cena – 40%,
• PD - doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia (który ma znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia) – 60 %,
w tym:
• PD1 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie metodyki zdalnego nauczania dla nauczycieli akademickich - 20%,
• PD2 - doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie metodyki zdalnego nauczania skierowanych do nauczycieli akademickich na wyższej uczelni medycznej – 30%.
• PD3 - doświadczenie trenera – liczba publikacji naukowych lub popularno-naukowych – 10 %.
1.Liczba punktów PC, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „cena”, zostanie wyznaczona według wzoru:
PC = (CN / CR ) x 40
gdzie:
CN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CR – cena oferty rozpatrywanej,
40 – maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium „cena”.
2.Liczbę punktów PD1, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie metodyki zdalnego nauczania dla nauczycieli akademickich”, zostanie przyznana według wzoru:
PD1 = (PR / 15) x 20
gdzie:
PR – liczba szkoleń uwzględnionych w badanej ofercie (potwierdzających doświadczenie trenera wskazanego w ofercie badanej),
15 – największa uwzględniana w kryterium liczba szkoleń,
20 – maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie metodyki zdalnego nauczania dla nauczycieli akademickich”.
3.Liczba punktów PD2, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie metodyki zdalnego nauczania skierowanych do nauczycieli akademickich na wyższej uczelni medycznej”, zostanie przyznana według wzoru:
PD2 = (PR / 15) x 30
gdzie:
PR – liczba szkoleń uwzględnionych w badanej ofercie (potwierdzających doświadczenie trenera wskazanego w ofercie badanej),
15 – największa uwzględniana w kryterium liczba szkoleń,
30 – maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „doświadczenie trenera w prowadzeniu szkoleń w zakresie metodyki zdalnego nauczania skierowanych do nauczycieli akademickich na wyższej uczelni medycznej”.
4.Liczba punktów PD3, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „doświadczenie trenera – liczba publikacji naukowych lub popularno-naukowych” – 10 % zostanie przyznana według wzoru:
PD3 = (PR / 10) x 10
gdzie:
PR – liczba publikacji uwzględnionych w badanej ofercie
10 – największa uwzględniana w kryterium liczba publikacji
10 – maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Doświadczenie trenera – liczba publikacji naukowych lub popularno-naukowych”.
1) Elementem podlegającym ocenie będzie doświadczenie i kwalifikacje merytoryczne trenera skierowanego do realizacji zamówienia, których wyrazem są publikacje naukowe lub popularno-naukowe dotyczące metodyki zdalnego nauczania.
2) Ocena ww. kryterium odbędzie się na podstawie dołączonej do oferty listy publikacji (załącznik nr 3 do Formularza ofertowego), których trener wyznaczony do realizacji zamówienia jest autorem lub współautorem.
3) Zamawiający w tym kryterium nie określa minimalnej liczby publikacji (w przypadku ich braku oferta uzyskuje 0 punktów w ramach tego kryterium), natomiast maksymalna liczba publikacji uwzględniona w procesie przyznawania punktacji to 10.
UWAGA:
Za spełniające wymogi niniejszego kryterium zostaną uznane publikacje naukowe w formie artykułów w czasopiśmie naukowym lub w formie książki oraz publikacje popularno-naukowe o tematyce dotyczącej metodyki zdalnego nauczania.
Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów P obliczoną według wzoru: P = PC + PD1 + PD2 + PD3
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: PD - doświadczenie trenera skierowanego do realizacji zamówienia (który ma znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia)
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa warunek zdolności zawodowej poniżej:DOTYCZY CZĘŚCI NR 1
2.4.1 Wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 usługę szkoleniową dla nauczycieli akademickich z zakresu komunikacji interpersonalnej w wymiarze co najmniej 16 godzin szkoleniowych na grupę z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa równa jest 45 min.
2.4.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
1) osoba skierowana do realizacji zamówienia, odpowiadająca za realizację zamówienia posiada:
a) wykształcenie wyższe,
b) doświadczenie w realizacji - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, minimum 2 szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu komunikacji interpersonalnej, w wymiarze co najmniej 16 godzin szkoleniowych dla każdego przeprowadzonego szkolenia z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa dydaktyczna równa się 45 min.
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania maksymalnie 1 osoby skierowanej do realizacji zamówienia (trenera). Zamówienie musi być realizowane osobiście przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia wskazaną w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). W sytuacji gdy osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie byłaby w stanie realizować zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić do realizacji zamówienia osobę o kompetencjach, wykształceniu i doświadczeniu nie mniejszym niż osoba wskazana w ofercie. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego na piśmie.
DOTYCZY CZĘŚCI NR 2
2.4.1. Wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 usługę szkoleniową z metodyki nauczania akademickiego lub dydaktyki akademickiej, w wymiarze co najmniej 16 godzin szkoleniowych na grupę z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa równa jest 45 min.
2.4.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
1) osoba skierowana do realizacji zamówienia, odpowiadająca za realizację zamówienia posiada:
a) wykształcenie wyższe,
b) doświadczenie w realizacji - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, minimum 2 szkoleń z zakresu metodyki nauczania akademickiego lub dydaktyki akademickiej, w wymiarze co najmniej 16 godzin szkoleniowych dla każdego przeprowadzonego szkolenia z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa dydaktyczna równa się 45 min.
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania maksymalnie 1 osoby skierowanej do realizacji zamówienia (trenera). Zamówienie musi być realizowane osobiście przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia wskazaną w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). W sytuacji gdy osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie byłaby w stanie realizować zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić do realizacji zamówienia osobę o kompetencjach, wykształceniu i doświadczeniu nie mniejszym niż osoba wskazana w ofercie. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego na piśmie.
DOTYCZY CZĘŚĆI NR 3
2.4.1 Wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 usługę szkoleniową z zakresu neurodydaktyki, w wymiarze co najmniej 16 godzin szkoleniowych na grupę z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa równa jest 45 min.
2.4.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
4) osoba skierowana do realizacji zamówienia, odpowiadająca za realizację zamówienia posiada:
a)wykształcenie wyższe,
b)doświadczenie w realizacji - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, minimum 2 szkoleń z zakresu neurodydaktyki, w wymiarze co najmniej 16 godzin szkoleniowych dla każdego przeprowadzonego szkolenia z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa dydaktyczna równa się 45 min.
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania maksymalnie 1 osoby skierowanej do realizacji zamówienia (trenera). Zamówienie musi być realizowane osobiście przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia wskazaną w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). W sytuacji gdy osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie byłaby w stanie realizować zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić do realizacji zamówienia osobę o kompetencjach, wykształceniu i doświadczeniu nie mniejszym niż osoba wskazana w ofercie. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego na piśmie.
DOTYCZY CZĘŚCI NR 4
2.4.1. Wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 usługę szkoleniową z metodyki zdalnego nauczania skierowaną do nauczycieli akademickich, w wymiarze co najmniej 16 godzin szkoleniowych na grupę z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa równa jest 45 min.
2.4.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
1) osoba skierowana do realizacji zamówienia, odpowiadająca za realizację zamówienia posiada:
a) wykształcenie wyższe,
b) doświadczenie w realizacji - w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, minimum 2 szkoleń z zakresu metodyki zdalnego nauczania dla nauczycieli akademickich, w wymiarze co najmniej 16 godzin szkoleniowych dla każdego przeprowadzonego szkolenia z zastrzeżeniem, że jedna godzina szkoleniowa dydaktyczna równa się 45 min.
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania maksymalnie 1 osoby skierowanej do realizacji zamówienia (trenera). Zamówienie musi być realizowane osobiście przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia wskazaną w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). W sytuacji gdy osoba skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie byłaby w stanie realizować zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić do realizacji zamówienia osobę o kompetencjach, wykształceniu i doświadczeniu nie mniejszym niż osoba wskazana w ofercie. Zmiana musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego na piśmie.
2.4.3. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, zostanie zweryfikowane na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia, które stanowi zapewnienie przez wykonawcę, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych środków dowodowych:
1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia złożonym wraz z ofertą – wg Załącznika nr 8 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, zamiast podmiotowych środków dowodowych:
- w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na lub według załącznika nr 9 do SWZ wraz dowodami określającymi iż usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy
b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, na lub według załącznika nr 10 do SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę składa się w postaci elektronicznej w systemie pod adresem wskazanym Części I pkt 4 SWZ, w terminie wskazanym w SWZ.1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami sporządzony wg wzoru Formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
1.3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
oraz
1.4. o ile nie wynika to ze złożonych dokumentów do oferty lub z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy;
1.5. w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ oraz oświadczenie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ składa również podmiot, na zasoby, którego powołuje się Wykonawca,
1.6. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, którego wzór stanowi załącznik 5 do SWZ oraz oświadczenie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
1.7. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg Załącznika nr 6 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy),
1.8. wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców - wg Załącznika nr 7 do SWZ (jeśli dotyczy) oraz Oświadczenie, o którym mowa w Części XX pkt 3.3 SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeśli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowanie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie zobowiązań w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.3.2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie), należy dołączyć do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej podpisanej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych, przy czym płatności będą przekazywane wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone wspólne konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty.
3.3.W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3.4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3.5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej zasady współpracy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ - wzór umowy wraz z załącznikami7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w systemie pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/942636
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-01 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-30
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych
- BZP.272.36.2024.ŁC Ocena wpływy wsparcia EFS na poprawę sytuacji pracowników i przedsiębiorców - pomiar 4"
- Ochrona i dozór budynku i wyposażenia Szkoły Podstawowej Nr 52 im. Dr Ireny Białówny w Białymstoku, terenu należącego do Szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO W RAMACH ZADANIA MODERNIZACJA BLOKU OPERACYJNEGO, ADAPTACJA POMIESZCZEŃ POD APTEKĘ SZPITALNĄ UNIWERSYTECKIEGO DZIECIĘCEGO SZPITALA KLINICZNEGO
- Dostawa urządzeń sieciowych wraz z instalacją i uruchomieniem na potrzeby jednostek organizacyjnych oraz infrastruktury Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, mięsa i wędlin drobiowych oraz tłuszczy zwierzęcych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu do rehabilitacji
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń dla kadry nauczycielskiej w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Wyłonienie 10 koordynatorów gminnych w ramach projektu pn. "Dwujęzyczne przedszkolaki Kujaw i Pomorza"
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.