Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00296529/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOŚCIERADÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gościeradów Folwark 1D
1.5.2.) Miejscowość: Gościeradów Ukazowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-275
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goscieradow@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goscieradow.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30264e6c-1c8c-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30264e6c-1c8c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378206
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021773/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296529
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1158637 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 – utrzymanie dróg leśnych w leśnictwie Kotówka, Świeciechów, Dąbrowa,Marynopole, Irena;
- zostanie dostarczone, wbudowane i mechaniczne zagęszczone zgodnie z niweletą drogi
gruntowej kruszywo łamane frakcji 0-63mm na drogi szerokości nawierzchni około 3,0m;
grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 15 cm – w ilości 1900,0 [t],
- zostanie dostarczony, wbudowany i mechanicznie zagęszczony zgodnie z niweletą drogi
gruntowej piasek naturalny na drogę o szerokości nawierzchni około 3,0m; grubość
warstwy po zagęszczeniu około 15 cm lub wyrównanie dołów i zagłębień – w ilości 405,0 [t];
- zastanie wykonane trzykrotne równanie drogi leśnej równiarką o szerokości nawierzchni
około 3,0m na odcinkach o łącznej długości 0,81 km;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 203562 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 – utrzymanie dróg leśnych w leśnictwie Stawki, Budy, Brzoza,Chwałowice, Antoniów, Nowiny;
- zostanie dostarczone, wbudowane i mechaniczne zagęszczone zgodnie z niweletą drogi
gruntowej kruszywo łamane frakcji 0-63mm na drogi szerokości nawierzchni około 3,0m;
grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 15 cm – w ilości 3020,0 [t],
- zostanie dostarczony, wbudowany i mechanicznie zagęszczony zgodnie z niweletą drogi
gruntowej piasek naturalny na drogę o szerokości nawierzchni około 3,0m; grubość
warstwy po zagęszczeniu około 15cm lub wyrównanie dołów i zagłębień – w ilości 680,0 [t];
- zastanie wykonane trzykrotne równanie drogi leśnej równiarką o szerokości nawierzchni
około 3,0m na odcinkach o łącznej długości 0,45 km;
- zostaną wyremontowane istniejące przepusty poprzez wymianę części przelotowej o
średnicy Ø600mm – 2 szt, Ø800mm – 1szt i długości 6mb
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 337179 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 – utrzymanie szlaków zrywkowych w leśnictwie Kotówka, Dąbrowa,Marynopole, LS Marynopole, Borów, Irena;
- zostanie dostarczone, wbudowane i mechaniczne zagęszczone zgodnie z niweletą szlaku
zrywkowego kruszywo łamane frakcji 0-63mm na szlaki zrywkowe o szerokości nawierzchni
około 3,0m; grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 15 cm – w ilości 2510,0 [t],
- zostanie dostarczony, wbudowany i mechanicznie zagęszczony zgodnie z niweletą szlaku
zrywkowego piasek naturalny na pas o szerokości nawierzchni około 3,0m; grubość
warstwy po zagęszczeniu około 15cm lub wyrównane doły i zagłębienia – w ilości
3260,0 [t];
- zastanie wykonane trzykrotne równanie szlaków zrywkowych równiarką o szerokości pasa
jezdnego około 3,0m na odcinkach o łącznej długości 6,12 km;
- zostanie wyremontowany istniejący przepust poprzez wymianę części przelotowej o
średnicy Ø500mm i długości 6mb
- zostanie wykonana za pomocą spycharki korekta pionowa szlaku zrywkowego na
powierzchni 990,0m2,
- zastanie oczyszczony rów o głębokości około 0,6m przy szlakach zrywkowych z namułów
koparka podsiębierną na łącznej długości 80mb
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 419440 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 – utrzymanie szlaków zrywkowych w leśnictwie Stawki ,Budy, Brzoza,Chwałowice, Antoniów, Nowiny;
- zostanie dostarczone, wbudowane i mechaniczne zagęszczone zgodnie z niweletą szlaku
zrywkowego kruszywo łamane frakcji 0-63mm na pas o szerokości nawierzchni około 3,0m;
grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 15 cm – w ilości 1205,0 [t],
- zostanie dostarczony, wbudowany i mechanicznie zagęszczony zgodnie z niweletą szlaku
zrywkowego piasek naturalny na pas o szerokości nawierzchni około 3,0m; grubość
warstwy po zagęszczeniu około 15cm lub zostaną zarównane doły i zagłębienia – w ilości
1405,0 [t];
- zastanie wykonane trzykrotne równanie szlaków zrywkowych równiarką o szerokości pasa
jezdnego około 3,0m na odcinkach o łącznej długości 0,66 km;
- zostanie wzmocnione podłoże gruntowe szlaku zrywkowego geowłókniną sposobem
mechanicznym na powierzchni 1200,0 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 198456 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200175,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232927,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200175,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo – Transportowe „TRANS-KOP” Andrzej Łach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792015818
7.3.4) Miejscowość: Blinów Drugi 141
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANS - KOP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TRANS - KOP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200175,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363143,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377683,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363143,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMEL Grzegorz Gilas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621503374
7.3.4) Miejscowość: Kocudza Druga 136
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363143,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392059,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518530,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392059,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe "TRANS-KOP"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8620002865
7.3.4) Miejscowość: Blinów Drugi 141
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ ŁACH PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - TRANSPORTOWE "TRANS-KOP"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ ŁACH PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - TRANSPORTOWE "TRANS-KOP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392053,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204662,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224278,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204662,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMEL Grzegorz Gilas, Kocudza Druga 136, 23-304 Dzwola
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621503374
7.3.4) Miejscowość: Kocudza Druga 136
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204662,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postępowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 253/24
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.