Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00288507/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
- 2022/BZP 00296821/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja nawierzchni ulic na terenie Miasta Łodzi z podziałem na 2 części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/13418,Modernizacja-nawierzchni-ulic-na-terenie-Miasta-Lodzi-z-podzialem-na-2-czesci.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja nawierzchni ulic na terenie Miasta Łodzi z podziałem na 2 części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9114f4bc-1187-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378281
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288507/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.68.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7374663,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Modernizacja ulicy Matek Polskich.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni ulicy Matek Polskich na całej długości tj. od ul. Paradnej do ul. Paradnej (bez tarcz skrzyżowań) wraz z zatokami parkingowymi, w tym:
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
1. Rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych frezowanie średniej grubości 10 cm z wywozem urobku do 20 km.
2. Rozebranie starej nawierzchni (kostka betonowa / granitowa / płytka betonowa) z wywozem urobku na odległość do 20 km.
3. Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej i ławie betonowej wraz z wywozem na odkład do 20 km
4. Korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża do gr. 45cm oraz wywozem urobku na odległość do 20 km
5. Koryto wykonane mechanicznie w gruncie kat I-IV wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod warstwy konstrukcyjne oraz wywozem urobku 20 km
Podbudowy i nawierzchnie:
1. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm2,50 Mpa - grubość warstwy 15 cm.
2. Warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie - grubość warstwy 25 cm.
3. Wykonanie bitumicznej warstwy wyrównawczej gr. 3 cm, dla kategorii ruchu KR 4 (AC 16W).
4. Wykonanie wzmocnienia nawierzchni siatką poliestrową o wytrzymałości na rozciąganie podłużne i poprzeczne powyżej 60 km/m²
5. Wykonanie nawierzchni SMA 16 JENA gr. 7 cm, dla kategorii ruchu KR 4
6. Wykonanie nawierzchni z płytki betonowej 25x25x8 cm na podsypce piaskowo-cementowej gr. 5 cm materiał.
7. Wykonanie krawężników betonowych 100x20x30 cm nowe, na ławie betonowej z oporem, spoiny wypełnione zaprawą.
8. Regulacja istniejących krawężników betonowych cm na ławie betonowej z oporem, spoiny wypełnione zaprawą.
9. Ułożenie nowych obrzeży betonowych o wym.100 x 30 x 8 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem, beton C12/15 na podsypce cementowo piaskowej gr.3 cm po zagęszczeniu z wypełnieniem spoin zaprawą
Przystanek autobusowy MPK
1. Regulacja wysokościowa wiat przystankowych.
2. Nawierzchnia z płyt betonowych niefazowanych, koloru grafitowego 30 x 30 x 8 cm nowych wibroprasowanych na podsypce cementowo-piaskowej.
3. Nawierzchnia z płytek polimerobetonowych białych ryflowanych 30x30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
4. Nawierzchnia z płytek polimerobetonowych żółtych guzkowych 30x30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
5. Krawężnik autobusowy polimerobetonowy najazdowy biały prosty z wykonaniem ław betonowych C16/20 na podsypce piaskowej
6. Krawężnik autobusowy polimerobetonowy najazdowy biały przejściowy z wykonaniem ław betonowych C16/20 na podsypce piaskowej
7. Wykonanie dwóch nowych przystanków w następujących lokalizacjach:
a) Matek Polskich - Paradna w kierunku południowym
b) Matek Polskich – ICZMP przychodnia w kierunku północnym.
Pozostałe roboty
1. Regulacja wysokościowa studzienek dla zasuwy wodociągowej, gazowej z zastosowaniem niezbędnych elementów do prawidłowego wykonania, po uprzedniej inwentaryzacji z gestorem sieci.
2. Regulacja wysokościowa studzienek dla włazów kanałowych z zastosowaniem niezbędnych elementów do prawidłowego wykonania (w tym pierścieni dystansowych), po uprzedniej inwentaryzacji z gestorem sieci.
3. Regulacja wysokościowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych z zastosowaniem niezbędnych elementów do prawidłowego wykonania (w tym pierścieni dystansowych), po uprzedniej inwentaryzacji z gestorem sieci.
4. Regulacja wysokościowa studni teletechnicznych, wodomierzowych, wraz z wymianą pokrywy na nową.
5. Odtworzenie zieleńca
6. Oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - na zimno, za pomocą mas chemoutwardzalnych grubowarstwowe wykonywane mechanicznie - oznakowanie strukturalne - (barwy białej i czerwonej).
7. Zabezpieczanie drzew i krzewów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 4208308,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Modernizacja ulicy Nowe Sady na odcinku od ul. Elektronowej do zajezdni MPK.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni ulicy Nowe Sady na odcinku od ul. Elektronowej (bez wpięcia się w ulicę) do zjazdu na teren zajezdni MPK wraz z parkingiem zlokalizowanym na działce nr 24/26 obręb P-36 w tym:
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
1. Rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych frezowanie średniej grubości 10 cm z wywozem urobku do 20 km.
2. Rozebranie nawierzchni bitumicznej średnia gr. 10 cm z wywozem urobku do 20 km.
3. Rozebranie starej nawierzchni (kostka betonowa / granitowa / płytka betonowa) z wywozem urobku na odległość do 20 km.
4. Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej i ławie betonowej wraz z wywozem na odkład do 20 km.
5. Korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża do gr. 45cm oraz wywozem urobku na odległość do 20 km.
6. Koryto wykonane mechanicznie w gruncie kat I-IV wraz z profilowaniem i zagęszczeniem pod warstwy konstrukcyjne oraz wywozem urobku 20 km
Podbudowy i nawierzchnie:
1. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm2,50 Mpa - grubość warstwy 15 cm.
2. Warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie - grubość warstwy 25 cm
3. Wykonanie bitumicznej warstwy wyrównawczej gr. 3 cm, dla kategorii ruchu KR 4 (AC 16W).
4. Wykonanie wzmocnienia nawierzchni siatką poliestrową o wytrzymałości na rozciąganie podłużne i poprzeczne powyżej 60 km/m²
5. Wykonanie bitumicznej warstwy wiążącej gr. 6 cm, dla kategorii ruchu KR 4 (AC 16W).
6. Wykonanie nawierzchni SMA 11gr. 4 cm, dla kategorii ruchu KR 4
7. Wykonanie nawierzchni z płytki betonowej 25x25x8 cm na podsypce piaskowo-cementowej gr. 5 cm materiał.
8. Regulacja istniejącej nawierzchni z elementów betonowych typu Meba.
9. Nawierzchnia z płyt betonowych typu Meba.
10. Przełożenie nawierzchni z płytki betonowej 50x50x7 cm na podsypce piaskowo – cementowej gr. 5 cm z nowych materiałów.
Elementy dróg i ulic:
1. Wykonanie krawężników betonowych 100x20x30 cm nowe, na ławie betonowej z oporem, spoiny wypełnione zaprawą
2. Regulacja istniejących krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem, spoiny wypełnione zaprawą.
3. Ułożenie nowych obrzeży betonowych o wym.100 x 30 x 8 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem, beton C12/15 na podsypce cementowo piaskowej gr. 3 cm po zagęszczeniu z wypełnieniem spoin zaprawą
Płyta postojowa betonowa przystanku autobusowego MPK:
1. Korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gr. 45cm oraz wywozem urobku na odległość do 20 km
2. Oporniki/ krawężniki granitowe 20x35cm na ławie betonowej z oporem z uszczelnieniem styków masa poliuretanową.
3. Regulacja wysokościowa wiat przystankowych
4. Nawierzchnia z płyt betonowych niefazowanych, koloru grafitowego 30 x 30 x 8 cm nowych wibroprasowanych na podsypce cementowo-piaskowej.
5. Nawierzchnia z płytek polimerobetonowych białych ryflowanych 30x30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem
6. Nawierzchnia z płytek polimerobetonowych żółtych guzkowych 30x30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem
7. Krawężnik autobusowy polimerobetonowy najazdowy biały prosty z wykonaniem ław betonowych C16/20 na podsypce piaskowej
8. Krawężnik autobusowy polimerobetonowy najazdowy biały przejściowy z wykonaniem ław betonowych C16/20 na podsypce piaskowej
9. Mieszanka związana cementem C 3/4 - grubość warstwy 20 cm
10. Warstwa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie - grubość warstwy do 20 cm
11. Podbudowa betonowa (beton C8/10) z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm
12. Warstwa izolacji z folii - 2 warstwy
13. Beton nawierzchniowy cementowy C 30/37 ze zbrojeniem rozproszonym z tworzyw sztucznych - grubość 22 cm wraz z nacięciem szczelin i zalaniem masą zalewową.
Pozostałe roboty:
1. Regulacja wysokościowa studzienek dla zasuwy wodociągowej, gazowej z zastosowaniem niezbędnych elementów do prawidłowego wykonania, po uprzedniej inwentaryzacji z gestorem sieci,
2. Regulacja wysokościowa studzienek dla włazów kanałowych z zastosowaniem niezbędnych elementów do prawidłowego wykonania (w tym pierścieni dystansowych), po uprzedniej inwentaryzacji z gestorem sieci,
3. Regulacja wysokościowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych z zastosowaniem niezbędnych elementów do prawidłowego wykonania (w tym pierścieni dystansowych), po uprzedniej inwentaryzacji z gestorem sieci,
4. Regulacja wysokościowa studni teletechnicznych, wodomierzowych, wraz z wymianą pokrywy na nową
5. Odtworzenie zieleńca
6. Oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - na zimno, za pomocą mas chemoutwardzalnych grubowarstwowe wykonywane mechanicznie - oznakowanie strukturalne - (barwy białej i czerwonej).
7. Zabezpieczenie drzew i krzewów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 3166354,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3495177,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5357946,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3495177,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Spółka z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7712259264
7.3.3) Ulica: ul. Południowa, nr 17/19
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3495177,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4322173,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4322173,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4322173,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Drogowy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7292718439
7.3.3) Ulica: ul. Piotrkowska 276
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-361
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO DROGOWY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO DROGOWY SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4322173,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.27.2024.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych niezbędnych do sporządzania posiłków w stołówce, bufecie oraz café w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Sukcesywne dostawy pieczywa na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem systemów monitoringu wizyjnego w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) w jednostkach podległych KWP w Łodzi.
- Zakup wraz z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.