Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00254285/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowy remont świetlicy wiejskiej w Naroczycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury Gminy Rudna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387872310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wesoła 13
1.5.2.) Miejscowość: Rudna
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-305
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767464249
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckgr@ckgr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckgr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ckgr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowy remont świetlicy wiejskiej w Naroczycach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca018ec2-01c8-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000796/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kompleksowy remont świetlicy wiejskiej w Naroczycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254285/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CKGR_PZP_3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowego remontu świetlicy wiejskiej
w Naroczycach.
2. Zakres robót obejmuje m.in.:
1) Sala główna i scena:
a) wykonanie izolacji termicznej dachu wełną mineralną,
b) wymianę płytek ceramicznych na podłodze i cokolików w głównej sali,
c) malowanie elementów drewnianych i stalowych więźby dachowej,
d) prace związane z odnowieniem sceny: demontaż drzwi przesuwnych oraz boazerii, wymiana podłogi, położenie gładzi gipsowej z masy szpachlowej na ścianach oraz malowanie sufitu oraz ścian farbą emulsyjną w kolorze białym.
2) Sanitariaty:
a) wykonanie izolacji termicznej dachu wełną mineralną,
b) rozbiórkę ścianek dziełowych oraz demontaż płytek ceramicznych na ścianach
w toaletach,
c) obniżenie posadzki w sanitariatach do poziomu posadzki w sali głównej,
d) demontaż warstwy podłogi i ułożenie posadzki z płytek ceramicznych wodoodpornych,
e) wykonanie nowych ścianek z bloczków, otynkowanie i ułożenie płytek ściennych,
f) wykonanie gładzi gipsowej z masy szpachlowej na ścianach ponad płytkami ceramicznymi,
g) malowanie sufitu oraz ścian farbą emulsyjną w kolorze białym,
h) demontaż istniejących urządzeń sanitarnych oraz montaż nowych wraz z zestawami dla niepełnosprawnych,
3) Kuchnia:
a) wykonanie izolacji termicznej dachu wełną mineralną,
b) wymianę płyt na suficie odpornych na działanie wilgoci,
c) rozbiórkę części ścian działowych oraz demontaż płytek na podłodze i ścianach
a następnie ułożenie nowych, wodoodpornych antypoślizgowych,
d) montaż płytek ściennych glazurowanych oraz malowanie sufitu oraz ścian farbą emulsyjną, białą.
4) Stolarka drzwiowa:
a) wymianę stolarki drzwiowej w pomieszczeniu kuchni, magazynu oraz w sanitariatach.
5) Instalacja wodno-kanalizacyjna:
a) wymianę w całości instalacji wody zimnej i ciepłej,
b) zamontowanie w pomieszczeniu WC zestawu wodomierzowego.
6) Instalacja centralnego ogrzewania:
a) demontaż grzejników centralnego ogrzewania w pomieszczeniu kuchni i WC na czas robót,
b) ponowny montaż nowych grzejników.
7) Instalacja wentylacji w:
- sali głównej: montaż instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej (zamontowanie nawiewników okiennych w każdym skrzydle okiennym, wentylatora dachowego i czterech rekuperatorów kompaktowych),
- pomieszczeniu kuchni: montaż nawiewników okiennych w dwóch skrzydłach okiennych, wentylatora dachowego, wymianę istniejącego wywietrzaka dachowego na wywietrzak o d=200,
- pomieszczeniu WC dla niepełnosprawnych oraz pomieszczeniu WC męskim: zamontowanie w ścianach wentylatorów ściennych kanałowych (łazienkowych) włączanych wraz z zapaleniem światła.
8) Instalacja elektryczna:
- wykonanie nowych instalacji elektrycznych dla pomieszczeń objętych remontem i przebudową w budynku świetlicy wyposażonych w gniazda wtyczkowe ogólnego przeznaczenia, oświetlenie wewnętrzne oraz instalacje elektryczne wentylacji,
- ochronę przepięciową,
- ochronę przed porażeniem prądem elektrycznym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót budowlanych – stanowiące odpowiednio załącznik nr 6, 7 oraz 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213000-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398634,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398634,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398634,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROK - BUD Zakład Ogólnobudowlany Łukasz Prokocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 693195765
7.3.3) Ulica: Czeladź Wielka 18
7.3.4) Miejscowość: Wąsosz
7.3.5) Kod pocztowy: 56-210
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398634,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI RUDNA
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów powstających w ramach działalności ZGKiM w Rudnej
- Budowa obwodnicy w m. Rynarcice
więcej: przetargi RUDNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105541 L w m. Mełgiew ul. Ogrodowa - etap 1
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na Centrum Usług Społecznych w Sępólnie Krajeńskim wraz z planem zagospodarowania oraz infrastrukturą techniczną
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa 2-ch sięgaczy ulicy Granicznej"
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Leszczyńskiego 58 w Lublinie z funkcji dydaktycznej na akademik
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.