Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00269513/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
- 2024/BZP 00289878/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Ostrowina i Spalice w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLEŚNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 24
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 314 02 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@olesnica.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://olesnica.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Ostrowina i Spalice w systemie „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41883eb8-f18b-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043499/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa świetlicy wiejskiej w m. Spalice
1.1.7 Budowa świetlicy wiejskiej w m. Ostrowina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269513
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5981000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędnymi instalacjami i infrastrukturą techniczną na działce nr 85, obręb Ostrowina, powiat oleśnicki” na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (zwanego dalej PFU) oraz budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędnymi instalacjami i infrastrukturą techniczną na działce nr 85, obręb Ostrowina - wg wykonanej dokumentacji projektowej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.2. Przedmiotowa inwestycja polega na zaprojektowaniu i budowie budynku świetlicy spełniającego poniższe parametry:
a) Długość budynku 31,21 m
b) Szerokość budynku 13,58 m
c) Wysokość budynku do kalenicy 8,08m
d) Powierzchnia użytkowa 303,90 m²
e) Powierzchnia zabudowy 360,34 m²
f) Kubatura brutto 2240,34 m3
g) szczegółowe zestawienie powierzchni pomieszczeń w obrębie opracowania:
- 0/01 wiatrołap 3,5 m²
- 0/02 korytarz 45,8 m²
- 0/03 szatnia 5,9 m²
- 0/04 przedsionek 4,3 m²
- 0/05 szatnia i WC kuchni 4,0 m²
- 0/06 zmywalnia 5,0 m²
- 0/07 kuchnia katering 9,2 m²
- 0/08 odbiór towaru 3,5 m²
- 0/09 mag. podręczny 6,3 m²
- 0/10 sala główna 120,0 m²
- 0/11 WC męskie 14,53 m²
- 0/12 WC NPS 6,9 m²
- 0/13 WC damskie 14,53 m²
- 0/14 biuro 40,7 m²
- 0/15 biuro 4,6 m²
- 0/16 WC biura 5,7 m²
- 0/17 hydrofornia 4,7 m²
- 0/18 pom. techniczne 4,7 m²
Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskaniu stosownych pozwoleń na budowę oraz na użytkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 2741000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędnymi instalacjami i infrastrukturą techniczną na działce nr 126, obręb Spalice, powiat oleśnicki” na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (zwanego dalej PFU) oraz budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędnymi instalacjami i infrastrukturą techniczną na działce nr 126, obręb Spalice - wg wykonanej dokumentacji projektowej w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.2. Przedmiotowa inwestycja polega na zaprojektowaniu i budowie budynku świetlicy spełniającej poniższe parametry:
a) długość budynku 32,51 m
b) szerokość budynku 13,59 m
c) wysokość budynku do kalenicy 8,00 m
d) powierzchnia użytkowa 358,9 m²
e) powierzchnia zabudowy 414,8 m²
f) kubatura brutto 2510,5 m3
g) szczegółowe zestawienie powierzchni pomieszczeń w obrębie opracowania:
- 0/01 wiatrołap 4,6 m²
- 0/02 korytarz 32,6 m²
- 0/03 szatnia 6,1 m²
- 0/04 przedsionek 4,3 m²
- 0/05 szatnia I WC kuchni 4,0 m²
- 0/06 zmywalnia 5,0 m²
- 0/07 kuchnia katering 9,2 m²
- 0/08 odbiór towaru 3,5 m²
- 0/09 mag. podręczny 6,3 m²
- 0/10 sala główna na 100 osób 180,0 m²
- 0/11 WC męskie 14,5 m²
- 0/12 WC NPS 6,9 m²
- 0/13 WC damskie 14,5 m²
- 0/14 magazyn na sprzęt m²
- 0/15 pom. techniczne 6,0 m²
- 0/16 hydrofornia 6,0 m²
- 0/17 pracownia rękodzieła 40,7 m²
Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskaniu stosownych pozwoleń na budowę oraz na użytkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 3240000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2650000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4790034,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2650000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Ogólnobudowlany Dach-Bud Perdkowie s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Krzysztof Perdek, Zakład Ogólnobudowlany „KRZYSZTOF” Krzysztof Perdek oraz Zbigniew Perdek, Zakład Ogólnobudowlany „DACH-BUD” Zbigniew Perdek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911-000-80-94
7.3.3) Ulica: Nowoszyce 22
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie odpowiednich dokumentacji projektowych niezbędnych do realizacji i odbiorów budynku oraz prowadzenie nadzoru autorskiego w trakcie budowy
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2650000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2760000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4970017,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2760000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Ogólnobudowlany Dach-Bud Perdkowie s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: firmą Krzysztof Perdek, Zakład Ogólnobudowlany „KRZYSZTOF” Krzysztof Perdek oraz Zbigniew Perdek, Zakład Ogólnobudowlany „DACH-BUD” Zbigniew Perdek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911-000-80-94
7.3.3) Ulica: Nowoszyce 22
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie odpowiednich dokumentacji projektowych niezbędnych do realizacji i odbiorów budynku oraz prowadzenie nadzoru autorskiego w trakcie budowy
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2760000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLEŚNICY WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Rozbudowa drogi gminnej nr 1522D ul. Kopernika w Oleśnicy
- Remont drogi wewnętrznej dz. nr 238/2 w miejscowości Sokołowice (Gęsia Górka)
- Przebudowa drogi - ul. Pułaskiego w Oleśnicy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi w ul. Wielkopolnej w Oleśnicy
- Przebudowa sięgaczy ul. Stolarskiej w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na potrzeby utworzenia laboratorium badania alergenów w budynku "AB" NIZP PZH - PIB w Warszawie przy ul. Chocimskiej 24
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- SVA/4620-170/2025 Remont kotłowni wraz z budową magazynu oleju w bud. 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Olszewnica.
- Rozbudowa i przebudowa budynku "Małej Szkoły"
- Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Łebuni
- "Roboty konserwacyjno-remontowe pomieszczeń II piętra budynku głównego WSSE w Kielcach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.