Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00365368/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydanie 4 podręczników stworzonych w ramach projektu „Doskonałość Dydaktyczna uczelni”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256431976
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydanie 4 podręczników stworzonych w ramach projektu „Doskonałość Dydaktyczna uczelni”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6df48c8-424a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378396
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00313530/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Wydanie 4 podręczników stworzonych w ramach projektu „Doskonałość Dydaktyczna uczelni”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wykonanie zamówienia sfinansowane zostanie ze środków projektu „Doskonałość dydaktyczna uczelni” (nr POWR.03.04.00-00-PO23/21) Koszty bezpośrednie projektu „Doskonałość dydak-tyczna uczelni” zad. 1.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365368
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.66.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 93300 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wydanie 4 podręczników stworzonych w ramach projektu „Doskonałość Dydaktyczna uczelni”:
a) Innowacyjne elementy metodyki pracy nauczyciela edukacji przedszkolnej. Podręcznik metodyczny (2 autorów).
LP. DZIAŁANIE JEDNOSTKA
1. Druk, skład, korekta edytorska
(ok. 10 stron w kolorze, pozostałe: czarno-białe i odcienie szarości) 200 szt. x 150 str.
2. Tłumaczenie na język angielski i ukraiński 150 str. x 2 języki
3. Recenzje wydawnicze 1
b) Nowoczesne metody w edukacji przyrodniczej i ekologicznej w klasach I-III. Podręcznik metodyczny (2 autorów).
LP. DZIAŁANIE JEDNOSTKA
1. Druk, skład, korekta edytorska (ok. 10 stron w kolorze, pozostałe: czarno-białe i odcienie szarości) 200 szt. x 100 str.
2. Tłumaczenie na język angielski i ukraiński 100 str. x2 języki
3. Recenzje wydawnicze 1
c) Metodyczne innowacje w pracy nauczyciela dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Podręcznik metodyczny (2 autorów)
LP. DZIAŁANIE JEDNOSTKA
1. Druk, skład, korekta edytorska (ok. 10 stron w kolorze, pozostałe: czarno-białe i odcienie szarości) 200 szt. x 120 str.
2. Tłumaczenie na język angielski i ukraiński 120 str. x 2 języki
3. Recenzje wydawnicze 1
d) Nowoczesne metody dydaktyczne na kierunku zoopsychologia z animaloterapią. Podręcznik metodyczny (3 autorów).
LP. DZIAŁANIE JEDNOSTKA
1. Druk, skład, korekta edytorska (ok. 10 stron w kolorze, pozostałe: czarno-białe i odcienie szarości) 200 szt. x 100 str.
2. Tłumaczenie na język angielski i ukraiński 100 str. x 2 języki
3. Recenzje wydawnicze 1
Wymagania do wymienionych a),b),c),d):
1) Oprawa miękka;
2) Podręcznik klejony;
3) Format B5;
4) Papier offset;
5) Egzemplarz wstępny i projekt okładki do wcześniejszej akceptacji autorów;
6) Wydawnictwo punktowane min. 100 punktów, umieszczone na liście Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym bez negocjacji, w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 01.09.2023 r. wpłynęła jedna oferta.Instytut Kultury Regionalnej i Badań Literackich im. Franciszka Karpińskiego. Stowarzyszenie ul. Targowa 7/6, 08-110 Siedlce zaoferował wykonanie zamówienia za kwotę brutto: 97.000,00 złotych (słownie: dziewięćdziesiąt siedem tysięcy złotych). Cena oferty najkorzystniejszej wyniosła 97.000,00 złotych brutto i przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przeznaczył środki w wysokości 90.300,00 złotych brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Postępowanie zostaje unieważnione z braku środków.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97000 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Roboty budowlane związane z wykonaniem budynku poczwórnej kancelarii leśniczego- Nadleśnictwo Przasnysz - powtórzenie 2
- Poprawa diagnostyki obrazowej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie letniego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach z podziałem na części
- Usługa konserwacji, przeglądu i naprawy drobnego sprzętu AGD oraz sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
- Usługi inspektora ochrony radiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach.
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.